"על קבוצה שעולה ליגה ומגיעה לפלייאוף אי אפשר להגיד פספוס"

עידן שריקי, חלוצה של "האדומים" אשדוד, הוא כוכב העונה של הקבוצה. החלוץ הוותיק שאצלו הגיל לא משחק תפקיד, היה בורג מרכזי בהצלחת הקבוצה.הוא כבש 20 שערים, הביא נקודות חשובות וכעת הוא מסכם עונת כדורגל: "יש טיפה אכזבה, היינו יכולים לסיים את העונה במקום יותר גבוה", ומספר לאן מועדות פניו בעונה הבאה: "יש לי חוזה לעוד עונה באדומים, אך קיבלתי הצעות נוספות"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 11-06-2019
  • 17:42

עידן שריקי, הוא כוכב כדורגל בעל רזומה עשיר שהספיק לחורר לא מעט רשתות. במשך 11 שנים הוא שיחק במ.ס אשדוד בליגת העל, והוא מלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים. הוא שיחק שלוש שנים בנתניה, ועלה ליגה עם מכבי פתח תקווה, אשקלון ומרמורק. החלוץ המצוין בן ה37 , שרק משתבח עם השנים, פתח את העונה במדי האדומים אשדוד והיה לפרמטר חשוב בהצלחת הקבוצה שנבנתה עם יומרות ברורות לעלות ליגה, אך סיימה במקום הרביעי.

 

החלוץ הצנוע, נבחר להיות חלק מנבחרת העונה של אתר גולר, לאחר שהביא נקודות חשובות לקבוצתו. אחרי עונת כדורגל מצוינת עבורו ברמה האישית , הוא מדבר על דרכו בעונה הבאה כשהוא חתום לעונה נוספת באדומים אשדוד, אך מחוזר ע"י מספר קבוצות גם מליגות בכירות יותר.

 

עידן, נבחרת להיות חלק מנבחרת העונה של אתר גולר, איך התחושה?

"מחמיא לי מאוד וכייף להיבחר בין 11 הכי טובים של העונה. אני מודה לצוות המקצועי שהיה איתי במשך כל השנה, ולשחקנים הנהדרים ששיחקתי איתם, הם אלו שעזרו לי להביא את מה שאני יודע הכי טוב".

 

איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"ברמה הקבוצתית יש טיפה אכזבה כי בנינו סגל עם המון ציפיות, והיינו יכולים לסיים את העונה במקום יותר גבוהה. מבחינה אישית הייתה עונה מצוינת, כבשתי עשרים שערים, שיחקתי כמעט את כל הדקות העונה ונהנתי מאוד".

 

עידן שריקי , חלוץ שמשתבח עם השנים (צילום: אבישי אפטקר)

 

האם עונה הסתיימה בתחושת פספוס אחרי שלקבוצה היו יומרות לעלות ליגה ולשם כך היא נבנתה?

"כן אבל עדין צריך לזכור שזו קבוצה שרק עלתה ליגה בעונה שעברה, על קבוצה שעולה ליגה ומגיע לפלייאוף אי אפשר להגיד פספוס, אבל אני חושב שיכולנו להתמודד על עליה גם אם לא היינו עולים בסוף".

 

כבשת 20 שערים העונה והיית לבורג מרכזי בהצלחת האדומים, מה יש לך לומר על כך?

"אני מודה לשחקנים שעזרו לי ונתנו לי להגיע למצבים טובים, גם הקישור וגם ההגנה, המאמנים שעבדו איתי ונתנו לי קרדיט גם שפחות הלך. אני חושב שכשמתאמנים טוב יש גם תוצאת במגרש, בעיקר בגיל שלי צריך לעבוד קשה".

 

היו רגעי קושי במהלך העונה?

"לא מעט! היו המון תקריות, החליפו מאמנים, היה הפסד 6-0  לכפר קאסם והייתה תחושה מאוד לא טובה במועדון. אבל זה חלק מעונת כדורגל עליות וירידות וניסינו להיות כמה שיותר מאוזנים".

 

עידן שריקי " היינו יכולים לסיים את העונה במקום גבוהה יותר" (צילום: אבישי אפטקר)

 

מה התכונה הכי דומיננטית אצלך על המגרש?

" החל מהדקה הראשונה שמתחיל משחק, אני רוצה להרגיש את התחושה שמרגישים אחרי שבמקיעים שער. אני תמיד רוצה שהקבוצה תנצח ואם הקבוצה מנצחת עם גולים שלי מבחינתי זה משחק מושלם".

 

האם אתה צפוי להמשיך באדומים בעונה הבאה?

"יש לי חוזה לעוד עונה באדומים, אבל גם קיבלתי המון הצעות ופניות מקבוצות אחרות. המטרה שלי היא להישאר בקבוצה, אבל במידה וזה לא יתאפשר כמובן שנשמע ונראה ונחליט, כרגע עדין מוקדם".

 

כמה מילים לסיום..

"אני רוצה להגיד תודה לקהל של האדומים, שתמכו בי כל העונה גם ברגעים פחות טובים ולקב"ה על הכל".

עידן שריקי, עשה עונת כדורגל גדולה באדומים אשדוד (צילום: אבישי אפטקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כרגיל לא הגפרור (העיפרון) הכי מחודד בקלמר (אשדודי 11-06-2019, 18:20)
  2. בבקשה תשאר (מיקי 11-06-2019, 18:33)
    אוהבים אותך
  3. כשלון חרוץ (הוגה דעות 11-06-2019, 21:04)
    נבנתה קבוצה לעליית ליגה כך שגם מקום שני פירושו כשלון טוטאלי.מי מהשחקנים שם הגיע מליגה ב????דין גל היה שוער ראשון במכבי נתניה חן הוגן עלה עם מרמורק גיא עיני עלה עם נס ציונה שי רביבו עלה עם שעריים שריקי ארביטמן ברוכיאן וצקול שיחקו בליגת ה ע ל לידור כהן בר מליגה לאומית יוני רביבו יאיר אזולאי אור הרשקוביץ שחקנים מובילים בליגה מאמן מליגת ה ע ל ועוד כמה שחקנים מצויינים.כך שהתירוץ שמדובר בקבוצה שרק עלתה לידה הוא פשוט עלבון לאינטליגנציה וזריית חול בעיניים
  4. קנאים כולם (אדומים 12-06-2019, 01:55)
    למה תמיד אוהדי שעריים מתים שיש עלינו כתבה ? כי הם לא אוכלים מספיק ג’חנון לכוח וחילבה לכו תשתו מים מהברז שערוקים קמצנים
  5. מי סיפר לך ששריקי הכי אינטליגנט בשכונה ? (ל3 12-06-2019, 08:05)