סיכום עונה וההכנות לקראת העונה הבאה ב"אדומים" אשדוד

הקבוצה שנבנתה במטרה לעלות ליגה, פתחה את העונה בצורה טובה עם תלכיד שחקנים מצוין ושאיפות גבוהות, אך עברה לא מעט טלטלות במהלך העונה שלה בליגה א'. המסע שאומנם הסתיים בהצלחה אחרי שהאדומים התגברו על הקשיים והתברגו במקום הרביעי בטבלה, הסתיים גם בתחושת פספוס כשהודחו ע"י מכבי שעריים בחצי גמר

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 07-06-2019
  • 09:04

כשהפועל "האדומים" אשדוד, החלה את ההכנות לעונה, הקבוצה נבנתה עם יומרות ברורות לעלות ליגה. לשם כך נבנה תלכיד של שחקנים מצוין, וגילי לנדאו שהחליף על הקווים את פיני עייש. אך השאיפות הגבוהות להצליח עמדו בפני קשיים רבים. חילוף המאמנים לא צלח, גילי לנדאו נעדר תקופה ארוכה בשל מחלה כמאמן ראשי מסיבותיו האישיות והעוזר מאמן עמוס ואזנה תפס את מקומו יחד עם יאיר אזולאי עד סוף העונה.

 

שחקני האדומים אשדוד, עמדו בפני קשיים רבים במהלך העונה (צילום: אבישי אפטקר)

 

מעבר לטלטלה בעמדת המאמן, היו רגעי קושי נוספים שכללו החלפה של ההנהלה, פציעות של שחקני מפתח שסיימו את העונה ומשחקים קשים באים התקשתה הקבוצה לבוא לידי ביטוי. אך למרות העונה הקשה הקבוצה הצליחה לשמור על מקומה בצמרת, להגיע לחצי גמר הפלייאוף ולעשות את המקסימום שהיה אפשר להוציא מהעונה כזאת. כעת, באדומים אשדוד עושים הכנות לקראת העונה הבאה כדי להמשיך ולשאוף כמה שיותר גבוהה.

 

המטרות של הקבוצה היו די ברורות מרגע הקמתה, לשאוף כמה שיותר גבוהה מקצועית, מנהלתית וקבוצתית. לקהל האדומים יש ציפיות רבות מהקבוצה שתנסה לעשות הכל כדי לעמוד בהן, ומעבר לכך המטרה היא להחזיר כמה שיותר אוהדים אדומים ליציע.

 

האדומים אשדוד רוצים להחזיר את האוהדים ליציע האדום (צילום: אבישי אפטקר)

 

בשלב הזה קשה לאמוד את התקציב שהקבוצה מתכננת להעמיד לקראת העונה הבאה. בשבועות האחרונים הצוות המקצועי עובד במרץ על מנת לבנות תלכיד שחקנים איכותי שיתאים לאופי של הקבוצה וליומרות שלה לקראת העונה הבאה. לקראת סוף החודש, התמונה לגבי סגל השחקנים תהיה ברורה יותר. לעמדת המאמן יישנם כמה מעומדים שבודקים את התאמתם לדרישות וציפיות המועדון, אך טרם ידוע מי צפוי לעמוד על הקווים של האדומים אשדוד בעונה הקרובה.

 

מעבר למטרות שהציבה לעצמה הקבוצה, בעונה הקרובה האדומים אשדוד תקבל את פניה של היריבה העירונית עירוני אשדוד, שרשמה עלייה וצפויה להוות פקטור משמעותי בליגה העונה. משחקי הדרבי צפויים להיות מפגשיי שיא עבור שתי הקבוצות מאשדוד, ויבואו לידי ביטוי גם בדשא וגם ביציעים.

 

האדומים אשדוד מתכוננת לקראת העונה הבאה, עם שאיפות גבוהות יותר (צילום: אבישי אפטקר)

 

לסיכום, האדומים אשדוד מזמינה אוהדים להצטרף למחנה האדום, לרכוש מנויים ולתמוך בקבוצה שמתכוננת לקראת עונת הכדורגל הקרובה.

רז בנימין דובר האדומים אשדוד בתגובה: "לסיכום אפשר להגיד שזו הייתה עונה טובה, אבל ציפינו ליותר כי כאלה אנחנו שואפים תמיד גבוה, אך המזל והברכה לא היו לצדנו בכמה מקרים העונה ועדיין הצלחנו לסיים בעונה הראשונה שלנו בחצי הגמר פלייאוף, שזה דבר שלא מובן מאליו. ישנן קבוצות שנמצאות שנים בליגה הזאת ולא מצליחות להגיע להישגים שלנו, גם ביציעים וגם בדשא. התודה הגדולה ביותר שאפשר להגיד, היא לאוהדים שלנו שליוו את הקבוצה לכל מקום בכל שעה בכל תנאי מזג אויר, גם שהיה טוב וגם שהיה פחות טוב. הם עמדו לצדנו, תמכו, עודדו ודחפו ובלעדיהם הפועל אדומים לא שווה כלום, הם הלב והמנוע של הקבוצה. מכאן אני יכול לאחל לנו בהצלחה בהמשך ושתהיה לנו עונה מוצלחת בעונה הקרובה ובעיקר שתמיד נשמח".

סיכום עונה בהפועל האדומים אשדוד (אבישי אפטקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בדיחה (המוכתר משעריים 07-06-2019, 09:47)
    הבלוף האמיתי של המועדון התגלה בחצי גמר פליי אוף,200 אוהדים במעמד כזה,לעומת 1200 של שעריים. קבוצה מיותרת לחלוטין שתעלם מהמפה מהר
  2. דבר ראשון להעיף את וזאנה ומשם להתחיל (אדומים 07-06-2019, 10:11)
  3. רזנקוביץ בדרך.. (דם אדום 07-06-2019, 10:51)
  4. בהצלחה בעונה הבאה (דוד ביטון 07-06-2019, 12:34)
  5. להביא את השוער של הסרדינים (אדום 07-06-2019, 16:45)
  6. כולם בורחים מישם (מלכי 07-06-2019, 16:46)
    כולם תובעים אתכם גם פיני גם גילי אתם קבוצה פח אין פלא שאף מאמן לא מוכן להתקרב אליכם תאכלו את הדייסה שבישלתם
  7. חציית קמצן תמני (המוכתה משעריים 07-06-2019, 18:34)
    לך לך תלעס גת ותלכך לחוך מה אפשר לצפות מאחד שקוראים לו מוכתה
  8. א. ס (אשדוד 08-06-2019, 09:38)
    קבוצה גמורה של רמאים כמו פעם שלוכים מבזים את השם אשדוד בכול מגרש עים 50 אוהדים שיכורים רמה פח קבוצה שתתפרק במוקדם או במאוחר בלי דרך רק מעתיקים מעירוני כאילו זה טוב מפגרים תשלמו חובות ואז תדברו על לבנות קבוצה ולדובר תצלם גם משחקים שהיו 49 אוהדים
  9. קבוצה זבל (אשדודי 08-06-2019, 10:53)
    לא משלמים לא משלמים הכול קובינה שם
  10. לוזרים (אדומים 08-06-2019, 15:44)
    מסריחים אשדוד
  11. אף מילה על הפוליגרף? (פרץ 09-06-2019, 23:10)
    תבדקו את התוצאות של הקבוצה השנה ותבינו מה קיים עכשיו בקבוצה רק רעל וקומבינות!!!