"אני תמיד רוצה להצליח ולנצח ורואים את זה במגרש"

מרגע הגעתו של החלוץ רן בן שמעון, בינואר למכבי שעריים, הוא היווה פקטור משמעותי בהצלחת הקבוצה שעשתה ריצה מדהימה, הצליחה להתברג במקום השלישי בטבלה, ולהעפיל לגמר פלייאוף העליון, זאת בניגוד לכל התחזיות ועם תקציב נמוך יחסית. כעת הוא מסכם עונה מוצלחת: "שעריים זו משפחה ענקית", ומדבר על המשך דרכו במועדון בעונה הבאה:"אתן לשעריים זכות ראשונים".

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 05-06-2019
  • 12:10

רן בן שמעון (29), חלוצה של כפר קאסם אשתקד, פתח את העונה בעולה הטרייה עירוני אשדוד, כחלק מהסגל שנבנה במטרה לעלות ליגה, אך הדברים לא התחברו ורן שוחרר מהקבוצה. "נאמר לי שזה מסיבות כלכליות, והכל נעשה ברוח טובה". לאחר שקיבל מספר פניות מקבוצות בליגה א', ובהמלצת שחקנים הוא החליט להגיע לשערים, "הייתה לי הרגשה פנימית שזה מקום שאהנה בו מכדורגל ".

 

ואכן כך היה, רן וקבוצתו רשמו עונת כדורגל מוצלחת, והעפלה לגמר פלייאוף העליון שם הודחו ע"י מכבי הרצליה. רן כבש 12 שערים העונה, והביא נקודות חשובות לקבוצתו, אך זה לא מספיק עבור החלוץ הצנוע שתמיד שואף ליותר, וחולק את ההצלחה יחד עם חברי קבוצתו "הביחד הביא אותנו לאן שהגענו". כעת בסיום עונה מוצלחת הוא מדבר על המשך דרכו במועדון בעונה הבאה" רוצה להמשיך במקום שהפך עבורי לבית".

 

רן פתחת את העונה בעולה הטרייה עירוני אשדוד, ובינואר הגעת לשעריים. מה הוביל אותך לקבוצה?

"שוחחתי עם חברים משותפים שאני מכיר, שסיפרו לי על המקום וגם דרך היו"ר שפנה אלי. שמעתי רק מילים טובות על המקום ועל האנשים. היו לי הצעות נוספות מליגה א', אבל הייתה לי הרגשה פנימית שזה מקום טוב שבו אני אהנה מכדורגל וכך זה היה".

 

מדוע הדברים לא הסתדרו בעירוני אשדוד?

"לי נאמר בשיחה שזה עקב קשיים כלכלים, אני לא יודע משהו אחר. יש לי רק מילים טובות על עירוני אשדוד ואני מבין את הסיטואציה שבה הם לא יכלו לעמוד בהתחייבויות כאלה ואחרות, אז מי שנפגע מזה זה שחקנים בכירים. סיימנו ברוח טובה ואני שמח שהם עלו ליגה".

 

רן בן שמעון, מעירוני אשדוד לעונה גדולה בשעריים (צילום: מוטי קדוש)

 

איך התרשמת באופן כללי משעריים?

"מהאימון הראשון הרגשתי כמו משפחה ענקית וזו לא קלישאה. החל מהאוהדים שמגיעים לאימונים ועוזרים המון, שרק יהיה טוב לשחקנים ושיצליחו, ועד ההנהלה שנותנת את כל כלים להצליח והצוות המקצועי. שעריים זו משפחה חמה, אנשים טובים במה טובה להצליח".

 

מרגע הגעתך לקבוצה הובלת שינוי, כבשת שערים והבאת נקודות חשובות לקבוצה מה יש לך לומר על כך?

"אני תמיד מצפה מעצמי להרבה יותר ותמיד יש לאן לשאוף ולהשתפר. הגעתי בינואר ולקחתי חלק, אבל זה לא רק רן זה כל הקבוצה, זה היה סוד ההצלחה של הקבוצה "הביחד"."

 

סיימתם במקום השלישי בטבלה והעפלתם לגמר הפלייאוף, איך אתה מסכם את העונה של שעריים?

"מבחינה אישית אני חושב שהייתה לי חצי עונה ממש טובה כבשתי שערים ועזרתי לקבוצה, גם מבחינה קבוצתית אף אחד לא חשב לעלות ליגה כי לא היה תקציב בשביל זה, אבל הסוד של הביחד הביא אותנו לאן שהגענו. יש בשעריים שחקנים מאוד מנוסים, והאמנו שאם נשחק אחד בשביל השני לא יוכלו לעצור אותנו".

 

רן בן שמעון " הביחד של הקבוצה הוביל להצלחה" (צילום: מני בן ארי)

 

האם העונה הסתיימה בתחושת פספוס אחרי שהודחתם ע"י הרצליה בגמר?

"עד שאת לא מגיעים למקום מסוים לא מבינים מה השגנו. להפסיד בפנדלים זה עניין של מזל, היה לנו משחק נגד האדומים בחצי גמר והמשחק היה לטובתנו, נגד הרצליה לא הצלחנו. היינו פחות טובים בחצי הראשון בחצי השני, שטפנו את המגרש ויכולנו להכריע את המשחק, אבל אנחנו מסתכלים על חצי הכוס המלאה עשינו מסע מדהים ואף אחד לא נתן סיכוי לשעריים להגיע לשם. האמנו מתחילת הדרך שרק אנחנו נקבע לאן נגיע".

 

מה התכונה הכי דומיננטית אצלך על המגרש?

"אני מאוד אמוציונאלי, אני לוקח דברים אישית לטוב ולרע ובשנים האחרונות קצת מיתנתי את זה ואני יודע לאן לנתב את זה. זה עוזר לקבוצה כי אני יכול להנהיג ולהוביל, ולפעמים להתנהג כמו אחרון האוהדים כי אני לוקח הכל אישית. אני תמיד רוצה להצליח ולנצח ורואים את זה במגרש".

 

מה לגבי העונה הבאה? האם אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"יש כמה שיחות עם כמה קבוצות בליגה א' שפנו אלי, אני נתתי מילה לשערים ואת הזכות הראשונים להם וזה אמור לצאת לפועל בשבוע הקרוב. עדין אי אפשר לדעת כלום עד שדברים לא נסגרים, אני רוצה להמשיך בשערים ואני מקווה להמשיך עוד עונה במקום שעבורי הוא בית".

 

רן בן שמעון הביא נקודות חשובות לקבוצתו (צילום: ארז נעמן)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רן אתה שחקן גדול (מכביסט 05-06-2019, 13:15)
    הרבה שחקנים זבל עזבו אותנו במהלך השנים ורק חיפשו ללכלך על עירוני וזה שאתה מפרגן מוכיח שאתה שחקן ענק וכל הכבוד לך הדלת של עירוני תמיד תהיה פתוחה בפניך בעתיד שיהיה לך המון הצלחה בהמשך
  2. אתה צודק (שערוקי 05-06-2019, 13:21)
    שעריים זה אוהדים שרק בזכותם עדין קימים אני מקווה שיהיה תקציב להשאיר אותך ושהאוהדים יקנו מנויים אם לא שעריים העונה בבעיה כי כרגע אין תקציב להחתים את השחקנים שהביאו את שעריים לפלאוף.
  3. תשתדרג (המוכתר משעריים 05-06-2019, 14:03)
    רן אם תבוא עם יותר רעב למשחקים. ההצלחות יהיו הרבה יותר גדולות כי כשרון יש.לטובתך קח את הדברים לתשומת לבך
  4. חומר למחשבה (הוגה דעות 05-06-2019, 14:23)
    אם רוצים אותך בשעריים- א ל תחשוב פעמיים ואם נהנית בשעריים אל תחשוב אפילו פעם אחת.תמיד לזכור -מצויין הוא ה א ו י ב של הטוב מאוד...
  5. רן רואים שאצה מנוסה בכל התחומים שקשורים לכדורגל (כחול לבן זה בית זה רחובות 05-06-2019, 16:40)
    קודם כל אנחנו האוהדים אוהבים אותך ומעריכים אותך מאוד. בלי קשר לזה הבאת נקודות ושערים שניצחו משחקים מפוארים,הבאת כבוד. בדיוק כמו שאמרת שלמדת למתן את עצמך רואים שאתה מנוסה וגם יודע שלא עוזבים מקום שמצליחים ושמתאוששים בו כל כך מהר, מקום כמו שעריים יש רק 1.
  6. אוהבים אותך רן (עירוני 05-06-2019, 18:43)
    אחלה שחקן ובן אדם ענק אוהבים אותך באשדוד
  7. חשש כבד (מה יהיה 05-06-2019, 18:50)
    שעריים יותר מידי שקט אין החתמות אין דיבורים עם שחקנים מה עם דורון ? חקק ? משען ? מזרחי ? רביד אשר ? הם נשארים ? יש תקציב ? אמרתם החתמה גדולה ביום ראשון האם הכוונה היתה לאיתי הרבי ? או טל כהן ? השנה אין את מוסה שהחתמתם שהאוהדים יקנו מנויים
  8. שעריים עובדים בשכל (אחד שיודע 05-06-2019, 20:18)
    מנהלים משא ומתן בלי לעשות רעש ובלי לחרוג מהתקציב תהייה קבוצה טובה
  9. סתם עגלה.. כל מה שהוא יודע לעשות זה לקבל כדור וליפול (בני 05-06-2019, 22:22)
  10. תגובה ל-8 (הכל בלוף 06-06-2019, 07:10)
    באיזה שכל בדיוק שעריים לא יודעת כמה מנויים ימכרו שזה רוב התקציב שלה היא נשענת רק על ידי האוהדים שלה לכן יש שקט ולא בגלל השכל שעריים צריכה מנויים ולא סיפורים בעונה שעברה עשו תרגיל החתימו את מוסה ומכרו מינויים השנה אין תרגלים ואין את מוסה ובנתיים גם אין שחקנים
  11. את שעריים מנהלים אנשים שלא יודעים להביא כסף (הבורר 06-06-2019, 10:24)
    בגלל זה הם רוצים רק את הכסף של האוהדים
  12. שעריים בלב (תגובה ל -10 06-06-2019, 10:48)
    בלי מוסה (גרדיוולה) שעריים עשתה עונה גדולה וחסכה המון כסף כשמובהר הלך עם הצוות המנופח שלו מה מוסה עשה בכדורגל בתור מאמן בדיחה מהלכת
  13. כל אחד נהיה מקורב שיודע הכל (המוכתר משעריים 06-06-2019, 10:55)
    למספר עשר,לידיעתך שנה שעברה שעריים מכרה מנויים על סך 110 אלף שח בלבד,כשהתקציב היה 700 אלף,דבר שני מה עשית ממוסא מי הוא בכלל איזה קבלות יש לו? נראה לך שבגללו האוהדים קנו מנויים? אז אך שנה לפני כן קנו מנויים ב270 אלף שח עם שלומי עמר
  14. להרגע (המוכתר משעריים 06-06-2019, 10:56)
    למס 11 ,השנה אלצולר נותן 270 אלף,שנה שעברה נתן 180 ואלדד 150.אז תפסיק להגות דעות ולבחוש כל היום