"היינו בטוחים העונה שהעלייה תהיה שלנו"

כך מסכם דור מיימוני (23), קשרה של מ.ס כפר קאסם, שעשתה עונת כדורגל מצוינת וסיימה את העונה בעלייה מרגש לליגה הלאומית. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על ההתרגשות מהעלייה.. מסכם עונה... ומדבר על המשך דרכו במועדון גם בעונה הבאה

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 26-05-2019
  • 16:30

הקשר המצוין בן ה-23 שיחק בעבר בעכו, בימיה בליגת העל, הפועל פתח תקווה, וכפר שלם. את העונה הנוכחית הוא פתח במדי קרית אתא , משם עבר לכפר שלם ומשם לכפר קאסם, כחלק מהסגל המצוין  שנבנה העונה כדי להגשים את המטרה המרכזית והיא עליית ליגה.

 

דור, איך התחושה לסיים את העונה בעלייה?

"הרגשה עילאית, במיוחד כמו במקום כמו כפר קאסם עם קהל אדיר וחגיגות עלייה מטורפות פשוט אין לתאר במילים את התחושות".

 

איך אתה מסכם את העונה מבחינה אישית וקבוצתית?

"קודם כל אני חושב שהייתה לי עונה מצוינת מבחינה אישית העונה הזאת 25 משחקים, 16 מתוכם בהרכב הפותח ו3 שערים מרהיבים. הספק מדהים. כמובן בפן הקבוצתי עונה של עליית ליגה ורבע גמר גביע מדינה אי אפשר לבקש יותר" .

 

ניהלתם מאבק צמוד עם הכוח רמת גן לאורך העונה, מה אתה יכול לספר על כך?

"זה נכון שניהלנו מאבק צמוד עד המשחקים האחרונים לעונה, דבר ראשון לא חששנו לרגע כי ידענו שאנחנו נעשה את העבודה ממשחק למשחק ונחכה למעידה שלהם. היינו בטוחים העונה שהעלייה תהיה שלנו לא משנה מתי . דבר שני הכוח הוציאו מאיתנו את המיטב ולא נתנו לנו אפשרות למעוד, כי ידענו שכל הזמן הם מאחורינו אז אפשר אפילו להודות להם שלא נתנו לנו להוריד את הרגל מהגז עד המחזור האחרון".

 

דור מימוני וחבריו לקבוצה בכפר קאסם, שואף להמשיך בקבוצה גם בעונה הבאה (מני בן ארי)

 

מה היה סוד הצלחה של כפר קאסם העונה?

"דבר הכי בולט שאפיין אותנו זה החדר הלבשה ולא כקלישאה אלה כדבר אמיתי שהוכיח את עצמו ממשחק למשחק. היה בכפר קאסם חדר הלבשה חזק, מלוכד וכולם רצו שהקבוצה תצליח ותעלה ליגה בין עם זה שחקני הרכב או ספסל זה לא משנה. אי אפשר בלי מילה טובה להנהלה על הסדר תשלומים למופת ושקט תעשייתי, וכמובן לצוות המקצועי בראשם של אימסעיל ואיציק שהכינו אותנו לכל משחק כמו לגמר גביע.

 

אפשר להתחיל לדבר על העונה הבאה, האם אתה צפוי להמשיך בקבוצה?

"בוודאי שהאופציה הראשונה היא להמשיך בכפר קאסם שהפך לבית עבורי. במידה ולא יצא לפועל אשב עם הסוכן שלי אורן יחזקאל ונגיע להחלטה הכי מתאימה עבורי. דבר אחד אני יכול להבטיח דור מימוני ישחק העונה בליגה הלאומית".

דור מימוני, "ניהלנו מאבק צמוד עם הכח, ולבסוף זה היה שלנו" (אלעד ירקון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אורן יחזקאל סוכן אגדה (אגדה 26-05-2019, 17:40)
    איך השחיל אותך לכפר קאסם חחחחח ליגה לאומית עלק
  2. איך תפר אותך לכפר קאסם אלוף אורן (חחחח 26-05-2019, 22:53)
    איך תפר אותך לכפר קאסם ואין לך מושג באמת אלוף אורן