"קל זה לא יהיה אבל מכבי הרצליה יכולה לעלות ליגה"

לקראת הגמר שיתקיים היום בעכו בשעה 20:15: קבלו את עידן בראון מאמן מכבי הרצליה, שהביא איתו רוח חדשה, ואותה קבוצה שדשדשה בתחילת העונה עושה ריצה מדהימה ומצליחה להעפיל לפלייאוף העליון, להדיח את באקה בגמר המחוזות ולהפעיל למשחקי המבחן. שוחחנו עם עידן על הדרך שעוברת קבוצתו ועל ההכנות לקראת המפגש מול הפועל עכו, בניסיון להשיג כרטיס עלייה לליגה הלאומית.

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 26-05-2019
  • 08:37

הצלחתם לנצח את באקה בגמר המחוזות איך אתה מסכם את המשחק?

"היה לנו משחק טוב! אחרי 25 דקות קיבלנו אדום ודור הלוי הורחק וזה שינה הכל. הם תקפו יותר, אבל אנחנו ידענו להתנהל נכון במתפרצות ולשמור בהגנה מאוד חזק. הם עצרו כמה מצבים מסוכנים, עד המתפרצת השלישית שבה כבשנו. אני שמח שעברנו את המשחק הזה, כי באקה קבוצה חזקה, עם מאמן טוב ושחקנים מצוינים. לשחק בעשרה שחקנים במשך 70 דקות לא פשוט בכלל".

 

מכבי הרצליה עושה ריצה מדהימה מרגע הגעתך לקבוצה, איך התחושה?

"התחושה מצוינת, כמובן שזה לא רק אני, זה לא אני כל הצוות החל משניר מאמן השוערים ובן מאמן כושר וכמובן צריך לשבח את השחקנים מגיע להם שאפו ענק כי הם מאמינים ביכולות שלהם כל פעם מחדש. הצהרנו שאנחנו רוצים להגיע לפלייאוף וזה לא מובן מאליו לרוץ עד הסוף, זה דבר לא קל בשביל להגיע לפלייאוף עברנו עוד שלושה גמרים, מכבי הרצליה כל שבוע מייצרת שיא חדש".

 

האם חניכיו של עידן בראון יחגגו מול הפועל עכו? (צילום: איתן ידגר)

 

איך אתה מצליח לגרום לשחקנים לשמור על מוטיבציה גם בשלב הזה של העונה?

"השיטה לעלות ליגה מהפלייאוף היא שיטה מתישה, השחקנים שלי הם מקצוענים ברמה הכי גבוהה! יש פה חברה ותיקים והם עוזרים לשחקנים הצעירים להגיע לרמה המוכנות הכי גבוהה שיש, אנחנו עובדים ברמה המנטלית והשחקנים מוכיחים בגרות בצורה הטובה ביותר".

 

העפלתם למשחקי המבחן שם תפגשו את הפועל עכו , איך תתכוננו למשחק?

"אנחנו מגיעים כל שבוע לשיא מסוים והפועל עכו זה השיא הכי גבוהה. אני חושב שהשחקנים מבינים את החשיבות של המשחק, לא הגענו עד לגמר השביל להפסיד או להרים ידים מראש, יש פערי יכולות לא קטנים אבל אני בהחלט מאמין בקבוצה שלי".

 

אתה חושב שמכבי הרצליה מסוגלת להעפיל לליגה הלאומית?

"חד משמעית כן! אני כבר חודשיים אומר את זה שאנחנו מסוגלים לעשות את זה, קל זה לא יהיה אבל מכבי הרצליה יכולה לעלות ליגה".

עידן בראון, מאמין שקבוצתו יכולה לעלות ליגה (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן מקצוען שחביב על כל צוות ה מועדון (איציק ב יעקב 26-05-2019, 11:22)
    זוהי ערובה להצלחה .לא רק כשרונות אלא מאמן שיודע להחדיר מוטיבציה והתלהבות לשחקניו ומדבר בגובה העיניים ולראיה בראון הגיע במחצית העונה ממקום 5 לשיא גמרים עד עכו .ולא משנה מה יהיו התוצאות את העבודה צוות המאמנים עשה והוכיח את הדרך והמקצוענות עד כה והשמיים הם הגבול שאפו ענק למאמן לבראון . עלה והצלח עוד נשמע ממנו
  2. קשקושים (המוכתר משעריים 26-05-2019, 12:52)
    אשליות
  3. הצליחו -ועלו (הוגה דעות 26-05-2019, 13:29)
    מחוז דרום מחזיק לכם אצבעות