"משחקן העבר למאמן העתיד"

אסי אסולין, מי שהיה שחקן מצוין בליגות הנמוכות ופרש, החל בקריירת אימון ומאמן באגודת הכדורגל רמת אליהו בראשון לציון. אסי הוא ללא ספק מאמן צעיר ומבטיח, שכבר בשנה הראשונה כמאמן כדורגל הוביל את קבוצת נערים ג׳ לזכייה באליפות הליגה - הישג עצום בכל קנה מידה. השאלה מתי נראה אותו בבוגרים באחת הליגות הנמוכות שלנו...? כנראה שבקרוב...

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-05-2019
  • 13:27

אסי, זהו פורש בשיא או ממשיך קדימה?

"בספורט התחרותי, השחקנים ובטח המאמן נבחנים מדי שבוע ואנו המאמנים אמורים לספק יותר שבתות מוצלחות. גם אני הופתעתי מעט מההישג אבל כבר בתחילת הדרך ידעתי שמרקם השחקנים ועם הרצינות באימונים, נוכל להתברג בצמרת הליגה".

 

קבוצתו של אסי אסולין זוכה באליפות

 

אגודת רמת אליהו ידועה כאגודה טובה, האם זה היה השיקול המרכזי שלך לעבוד ברמת אליהו?

"רמת אליהו אגודה מסודרת ומתופעלת להפליא והכבוד הוא לי שהתקבלתי להיות חלק מהצוות המקצועי של האגודה, שמאגד ממיטב אנשי המקצוע במדינה. הפועל רמת אליהו היא אגודה נהדרת ושחקנים מצוינים מהסביבה נוהרים לאגודה והעובדה ששחקנים מובילים אצלי בקבוצה, הקפטן אפיק זבלוצקי, יקיר זילברמן, בן מאבי, אביטי, יונתן רוקח ועוד לא מעט שחקנים שיכולים להשתלב בקבוצות המובילות במדינה, רואים את המשך דרכם ברמת אליהו כי הם יודעים שיהיה להם את התנאים המיטבים".

 

מה יש לך לומר בסיום השנה לשחקנים?

"העליונות שגילינו לאורך כל העונה היא תולדה של נחישות, משמעת ועבודה קשה. מתחילת הדרך ידענו שעם חומר שחקנים הקיים נהיה קבוצה יוזמת והתקפית, והשחקנים הוכיחו קודם כול לעצמם שהם שחקנים נהדרים והעתיד שלהם ברובו תלוי בהם. היה מאוד חשוב לי שהשחקנים יהנו באימונים ובמשחקים הרי לא באנו לסבול. השחקנים הרגישו בכל רגע נתון שאני מחויב להם והם החזירו כפליים".

 

מהיכן צץ פתאום מאמן בגיל 43?

"בצעירותי שיחקתי המחלקת הנוער של שיכון המזרח והייתי שחקן מוביל, אבל החיים לקחו אותי לאפיקים אחרים אבל הכדורגל תמיד היה בחיי והחלטתי להצטרף לקורס מאמנים, ומשם הדרך הייתה קצרה מאוד לעמוד על הקווים".

 

מה החלטת לגבי שנה הבאה?

"אשב עם הנהלת האגודה ונקבל את בהחלטה הכי טובה לאגודה וכמובן עבורי".

חג עצמאות שמח.

מתוך המגרש אל מאחורי הקווים

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה מאמן ואישיות מדהימה (אמיר סולרסקי 06-05-2019, 13:34)
  2. מאמן אדיר כל הכבוד (יוסי לוי 07-05-2019, 07:38)