מבט מהצד: מכבי שעריים - אדומים אשדוד

שי מאור, מי שעלה עם עירוני אשדוד לליגה א׳, הגיע למשחק הפלייאוף בין מכבי שעריים לאדומים אשדוד ונותן לנו את נקודת המבט שלו לדרמה שהסתיימה בניצחון של שעריים לאחר בעיטות ההכרעה

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-05-2019
  • 12:56

משחק פלייאוף טיפוסי בין שתי קבוצות שכל אחת מהן עם מטרה ותקציב שונה. האדומים קבוצה עם תקציב ענק נבנתה לעלייה, ואילו מכבי שעריים שבתקציב נורמלי עשתה עונה מדהימה וכל הכבוד על ההגעה עד למשחקי המבחן.

 

המשחק נפתח עם הרבה התלהבות והיה בשליטה מוחלטת של שעריים בתחילת המשחק. בעיקר בזכות תום מדהלה הפעלתן שעשה הרבה צרות לחן נוגן באגף שמאל, ואילן האדומים התחילו להיכנס למשחק בחצי השני של המחצית הראשונה עם לישי ביטון שעשה התקדמות אדירה בשנתיים האחרונות, עידן שריקי המצוין וגדיף וורקאט שכל פעם שהוא מקבל קרדיט לשחק, הוא מוכיח המון כישרון, שלושתם יחד יצרו התקפות מעבר שאחת מהן הסתיימה בשער מצוין של רחמים צ׳וקול. וורקאט התעלל בהגנת מכבי שעריים מצד ימין, עבר שני שחקנים והגביה מצוין לראשו של צ׳וקול שהעלה את האדומים ליתרון.

 

שער של צ'וקול העלה את אשדוד ליתרון (אבישי אפטקר)

 

מכבי שעריים קבוצת ההגנה וקובצב של מצבים נייחים הטובה בליגה, קיבלה כדור קרן נוסף הכדור שהוגבה לנוגח הטוב בליגה אסי חקאק שהוריד מצוין ורן בן שמעון נתן פצצה ועם כל הלב קבע 1-1.

 

החצי השני היה שונה לחלוטין עם שליטה אבסולוטית של האדומים אשדוד. שעריים הלכו אחורה וכמעט נענשו עם החמצה ענקית של ארבייטמן מבישול מדהים נוסף של וורקאט שהיה פנטסטי. לטעמי בדקות אלה האדומים היו חייבים לנסות התקפה ולא ברור למה אבירם ברוכיאן שהגיע להעלות ליגה את האדומים אשדוד, השחקן אולי הכי יקר בליגה מוצא את עצמו בספסל ולא משותף. אבירם עם החוכמה בכדור עומק אחד היה יכול לגמור את המשחק. בכלל שחקנים כמו לידור כהן, גולדברג וברוכיאן לא משחקים זה פריבילגיה גדולה מאוד עבור אשדוד והיה חייב להשתמש בכוח הזה מהספסל הרבה יותר מוקדם.

 

החמצה גדולה של שלומי ארבייטמן (אבישי אפטקר)

 

רון קורפלי ומני סיוסה עשו חילוף לנצח את המשחק והכניסו בדקות רעות של שעריים את אושרי טויל לצד רן בן שמעון (חילוף התקפי מבריק). אבל עדיין האדומים עם שריקי שלטעמי משחק רחוק מהשער היו מסוכנים יותר, שריקי שחקן רחבה נדיר, אולי הטוב בליגה יחד עם יוסי אסייג והוא חייב לשחק כחלוץ 9. כל משחק שהוא שיחק כחלוץ הוא גם כבש נתן לפחות שער במשחק.

 

בהארכה ראינו למה דורון רוזנקוביץ הוא השוער מספר 1 בליגה. הוא לקח שני כדורים של משחק, אחד בכדור נייח אדיר של אבירם ברוכיאן שכבר הלך לחיבורים והשני נגיחה חכמה של שריקיס אין ספק שהאדומים בהארכה היו שווים שער. תוך כדי ההארכה אסי חקאק ולישי ביטון עוד הספיקו לקבל אדומים מוצדקים בשני הצדדים.

5 דקות לסיום הארכה קיבלנו עצירה מדהימה גם של שוער האדומים מכדור רוחב של מדהלה לטוויל ועצירה מדהימה של אאולוב. דרמה ענקית והולכים לפנדלים.

 

רחמים צוקול בועט גבוה את הפנדל הראשון של אשדוד ומשם כל הפנדלים היו אכותיים של שתי הקבוצות ושעריים עולה לגמר! שאפו ענק לרון קוקפלי ומני סיוסה על עונה מדהימה, ועדיין הם יכולים להמשיך לחלום על הלאומית.

 

שעריים עולה לגמר לאחר חמישה פנדלים מוצלחים (אבישי אפטקר)

 

לעומת האדומים אשדוד שהיו ברוב המשחק טובים יותר, אבל אכזבו במהלך השנה וכנראה שהדרך מנצחת בסוף. אני בטוח שתהיה הפקת לקחים והאדומים עם רוני חג׳ג׳ ויאיר אזולאי שיהיה בראש המערכת בשנה הבאה, יבנו קבוצה לעלות ליגה.

 

מכבי שעריים תשחק מול מכבי הרצליה ותנסה לנצל את יתרון הביתיות ולהגיע לגמר המחוזות, או נגד באקה או נגד הרצליה ומשם השמיים הם הגבול.

דורון רוזנקוביץ הוכיח מדוע הוא השוער הטוב בליגה (אבישי אפטקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ניתוח מדוייק עם ביקורת מוצדקת על עמוס וזאנה. הוא הפסיד לנו את המשחק בגלל האי חילופים (שיקו 05-05-2019, 13:30)
  2. כמה הערות (הוגה דעות 05-05-2019, 13:34)
    מי שעשה צרות לאשדוד היה בעיקר רז מזרחי באגף הימני.יש לשעריים ימין חזק יחד עם טל משען.שער השוויון לא בא מקרן אלא מכדור עונשין לאחר עוד הכשלה של מזרחי. המטרה כעת- לעבור את הרצליה הנמצאת בכושר טוב מאוד מאז הגיע עידן בראון.יאללה שעריים-חוזרים למלחמה
  3. ועוד הערה (הוגה דעות 05-05-2019, 13:44)
    סםק אם בן שמעון וטוויל צריכים לשחק יחד.הם באותו תפקיד.לשעריים חסר פליימייקר ברמה גבוהה.לדעתי.
  4. שי אתה מאמן ענק--ובזכות העקרונות שלך (שעריים בלב ובנשמה 05-05-2019, 14:03)
    שי אתה מאמן ענק-קבלן עליות איש מדהים-בזכות העקרונות שלך ועליה בשידור עם הבעלים של עירוני בפיצוץ הגדול עמדת על שלך בזכות כל זה עליתם ליגה בסוף המר עשה מתוק ומגיע לך בהצלחה בהמשך אוהבים אותך בשעריים והלוואי ובוא הזמן תאמן אותנו מגיע גם לנו מאמן כמוך
  5. אל תחמיא לאדומים (צהוב 05-05-2019, 15:20)
    נשלח עליך את אושרי גובר
  6. עמוס (דוד 05-05-2019, 16:30)
    עמוס אומנם מאמן חדש אבל כל אחד ראה את הטעויות בחילופים שלו. זה הגורל ובהצלחה לשעריים
  7. שי מאור (חיים 05-05-2019, 16:38)
    כמה קשקשנים עם ועם ועם אבירם ברוכאין פצוע ולא יכל לשחק הרבה כולם חכמים
  8. מאמן תותח (אחלה עמוס 05-05-2019, 19:53)
    לצערי כשל ברגע חשוב אבל עושה בית ספר להרבה מאמנים ביצירת אחווה ואחדות בחדר ההלבשה
  9. תגיד היית במשחק ? (מה יהיה שי מאור 05-05-2019, 23:41)
    כנראה שהית עסוק בלבלבל את המוח לעסקנים במשחק כי את המשחק לא באמת ראית יושב ראש איגוד החופרים העולמי
  10. שעריים מתפרקת (אחד שמקורב להנהלה 07-05-2019, 00:18)
    חברי ההנהלה נפרדו היום אחרי חילוקי דעות ושעריים מחכה להנהלה חדשה