הרצליה מפסידה ליפו ועולה לפלייאוף העליון

מכבי הרצליה ומכבי יפו נפגשו במסגרת המחזור האחרון לעונה הסדירה, למשחק שכולו על טהרת הפלייאוף. דור מוסקוביץ העלה את הרצליה ליתרון, ניקולס לנדסמן איזן וטל שטרית עשה מהפך לבולגרים שאומנם ניצחו 2-1 והיו עדיפים על שלל החמצות, אך מכבי הרצליה הבטיחה את מקומה בשל יחס שערים טוב יותר. עידן בראון: "הראינו הרבה אופי ועבודה קשה וזה הוביל אותנו לפלייאוף"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 25-04-2019
  • 08:24

המשחק נפתח בקצב טוב, כאשר מכבי הרצליה הפגינה יכולת טובה יותר במחצית הראשונה, והגיעה לכמה מצבים מסוכנים ואילו מכבי יפו בפתיחת המשחק התגוננה וכבר בדקה ה-8 דור מוסקוביץ העלה את מכבי הרצליה ליתרון.  לאחר השער של הרצליה, יפו נכנסה למשחק ותקפה את הרצליה ללא הרף ובדקה ה-38 ניקולס לנדסמן איזן עבור מכבי יפו, והקבוצות ירדו להפסקת המחצית כשהתוצאה היא תיקו 1-1.

 

דור מוסקויבץ העלה את קבוצתו ליתרון בדקות הראשונות למשחק (צילום: איתן ידגר) 

 

במחצית השנייה יפו היתה עדיפה, הפגינה יכולת טובה יותר משל הרצליה ולמעשה היתה צריכה לכבוש שערים רבים לאחר שלל החמצות של מתן בית יעקב וסהר שבתאי. בדקה ה-51 טל שטרית אומנם כבש שער, והעלה את יפו ליתרון שנשמר עד תום המשחק אבל לא הספיק ליפו לעקוף את הרצליה ולהגיע לפלייאוף העליון. יפו מסיימת את המשחק בטעם מר לאחר שהיתה עדיפה במשחק והיתה שווה לפחות עוד שני שערים אך החמצות מסמרות שיער של התקפת הקבוצה מנעו מהם לכבוש את השערים שהיו מביאים את יפו לפלייאוף.

 

שחקני יפו חגגו ניצחון , שלא הספיק עבור הקבוצה כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון (צילום אלעד ירקון)

 

מכבי יפו רשמה ניצחון של 2-1 על מכבי הרצליה, אך הניצחון לא הספיק להם כדי להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון בשל יחס שערים פחות טוב משל הרצליה, וחניכיו של המאמן המצוין עידן בראון הבטיחו את מקומם בפלייאוף העליון וחגגו בסיום המשחק למרות ההפסד.   

 

למרות ההפסד, שחקני מכבי הרצליה חגגו  את עליית הקבוצה לפלייאוך העליון ( איתן ידגר)

 

עידן בראון, מאמנה של מכבי הרצליה, הגיע לקבוצה כשהייתה קרובה יותר לתחתית מאשר לחלק העליון של הטבלה, ביצע שינויים נכונים והוביל את קבוצתו ישירות לפלייאוף העליון שבתחילת העונה היה חלום עבור מכבי הרצליה, שם תפגוש קבוצתו את הכח עמידר רמת גן.

 

עידן בראון בתגובה למשחק: "ידענו שתוצאת תיקו תספיק לנו, אבל באנו במטרה לנצח ובאמת ככה התחיל המשחק. יפו לא עברה את החצי בתחילתו והגענו לכמה מצבים מסוכנים גם אחרי השער. במחצית השנייה יפו נכנסו למשחק וספגנו גול, אבל תוך כדי הבנו מה התוצאה במשחק של הכח נגד יבנה וזה שיחק לטובתנו. חשוב לי לציין את הקהל של מכבי הרצליה שהגיעו למשחק ודאגו לעודד, וגם לקהל של יפו שעודדו את השחקנים ועשו אווירת כדורגל מדהימה".  

 

עידן בראון המאמן המצוין הוביל את קבוצתו ישירות לפלייאוף העליון (צילום: איתן ידגר)

 

עוד הוסיף ואמר בראון: "השחקנים הראו אופי מדהים זה הספיק לפלייאוף ואני מאושר. הגעתי לקבוצה בתקופה שזה היה הזוי בכלל לחשוב על פלייאוף כי היינו קרובים לתחתית, ואני זוכר שאחרי הסיבוב הראשון האמנתי שבסיבוב השני הקבוצה תראה אחרת, ותהפוך להיות מהטובות בליגה. גם ברמה ההתקפית השתפרנו ברמה יוצאת דופן, הראנו הרבה אופי ועבודה קשה וזה מוביל אותנו לפלייאוף".

 

בראון התייחס למשחק הפלייאוף מול הכח עמידר רמת גן: " הכח קבוצה מדהימה שעושה עונה מדהימה. לא הגענו לפלייאוף בשביל להגיד סטופ אנחנו רוצים להמשיך כמה שיותר גבוהה ולעשות הכל כדי להתמודד על כרטיס לליגה הלאומית, אני מאמין בקבוצה שלי שנוכל לנצח את הכח קל זה לא יהיה זה בטוח".

 

הבלם המצוין דור הלוי היווה פרמטר חשוב העונה במכבי הרצליה (צילום: איתן ידגר)

 

דור הלוי בלמה המצוין של מכבי הרצליה התייחס למשחק: "זה אומנם משחק פחות טוב שלנו ביחס לתקופה האחרונה, אבל הקבוצה שלאורך העונה הייתה יותר טובה זה אנחנו, והגיע לנו לעלות לפלייאוף. מנגד מגיע שאפו ענק ליפו שהפגינו יכולת מצוינת, ועם קצת יותר מזל וריכוז היינו מוצאים את עצמנו מחוץ לפלייאוף".

 

הלוי התייחס למשחק הפלייאוף מול הכח עמידר רמת גן: " זה משחק אחד, נוק אאוט, ונהיה חייבים להגיע הרבה יותר מוכנים ומרוכזים אם אנחנו רוצים לעבור שלב, כי היכולת שהצגנו היום לא תספיק לנו. לפני חודש הוכחנו במשחק נגדם שאנחנו שווים, ואני מאמין שיהיה משחק טוב ושהטוב ביותר ינצח". 

שחקני מכבי הרצליה הראו הרבה אופי ועלו לפלייאוף (צילום: איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בראון מאמן אם יחסי ציבור (בני 25-04-2019, 09:22)
    כל ראיון איתך מאתרי האינטרנט. אתה רק מעצים את עצמך. יש לך יותר מזל מכישרון אימון. לא יודע לנהל משחק.
  2. קביליו (יפואי 25-04-2019, 09:27)
    שאפו לאוהבי יפו כל הכבוד לשחקנים ולמאמן ויש לציין את מתן בית יעקב שחקן ממספר אחד במיגרש
  3. אין על יפו (אזוריה 25-04-2019, 11:05)
    אלופים בלעלות במעלית מתי תבינו לא תעלו בחיים שלכם !
  4. עידן בראון (יוסי מאור 25-04-2019, 12:19)
    כל הכבוד בראון עשית בית ספר לליגה!!!
  5. תשובה ל 3 (אוהד יפו 25-04-2019, 14:05)
    חתיכת מטומטם תסכל איפה אתם ואיפה יפו כל שנה אותו סיפור איתכם אנחנו נעלה לפניכם זה בטוח ואתם תישארו בחיריה כל חייכם זבל נשאר בזבל
  6. קבוצה חלשה יפו (יניב 25-04-2019, 16:29)
    נזכרו להתעורר עכשיו. שני משחקים אחרונים הכי נוחים בעולם פישלו כמו ילדים קטנים. חלשים ולא מגיע להם.