"הכי כיף לעלות ליגה עם קבוצה שהיא משפחה"

כך אמר שי כחלון, שחקנה של בית"ר יבנה שעלתה בסוף השבוע האחרון לליגה ב' לאחר שהשלימה עונה מצוינת. כחלון הגיע לקבוצה באמצע העונה, כשזו הייתה במרחק 5 נקודות מהפסגה, ויחד הם עשו עונה מצוינת שנגמרה בעליית ליגה

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-04-2019
  • 19:02

שי כחלון שיחק בהרבה קבוצות בקריירה שלו ויש לו 5 עליות ליגה, עם כפר יונה, אזור, שתי עליות רצופות עם שמשון כפר קאסם ועכשיו עם בית"ר יבנה. שי מספר: "אין יותר כיף מלעלות ליגה עם קבוצה שהיא משפחה אחת מלוכדת ושמחה".

 

שי מברוק, עלית ליגה עם בית"ר יבנה. איך אתה מסכם את העונה?

"תודה רבה הייתה לנו עונה מדהימה. הראינו המון אופי ומנטליות אודות לצוות המקצועי ברשות שי חג'ג', יאיר אבוחצירה וגיא סלם מאמן השוערים. שיחקנו כדורגל שמח והתקפי ובסוף חגגנו אליפות".

 

הגעת לקבוצה כשהיא לא הייתה במקום הראשון. האמנת שתעלה ליגה?
"הגעתי בסוף סיבוב ראשון ממש בתום העברות עם מינוס 5 נקודות מהמקום הראשון, אבל אני בחיים לא מרים ידיים. הגעתי במטרה אחת, לסיים את העונה במקום הראשון ותודה רבה לשם יתברך שהוא עשה לנו ניסים גלויים ובזכותו עשינו את זה (אין עוד מלבדו). חשוב לציין שכשהגעתי לקבוצה קיבלו אותי בצורה יפה, עם זרועות פתוחות. היו הרבה אנשים שאמרו לי למה אתה הולך ליבנה, הליגה שם סגורה ואולי יהיה לכם סיכוי קלוש רק בפלייאוף, ובסוף כולם יודעים מה קרה... בית"ר יבנה אלופה".

 

שי כחלון המהיר, הבלמים ראו הרבה את הגב שלו...צילום: אלי שמואלי.

 

ספר לנו קצת על יבנה מבחינת תנאים, מאמן, קהל ופוטנציאל...
"לא הכרתי את מועדון בית"ר יבנה לפני. אני שמח שנפל בחלקי להכיר פה אנשים נפלאים. אם זה אשר ודנה שיטרית הבעלים, שהם אנשים טובים שלא החסירו מאיתנו שום דבר, נתנו שקט מופתי לצוות המקצועי ולשחקנים ולאשר שיטרית מנהל הקבוצה שהוא האבא והאמא של הקבוצה - איש יקר שהכל עובר דרכו והצוות המקצועי. שי חג'ג', מאמן העונה ללא ספק! מקצוען ברמה של ליגת העל לא פחות, אישיות מדהימה, ביחד עם יאיר אבוחצירה מאמן הכושר איש מדהים ומקצועי שאוהב לראות שאנחנו מתקדמים מאימון לאימון. גיא סלם מאמן השוערים, איש שקט שעובד עם השוערים במסירות ומקצועניות. פשוט כיף לראות את השוערים שלנו! אורי האפסנאי שלנו איש יקר ופוגל איש שעובד מאחורי הקלעים. יש קהל טוב ביבנה, אומנם לא אלפים אבל כמה מאות שהם בהחלט מסורים לקבוצה, יש לנו מגרש אימונים טוב ויש לנו את האצטדיון שהוא מתקן בין 10 הכי טובים בארץ וממש כיף לשחק שם".

 

מה הכיוון בשנה הבאה? אתה נשאר ביבנה או מחפש יעד נוסף לעלות ליגה?
"אני עדיין לא יודע איפה אני אהיה בשנה הבאה. עדיין מוקדם לדבר על שנה הבאה.. איפה שהשם יתברך שם אותי אני מרוצה. מחכה לנו עוד נשף העליה, ננוח כמו שצריך ונחזור עם אותו רעב לשנה הבאה בעזרת השם  אני חייב להגיד תודה ענקית לאשתי היקרה שיש לה חלק ענק בהצלחה שלי".

שי כחלון רושם עליית ליגה חמישית בקריירה (אלי שמואלי))

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשר הלב של יבנה מברוק מחברך מחולון (אשר שטרית מברוק מירמיהו חולון 14-04-2019, 20:37)
    לביתר יבנה מברוק עלו והצליחו.
  2. אזוריה (אזוריה 15-04-2019, 09:56)
    איזה שחקן נפלא אוהבים אותך כחלון
  3. אחלה שחקן אתה (לשי 15-04-2019, 14:30)
  4. תחזור הביצה לאזור (לשי 15-04-2019, 14:30)