ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-28 בחסות מסעדת ה"MIZU" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-28 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו עם 23 שערים. המוליכות מ.כ אור יהודה ושמשון ת"א מנצחות. בית''ר ר"ג, שועאע כפר קאסם ונחלת יהודה מנצחות בבית. קרית אונו וצעיר טייבה מנצחות החוץ ורק המשחק בין הוד השרון לעמישב הסתיים ללא הכרעה. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 28-03-2019
  • 08:30

שמשון ת"א – שמשון בני טייבה : 0-2

שמשון השניה אירחה בוולפסון את שמשון בני  טייבה .המשחק נפתח בצורה שקולה ששמשון מחזיקה יותר בכדור אך טייבה ניסתה לצאת להתקפות מתפרצות ואפילו הגיעה למצב אחד. בדקה ה-35 מצב נייח של עומר הלוי הגיע ישירות לרפי סגל שמזוית קשה קבע 1-0 לשמשון במחצית. במחצית השניה פערי האיכות נראו היטב ששמשון ממשיכה להחזיק בכדור וטייבה מצידה הלכה אחורה בדקה ה-60 בלבול בהגנת טייבה בין המגן לשוער, שעומרי פרל מנצל זאת וקובע 2-0. שמשון מרוחקת נקודה מהמקום הראשון כאשר יש לה משחק פחות.

 

שחקני שמשון כובשים עוד שער (ליאור טרי)

 

עומרי פרל ורפי סגל כובשי השערים לשמשון (ליאור טרי)

 

בית"ר פ"ת – הפועל קרית אונו : 2-1

קרית אונו הפתעת העונה התארחה אצל בית"ר פ"ת שעדיין נמצאים בסכנה . קרית אונו פתחה נהדר ועלתה ליתרון בדקה ה-15 משער של עדן עזריה. בית''ר פ"ת חזרה למשחק תוך 6 דקות מרגליו של דור אזולאי ובמחצית תיקו 1-1. קרית אונו הגבירה את הלחץ ו7 דקות לסיום יוסי גואטה מניף את הרגל ומפציץ טיל לחיבורים הרחוק וקובע את תוצאת המשחק 2-1 לקרית אונו שעושה צעד חשוב להבטיח את הפלייאוף העליון ולחתום עונה חלומית. פ"ת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של ניסן ספיר בדקה ה-87.

 

בית"ר ר"ג – בני יפו אורתודוכסים : 2-4

בית''ר ר"ג של דודו חלף בדרך לעונה חלומית מבחינתה. בית"ר ר"ג אירחה את בני יפו החזקה . בית"ר ר"ג פתחה מצוין ובמחצית הובילה 3-1 משלושער של מוחמד כטארי, רון דוידוב איזן זמנית. במחצית השניה יפט עשתה סימנים של חזרה כאשר בדקה ה-61 לואי אבו סתה קבע 3-2 אבל על סף השריקה לסיום אוריאן יעקב הבקיע את הרביעי לביתר ר"ג וקבע את תוצאת המשחק 4-2 גדול לבית"ר ר"ג. בית"ר ר"ג סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של בר אהרוני בדקה ה-80 ולעומתה יפו סיימה את המשחק ב-9 שחקנים לאחר הרחקתם של סעיד גרבוע בדקה ה-80 ואיברהים ג'רם בדקה ה-95.

 

עירוני בית דגן – צעירי טייבה : 2-0

צעירי טייבה עם מסע התאוששות נהדר בסיבוב השני יצאה למשחק קשה נגד בית דגן שנלחמת על מקום בפלייאוף. צעירי טייבה שחייבת נקודות כדי לנסות להבטיח את מקומה בליגה פתחה היטב ובמחצית הראשונה הובילה 1-0 מרגליו של נתנאל ניסני. במחצית השניה טייבה הוסיפה עוד שער מרגליו של איגור איליין שקבע את תוצאת המשחק 2-0 לצעירי טייבה . טייבה עדיין רחוקה 4 נקודות מחוף מבטחים אבל שום דבר לא גמור עד לשריקת הסיום במחזור ה-30.

 

אור יהודה עם חגיגית שערים לרשתה של כפר ברא (יאיר שמואל)

 

מ.כ אור יהודה – הפועל כפר ברא : 0-5

המוליכה אור יהודה לא התאמצה במיוחד נגד כפר ברא ובטיול צהריים הבקיעה לא פחות מחמישה שערים. אור יהודה עלתה ליתרון 2-0 במחצית הראשונה מרגליהם של גמליאל פרץ וגיל גילקרוב. במחצית השניה אור יהודה הוסיפה עוד 3 שערים מרגליהם של גמליאל פרץ שהשלים צמד ועוד צמד שערים של מתן ארביב המוכשר ובסיום 5-0 לאור יהודה שומרת על מקומה בפיסגה עם משחק אחד עודף על פני שמשון ת"א.

 

מתן ארביב וגמליאל פרץ חתומים על 4 שערים לאור יהודה (יאיר שמואל)

 

שועאע כפר קאסם – רו"ח ת"א : 0-2

שועאע כפר קאסם אירחה במגרשה את היורדת רו"ח ת''א . כפר קאסם עבדה קשה על מנת להשיג את הניצחון החשוב והבקיעה שער בכל מחצית מרגליהם של מוחמד אבו עאנם וסהר אזולאי. בעקבות הניצחון שועאע כפר קאסם הבטיחה כמעט בוודאות עוד עונה בליגה ב' .

 

הפועל הוד השרון – עמישב פ"ת : 1-1

הוד השרון אירחה את השלישית עמישב פתח תקוה . הוד השרון עלתה ליתרון תוך 5 דקות מרגליו של רום בראון שקבע גם את תוצאת המחצית 1-0 להוד השרון. במחצית השניה עמישב חזרה למשחק ובדקה ה-64 בר מזרחי המצוין איזן את התוצאה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק 1-1 וחלוקת נקודות בין הקבוצות.

 

הפועל נחלת יהודה – איחוד בני ג'ת : 0-1

נחלת יהודה שנלחמת על חייה אירחה את בני ג'ת ממרכז הטבלה . נחלת לא יכלה היתה להרשות לעצמה לאבד נקודות בבית ונלחמה על כל כדור. חניכיו של ציון עזרא השכילו להבקיע שער אחד ולנצח את המשחק. למרות הניצחון נחלת יהודה עדיין ממוקמת במקום ה-15 ממנו יורדים לליגה ג' בסיום העונה.

 

 

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : מוחמד כטארי חלוצה של בית"ר ר"ג עם שלושער לרשתה של בני יפו אורתודוכסים.

 

מאמן המחזור : עבד אלרחמן רביע מאמנה של צעיר טייבה.

 

קבוצה מצטיינת : צעירי עם ניצחון ענק בחוץ על בית דגן.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-28 בחסות מסעדת ה"MIZU" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. טייבה (גולר 28-03-2019, 09:31)
    מגיע לצעירי טייבה לרדת ליגה בעזרת השם בדרך הנכונה ליגה ג מחכה לכם
  2. שמשון (שמשון 28-03-2019, 11:13)
    בעזרת השם עוד 3 משחקים ואנחנו בליגה א עושים את מה שאף אחד לא חשב שנעשה
  3. חכו (שחר 28-03-2019, 11:54)
    לאיפה אתה ממהר יש לכם מישחק קשה בשישי.נו שלחתם פרחים להתאחדות לקריית אונו לעמישב זה הרבה כסף לקמצנים כמוכם
  4. צעירי טייבה אלופייייים יייייייייייייייש ייייייייייייש ייייייייייש (אמיר 31-03-2019, 01:59)