אוהד רון מארח את אורן דניאל: תחזית ליגה א' דרום מחזור 24 בחסות ה-"MIZU"

המחזור ה-24 בליגה א' דרום בפתח, והשבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, סוכן השחקנים הבכיר אורן דניאל מבעלי סוכנות השחקנים המובילה D&A. אורן תושב הצפון, אבל מכיר מצוין את קבוצות הדרום וחושב שמ.ס. כפר קאסם והכח ר"ג ימשיכו לנצח גם השבוע ובתחתית בקעת הירדן תפתיע את כפר שלם. ומה לגבי שאר המשחקים? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-03-2019
  • 12:00

לקראת המחזור הקרוב אמר אורן דניאל: "המחזור ה-23 מאחורינו כשבצמרת הקרב על העלייה צמוד מתמיד. המוליכה מ.ס. כפר קאסם, עם 3 נקודות מעל המקום השני, הכח ר"ג. שתי הקבוצות מנצחות וממשיכות לרוץ צמוד... בתחתית בית"ר כפ"ס, מחנה יהודה ובקעת הירדן בקרב מרתק ומותח על הירידה ונראה שיהיה צמוד עד הסוף. את תוצאת המחזור מספקת אשדוד שמביסה 7:0 את מחנה יהודה ותוקעת יתד במקום השלישי! המחזור ה-24 בפתח ויש לנו מחזור מעניין מאוד".

 

ונעבור למשחקים:

שמשון כפר קאסם - הכח ר"ג

אוהד: הרבה דיבורים שמענו השבוע על כך ששמשון כפר קאסם ילחמו בשביל מ.ס כפר קאסם נגד הכח ר"ג, כדי לעצור את הכח מהיכולת הנהדרת שלהם, כי הם משחקים את הכדורגל הכי יפה בליגה וכולם  חושבים שמגיע להכח ר"ג לעלות ליגה העונה. הדיבורים לא מוסיפים כבוד ויש סיפורים שאומרים שאפילו העירייה מעודדת את שמשון כדי שינצחו את הכח - אני לא מאמין שהסיפורים האלה נכונים. שמשון כפר קאסם מועדון מכובד בעצמו וירצה לנצח את הכח בשבילו, לא בשביל אף אחד אחר. שמשון יכולה לעצור את הכח אבל לפי היכולת לאחרונה יהיה להם קשה. אבל האם במכוון עשו את המשחק של שמשון כפר קאסם מאוחר כדי שכל הקהל של מ.ס. כפר קאסם יבוא לעודד? ההימור שלי: ניצחון להכח ר"ג.

אורן: משוכה לא פשוטה מצפה להכח מהמקום השני! כרגע הפער מהמקום הראשון הוא 3 נקודות, וחבורתו של עומר פרץ רוצים 3 נקודות, לא פחות... וזה לא הזמן לאבד נקודות. מנגד שמשון כפר קאסם מגיעים לאחר תיקו בהרצליה ויעשו הכל בבית כדי לעצור את הקבוצה מרמת גן. ההימור שלי: ניצחון להכח.

 

קהל מ.ס. כפר קאסם. האם במתכוון עשו את המשחק של מ.ס. מוקדם ושמשון מאוחר שכל הקהל יבוא לעודד נגד הכח ר"ג? צילום: דן יידוב.

 

מ.ס כפר קאסם - ביתר כפ"ס

אוהד: חיים סירוטקין חוזר לכפר קאסם. המאמן שהוביל אותם אולי לשנים הכי יפות שלהן ולכדורגל הכי יפה של כפר קאסם, והם מודים לו על כך, מגיע למשחק מול כפר קאסם כשהם חייבים את הניצחון. סירוטקין אוהב את כפר קאסם ולא נראה שיכול לדגדג את כפר קאסם. אני בטוח שלפני המשחק יעניקו לסירוטקין גביע הוקרת תודה - ככה מתנהג מועדון מכובד. וכל הקהל ימחא לסירוטקין כפיים. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

אורן: קרב קצוות, המוליכה מול האחרונה בטבלה. משחק שעשוי להשפיע על הצמרת ועל התחתית... מ.ס כפר קאסם לאחר ניצחון 3:0 על אזור, הפער מהמקום השני רק 3 נקודות וכל איבוד נקודה בשלב הזה הוא קריטי במירוץ העלייה. אסור לקבוצה שרוצה לעלות ליגה להפסיד 3 נקודות בבית בשלב זה, בטח שלא לנועלת הטבלה. מנגד כל משחק עבור בית"ר כפ"ס הוא קריטי, לבטח לאחר ההפסד ביפו 3:0. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

 

חיים סירוטקין, חוזר למשחק מול האקסית. יקבל פרחים לפני המשחק? צילום: רמי גרידיש.

 

הפועל אזור - מכבי הרצליה

אוהד: הפועל אזור הובסה אומנם לכפר קאסם שבוע שעבר, אבל הייתה יכולה לכבוש ראשונה והכל היה משתנה. הרצליה עושה רושם התחילה להתייצב, רוצים פלייאוף ונראים מצוין לאחרונה. ניצחון של הרצליה והם יהיו בפלייאוף העונה. הרצליה עדיפה על אזור בכל פרמטר אפשרי, יש להם סגל שחקנים מצויין. אזור חייבת נקודות והם ינצחו למרות הרצון של הרצליה לנקודות. ההימור שלי: ניצחון לאזור.

אורן: יוסי חכים ושחקניו יודעים שהרגליים עדיין עמוק בבוץ, הפסד של אזור וניצחון של בקעת הירדן והכל מסתבך. מנגד מכבי הרצליה רוצים לעשות הכל על מנת להגיע לפלייאוף, וכל הפסד מרחיק אותם מהמטרה. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי שעריים - מכבי קביליו יפו

אוהד: קרב ישיר על מקום בפלייאוף. שעריים שכבר היה נראה שהם בטוחים, לא ניצחו כבר שני משחקים והאם זה מסמל משהו על שעריים במאני טיים? האם הם קורסים תחת לחץ של 'ווינרים' להגיע לפלייאוף? יפו זה מועדון שרגיל לפלייאוף, אבל הכל צפוף בקרב על הפלייאוף וכל הפסד יכול להשאיר את הבולגרים הגאים מחוץ לתמונת הפלייאוף. ההימור שלי: יפו יכולים להפתיע, אם כי אני חושב שתיקו ישקף את המשחק הזה יותר.

אורן: בשעריים רוצים לשמור על המיקום בפלייאוף והפסד עלול לצמצם את הפער מיבנה ל-2 נקודות בלבד, מה עוד שיבנה ניצחה את שעריים במחזור הקודם. מנגד יפו מגיעים עם רוח גבית לאחר הניצחון על בית"ר כפס. החבר'ה של רוני אוואט יעשו הכל כדי להישאר במאבק על הפלייאוף. ההימור שלי: תיקו.

 

שחקני יפו רוצים לחגוג גם מול שעריים (מני בן ארי)

 

הפועל כפר שלם - הפועל בקעת הירדן

אוהד: משחק תחתית חזק מאד מצפה לנו בשכונת התקווה. שתי הקבוצות חייבות נקודות! כפר שלם יודעים שניצחון והם בחוף הים מוקדם, בקעת הירדן חייבת ניצחון כדי לברוח ממאבקי הירידה. קרגולה מול גניש, מי ינצח? ההימור שלי: יש לי תחושה להפתעה ובקעת הירדן תנצח.

אורן: כפר שלם כנראה שלא תרד ליגה ולא תעלה... היא יכולה לעשות הזמנה לבגדי ים עבור הקיץ המתקרב. מנגד בקעת הירדן, המצב לא מורכב ולחוץ, אומנם היא מעל הקו האדום אך רק במרחק נקודה בלבד ממחנה יהודה ו-3 נקודות מבית"ר כפ"ס. קרגולה ושחקניו יודעים שכל תוצאה פרט לניצחון תסבך את העיניים. ההימור שלי: ניצחון לבקעה.

 

אדומים אשדוד - ירמיהו חולון

אוהד: האדומים התפוצצו שבוע שעבר נגד מחנה יהודה, ולכולם ידוע שלאחר שיא כזה השחקנים הישראלים עושים בושות ומפסידים. העניין באשדוד שהם עשו בושות כל העונה, ורק בשבועיים האחרונים כשהם ללא מאמן על הקווים הם רוצים להוכיח את יכולתם ומצליחים בגדול. חולון קבוצה חזקה מאד ויודעים להוציא ליריבה את החשק לשחק כדורגל, עם ההגנה החזקה שלהם. ההימור שלי: אשדוד ימשיכו לחגוג את "חופשת המחלה של לנדאו" וינצחו את חולון.

אורן: הקבוצה הלוהטת של המחזור הקודם, אדומים אשדוד עם 7:0 מטורף על מחנה יהודה. הקבוצה במקום השלישי לא תוותר ותרצה להישאר בדבוקת הצמרת הגבוהה. מנגד ירמיהו חולון מגיעה גם היא במצב רוח מרומם, לאחר הניצחון על קרית גת והחבר'ה יעשו חיים לא קלים לאשדוד. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

 

האדומים רוצים להמשיך את המומנטום לאחר השביעייה (איתן ידגר)

 

בית"ר נורדיה - הפועל מחנה יהודה

אוהד: מחנה הובסה בגדול מול אשדוד וקבוצה שמפסידה בתוצאה כזאת תבוא בכל הכוח כדי להוכיח שיש להם כבוד. נורדיה בבית עדיפים על מחנה, אבל השבוע בגלל התבוסה של מחנה לאשדוד הם יפתיעו את נורדיה ויוציאו תיקו. ההימור שלי: תיקו. 

אורן: בית"ר נורדיה במגרש הביתי מול הקהל הנפלא שלה, תעלה כמו תמיד כדי לנצח! מנגד מחנה יהודה תגיע חבולה לאחר התבוסה 7:0 לאשדוד, ואין לה זמן להישאר שפופה במאבק על ההישרדות בליגה. כל משחק שעובר ללא נקודות מסבך את העניינים. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

שחקני מחנה יהודה, יתאוששו מהתבוסה הקשה? (איתן ידגר)

 

עירוני קרית גת - מכבי יבנה

אוהד: קריית גת חייבים לנצח בבית את מכבי "שכונה" יבנה. אם יש צדק קרית גת ינצחו ולא ייתנו פרס ליבנאים בדמות הגעה לפלייאוף העליון. קרית גת בבית יכולים לנצח, זה יהיה קשה אבל הם חייבים את הנקודות, אני סומך על שלומי משה שיכין את שחקניו ויביא ניצחון. ההימור שלי: ניצחון לקריית גת. 

אורן: קרית גת לאחר הפסד לירמיהו חייבת את הנקודות כדי לברוח מהתחתית. מנגד יבנה לא רוצים שהפלייאוף יברח להם ואסור להם להפסיד בשלב זה נקודות, אחרת הפלייאוף יברח. ההימור שלי: תיקו.

 

נאחל בהצלחה לכל הקבוצות ושבת שלום!!!

אוהד רון מארח את אורן דניאל: תחזית ליגה א' דרום מחזור 24 בחסות ה"MIZU"

הוסף תגובה
תגובות
  1. כמה שנאה ל מ.ס יש לך בלב (אוי אוי אוהד רון 14-03-2019, 12:36)
    תשתחווה - אנחנו עולים על אפך וחמותך
  2. אורן יאלוףף (אור 14-03-2019, 13:19)
    הניחוש שלך על הכוח הוא הדבר הכי נכון והיה יעלו
  3. קדימה מ`ס (גרישה 14-03-2019, 13:21)
    אך אך אוהד שנאה אמרנו תחליט מה אתה כתב פרשן פסוכולוג (אולי מאמן) רד לנו מהחיים מי אתה שתחלק תעודות כבוד וציונים אך הקנאה אך ובכל זאת מאחל לך בריאות ושתהיה בן אדם תתבגר כבר
  4. קדימה מ`ס (עיסא 14-03-2019, 13:28)
    אוהד מה דעתך תבוא תתכבד ותביא לחבר שלך חיים זר פרחים רעיון טוב אה
  5. עיתונות בשקל (מכבי יבנה 14-03-2019, 13:33)
    כמה אפשר להיות טיפש? אתה מביך.
  6. אוהד רון ימגעיל (נורבש 14-03-2019, 14:00)
    כמה שנאה יש לך ליבנה יבן אדם מגעיל
  7. תודה על הפירגון (הסגול 14-03-2019, 14:52)
    רמזתם ששמשון קאסם ילחמו ומאידך נתנו למ.ס 6 נקודות.אבל האלוהים איתנו בסוף.אינשאללה
  8. מ.ס (כפר קאסם 14-03-2019, 16:14)
    גם הכוח נתנו לנו 6 נקודות קנינו אותכם יא זבלים גזענים
  9. שתי הערות (מאיר 14-03-2019, 17:10)
    1.מותר לשמשון כ.ק. לעשות הגל למען הקבוצה הבכירה בעיר. לגיטימי 2. הערה לאוהד. מותר לך להביע בעקיפין ובמישרין אהדה להפועל אזור. גמאני אוהד אותם. אבל הדד,הרע מה איכפת לך לכתוב שאזור תפסיד?
  10. שעריים (אסי צומן 14-03-2019, 18:33)
    רון אל תשלח כתבים לא יתנו להם להכנס בשעריים גם אמרת שלא תסקר יותר למה אתה לא עומד במילה שלך ?
  11. מחר נחקור את מ.ס. כפר קאסם (ויצמן יער 14-03-2019, 19:16)
  12. מחר נחקור את מ.ס. כפר קאסם (ויצמן יער 14-03-2019, 19:16)