חלוקת נקודות: אזור ושמשון כפר קאסם נפרדו בתיקו 1-1

המחזור ה-22 הפגיש את אזור ושמשון כפר קאסם. עבדאללה טאהא העלה את שמשון ליתרו, גל בן דיין השווה לאזור. יוסי חכים: "אחרי השער בוצע שינוי במערך שלנו, והמשחק התהפך והצלחנו להשוות". איסמעיל סרסור: "היה לנו משחק טוב במגרש מאוד קשה"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 04-03-2019
  • 14:27

במסגרת המחזור ה-22 בליגה א' דרום, אירחה הפועל אזור את שמשון כפר קאסם. אזור שתופסת את המקום ה-12 בטבלה עם 20 נקודות , הגיעה למשחק אחרי הפסד ליפו במחזור הקודם. מנגד שמשון כפר קאסם, שתופסת את המקום העשירי בטבלה עם 27 נקודות , הגיעה למשחק אחרי תיקו עם כפר שלם ושלושה מחזורים ללא ניצחון.

 

שמשון כפר קאסם עלתה ליתרון כבר בדקה ה-11 (צילום מני בן ארי)

 

המחצית הראשונה הייתה בשליטת שמשון, שהצליחו לעלות ליתרון כבר בדקה ה-11 משער של עבדאללה טאהא. שינוי במערך מצד הפועל אזור, החזיר אותה למשחק ולשליטה, ולקראת סיום המחצית בדקה ה-44 גל בן דיין הצליח לצמק לטובת אזור. במהלך המחצית השנייה לא נרשמו אירועים נוספים, המשחק הסתיים בתיקו 1-1, וחלוקת נקודות שמשקפת את מהלך המשחק.

 

המחצית הראשונה הייתה בשליטת שמשון (צילום: מני בן ארי)

 

יוסי חכים מאמנה של אזור בתגובה: "שמשון באו מאוד נחושים, אגרסיביים ועלו ליתרון. עד הדקה ה-30 המשחק היה בשליטת שמשון, אז בוצע שינוי במערך שלנו, והמשחק התהפך הצלחנו להשוות והיינו קרובים לעלות ליתרון, אך המחצית הסתיימה ללא שינוי, המחצית השנייה התנהלה בעיקר במרכז המגרש".

 

 

משה סולימנוב שחקנה של שמשון בתגובה: "הגענו למשחק קשה מאוד ומגרש בין הקשים בליגה. הגענו למצבים לנצח את המשחק ,וחבל אבל גם נקודה במגרש כזה זה טוב הראש במשחק הבא כבר".

 

איסמעיל סרסור מאמנה של שמשון בתגובה: "היה לנו משחק טוב במגרש מאוד קשה, שלטנו במשחק לאורך 90 דקות ,הגענו להרבה הזדמנויות, שיחקנו נגד קבוצה שחיפשה נקודה במשחק, היה להם בעיטה אחת למסגרת שהובקע ממנה שער והסתגרו מאחורה, הפנים למשחק הבא ,זה כבר היסטוריה ".

 

שתי הקבוצות לא השכילו להבקיע שערים נוספים והמשחק מסתיים בתיקו 1-1 (צילום מני בן ארי)

 

יהודה חוטה שחקנה של אזור בתגובה: "פתחנו את המשחק בצורה די טובה, ספגנו שער לא מחויב מקרן, אחרי השער לא היינו כל כך במשחק ולשמחתי הצלחנו להשוות סמוך למחצית משער מצוין של גל. המחצית השנייה היה משחק שקול, ואני חושב שתיקו שיקף את המשחק. התחתית מאוד צפופה וכל נקודה חשובה, והפנים כבר למשחק שבוע הבא נגד מ.ס כפר קאסם".

חלוקת נקודות שמשקפת את המשחק (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. השוער של אזור לא נגע בכדור (מר איסמעיל 04-03-2019, 17:52)
    לאיזה מצבים הגעתם ?