חוזרת לעצמה: מכבי קריית גת מנצחת את מחנה יהודה 0-3

אחרי תקופה ארוכה שבה מכבי קריית גת לא מצליחה לרשום ניצחונות, ונפגעה לטענתה מטעויות שיפוט' חניכיו של שלומי משה, רושמים ניצחון גדול של 0-3 על מחנה יהודה וזאת במסגרת המחזור ה-22 בליגה א' דרום. שלומי משה: "עברנו תקופה קשה מאוד, מגיע קרדיט ענק לשחקנים"

  • על ידי: ‫לירן ביטון‬‎
  • 04-03-2019
  • 10:16

במסגרת המחזור ה-22 בליגה א' דרום, אירחה מכבי קריית גת את מחנה יהודה למפגש תחתית. קריית גת שתופסת את המקום ה-13 בטבלה עם 20 נקודות , הגיעה למשחק אחרי שכבר עשרה משחקים לא הצליחה לרשום ניצחון. מנגד מחנה יהודה, קבוצה שמדשדשת העונה, הגיעה למשחק אחרי הפסד לשעריים. מחנה תופסת את המקום ה-14 עם 16 נקודות, מאזן נקודות זהה לבקעת הירדן שנמצאת מתחת לקו האדום.

 

מישל רוס במשחק מצויין. היה מהגורמים לניצחון החשוב (צילום: יח"צ)

 

כבר במחצית הראשונה חניכיו של שלומי שה הציגו יכולת טובה. ליאל סספורטס קיבל כדור עומק, והוכשלת ברחבה על ידי השוער מה שהוביל לפנדל אותו בעט בדקה ה-11, כבש והעלה את קבוצתו ליתרון. בדקה ה-41' שי ביטון הגדיל את ההיתרון עבור קריית גת. 

 

מלחמה על כל כדור.  (צילום: יח"צ)

 

רגע לפני תום המחצית הראשונה, בדקה ה-45' סספורטס קיבל כדור עומק, והלך אחד על אחד עם השוער והבקיע שער נוסף , שער שקבע את תוצאת המשחק. במחצית השנייה כל הניסיונות של מחנה להגיע לשער קריית גת נעצרו ע״י הגנת קריית גת.

 

בתום 90 דקות של כדורגל קריית גת רושמת ניצחון 3-0, זהו ניצחון חשוב עבור חניכיו של שלומי משה, שכבר עשרה מחזורים לא רשמו ניצחון, ורוצים להימנע ממאבקי תחתית.

 

ליאל סספורטס מצטיין בשורות קריית גת (צילום: יח"צ)

 

ליאל סספורטס כובש צמד במשחק בתגובה: "בגדול זה היה משחק מאוד חשוב עבורנו באנו למשחק אחרי תקופה לא טובה עם רצף הפסדים, אני שמח מאוד שניצחנו ובעזרת השם זה יתן לנו ביטחון להמשך... אני מאוד שמח על השערים, גם הקבוצה באופן כללי באה ונלחמה מהתחלה ורצתה , אז של כולנו ובעזרת השם שזה רק ימשך."

 

שלומי משה מאמנה של מכבי קריית גת בתגובה: "עברנו תקופה קשה מאוד, מגיע קרדיט ענק לשחקנים שהגיעו במשחק החשוב הזה תודה לבורא עולם עכשיו חשוב מאוד להמשיך ולהביא תוצאות חיוביות בעזרת השם".

כובשי השערים במשחק שי ביטון וליאל סספורטס (צילום: יח"צ

הוסף תגובה
תגובות
  1. כול הכבוד לקרית גת (שערוקי 04-03-2019, 11:12)
    קרית גת לא תירד כמה טוב שניצחתם
  2. אחלה שערוקי (קריית גתי 04-03-2019, 12:23)
    שיהיה לכם גם בהצלחה בעזרת השם אתם פליאוף עליון
  3. סספורט מישל רוס ואדרי מפרקים כול הגנה (באים לנצח בחולון 04-03-2019, 15:11)
    חולון אם הרכב חסר זה הזמן לתת בראש (אברבנל מורחק)
  4. ל3 קח 3 נקודות מתנה מאיתנו בוא בוא (ל3 בוא בוא לחולון לנצח בוא מחכים לך 04-03-2019, 18:56)
    ל3 אתה צודק קריית גת כבר ניצחו.....איזה באסה