אוהד רון מארח את אשר עזרן: תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 22

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב, מנכ"ל הפועל כפר שלם, אשר עזרן. אשר מכיר את ליגה אw ועוקב אחריה הרבה שנים. אשר חושב שכפר קאסם והכח ר"ג תנצחנה את יריבותיהן, כפ"ס את יבנה ואזור את שמשון כפר קאסם. אבל מה עם יתר משחקי השבוע? שווה לראות את התחזית של המנכ"ל הוותיק בחסות ה"סאנסה"- הסושי בר של טיילת ראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-02-2019
  • 14:49

ונעבור למשחקים:

הפועל כפר שלם - מכבי הרצליה

אוהד: כפר שלם חזרה השבוע מכפר קאסם עם תיקו מכובד, הרצליה חזרה מנורדיה עם תיקו מכובד. שתי קבוצות שישמחו לנקודות כדי להתחיל את עונת הרחצה. ההימור שלי: תיקו. 

אשר: אנחנו צריכים לצבור 5-6 נקודות כדי להבטיח את ההישארות. להרצליה יש עוד חלומות להגיע לפלייאוף העליון, אבל אצלנו בבית קשה לנצח ומאמין שהמשחק יסתיים ללא הכרעה. ההימור שלי: תיקו.

 

ויקטור גניש ישמח לנקודה מול הרצליה (גיא צמח)

 

הפועל אזור - שמשון כפר קאסם

אוהד: אזור בבית חייבים לקחת את הנקודות משמשון. שמשון קבוצה צעירה וחזקה, אבל אזור בבית עם יתרון הביתיות חייבים לקחת שלוש נקודות כדי להבטיח עוד עונה בליגה א'. ההימור שלי: ניצחון לאזור.

אשר: המגרש באזור הוא מאד ביתי ואני לא רואה את כפר קאסם מנצחים ולוקחים נקודות באזור. אזור נלחמים על החיים שלהם, וחייבים ניצחון כדי לעשות עוד צעד להישארות, ולדעתי הם יעשו את זה. ההימור שלי: ניצחון לאזור.

 

יוסי חכים ירצה לנצח את שמשון ולברוח מהתחתית (מני בן ארי)

 

הפועל אדומים אשדוד - הפועל בקעת הירדן

אוהד: אורי קרגולה חזר לליגה א' והביא 4 נקודות לבקעת הירדן. יש שמועות שאומרות שקרגולה סגור לעונה הבאה ב'אדומים' ולכן ירצה להראות את יכולותיו מול אותם אדומים שיבואו ללא מאמן בכיר. גילי לנדאו כנראה לא היה כזה, אז לא משנה אם יש להם מאמן בכיר או לא. יש סגל טוב באשדוד והרבה שחקנים אמורים להראות יכולות לאחר לכתו של המאמן המאכזב. ההימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

אשר: משחק ההזדמנות האחרונה לאשדוד להתברג בחלק העליון של הפלייאוף. בקעת הירדן עם הרוח של קרגולה והאנרגיות שלו לא יפסידו באשדוד. ההימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

 

שחקני אשדוד, יראו סוף סוף את יכולותם? והאם גילי לנדאו עדיין ב"חופשת מחלה"? (איתן ידגר)

 

מכבי שעריים - 'ירמיהו' חולון

אוהד: שעריים עושים עונה גדולה זה ברור לכולם, ואני מפרגן להם על כך. מנגד חולון, אם כולם היו יודעים את המצב שלהם היו מכתירים אותם לעונה הכי טובה בעשור הנוכחי, אבל במשחק הזה שעריים בבית אמורים לנצח ללא בעיות ולהמשיך אל עבר משחקי הפלייאוף המתקרבים. ההימור שלי: ניצחון לשעריים.

אשר: לדעתי זה המשחק הכי קל לניחוש. שתי הקבוצות תשמחנה בנקודה, שעריים הבטיחו את הפלייאוף העליון וחולון יסתפקו בתיקו בשעריים. ההימור שלי: תיקו.

 

בית"ר כפ"ס - מכבי יבנה

אוהד: שתי קבוצות מאכזבות ומאוכזבות בעצמן. ראיתי את כפ"ס מול חולון שבוע שעבר, ויש לה את האופי של יורדת ליגה. משחקת טוב, כובשת שני שערים וסופגת שער שוויון לא קשור למשחק. מנגד שכונת יבנה עדיין חושבת אולי שתגיע לפלייאוף, לא ברור על סמך מה ולא ברור איך קבוצה עם תקציב מהגדולים בליגה לא עושה סדר וארגון במועדון. יבנה בושה של מועדון והלוואי שיפסידו לכפ"ס, אבל לא נראה לי שיקרה והם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון ליבנה.

אשר: למרות שכפ"ס ירדו ליגה לדעתי, הם ינצחו כי יבנה קבוצה גמורה ולא יהיו גם בפלייאוף העליון. ראיתי אותם בשני משחקים בתקופה האחרונה, זו לא יבנה של תחילת העונה. היא קבוצה מפוזרת ולא מאורגנת. ההימור שלי: ניצחון לכפ"ס.

 

בית"ר נורדיה י-ם - הכח ר"ג

אוהד: נורדיה קבוצה חזקה שכנראה והבטיחה עוד עונה בליגה א'. הם יבואו מול הכח למשחק פתוח שלא קובע להם הרבה וישחקו משוחרר. הכח ר"ג שיחקו נפלא מול האדומים שבוע שעבר, ואם ימשיכו את היכולת השבוע אין ספק שהם יגברו על נורדיה. הכח עדיפים ומעניין יהיה לראות מי הפעם יביא להם את הניצחון, כי כל שבוע שחקן אחר בולט וזה מראה את הכח שלהם. ההימור שלי: ניצחון סגול גם בטדי.

אשר: משחק קשה מאד! נורדיה בתקופה טובה והכח ר"ג לדעתי זאת הקבוצה שמשחקת את הכדורגל הכי יפה בליגה. הכח היא הקבוצה הכי מאומנת והם ירצו לנצח בכדי להישאר בתמונת העליה. נורדיה קבוצה נחמדה בתקופה האחרונה, ציון זקן המאמן עושה עבודה טובה מאד מאז שמונה למאמן, אבל הכח טובים יותר. ההימור שלי: ניצחון להכח.

 

שחקני הכח מציגים את הכדורגל הכי יפה בליגה... (איתן ידגר)

 

עירוני קרית גת - הפועל מחנה יהודה

אוהד: משחק העונה של קרית גת! הקבוצה הדרומית שווה הרבה יותר מהמקום שלהם בטבלה, אבל הם צריכים לצבור נקודות במגרש ולא לבכות כל שבוע למה לא ניצחו. לקרית גת יש את כל הכלים לנצח את מחנה יהודה ולהבטיח עוד עונה. מחנה מנגד קבוצה עיקשת שיודעת את מלחמות התחתית, ויודעת כמה חשוב להוציא תיקו במשחק חוץ כמו נגד קרית גת. ההימור שלי: קריית גת ינצחו למרות הרצון של מחנה לתיקו.
אשר:
המשחק הכי קשה לניחוש. קרית גת בבית שלה עם הגב אל הקיר, כי היא לא ניצחה לאחרונה והם חייבים לנצח כדי לא להסתבך, ולדעתי הם יעשו את זה ויישארו בליגה. מחנה יהודה יחפשו את הנקודות במקום אחר כדי להישאר בליגה. ההימור שלי: ניצחון לקריית גת.

 

סהר שבתאי חוזר לעצמו במדי יפו (מני בן ארי)

 

מ.ס. כפר קאסם - מכבי 'קביליו' יפו

אוהד: כפר קאסם מנצחים בכל מגרש, ובכל משחק יש מישהו אחר שמתעלה. פעם זה אסייג, פעם זה סאמח, פעם זה אדשלטיין וכו'... יפו בתקופה נהדרת, סהר שבתאי השחקן שהלך לאיבוד בשנים האחרונות חוזר לעצמו וחייב אולי ליפו את הצלת הקריירה שלו. יפו יכולה לעצור את כפר קאסם, אבל זאת העונה של כפר קאסם והם לא יפסידו בבית. ההימור שלי: תיקו.

אשר: מ.ס. כפר קאסם יעלו ליגה ומגיע להם. אסור להם להפסיד נקודות בבית ובטח לא בתקופה כזאת. אם קבוצה רוצה לעלות ליגה היא חייבת לנצח את משחקי הבית שלה. ראיתי את יפו השבוע, קבוצה נחמדה והם לדעתי יהיו בפלייאוף העליון, אבל את הנקודות השבוע הם ישאירו בכפר קאסם. ההימור שלי: ניצחון לכפר קאסם.

 

מילה לסיום: "השנה הליגה מאד שוויונית חוץ משתי קבוצות חזקות למעלה - הכח ר"ג וכפר קאסם, כל שאר הקבוצות שוות בכוחן ושיהיה בהצלחה לכולם ביום שישי".

אשר עזרן מתארח בתחזית השבועית. ינצח את אוהד רון?

הוסף תגובה
תגובות
  1. בעיית זיכרון קשה (יפו 28-02-2019, 16:57)
    להוציא את שנה שעברה שהיתה שנה של החלטות שגויות ... איפה בדיוק שבתאי נעלם כמה שנים?? כולה עונה אחת... וכן מתאים ליפו כמו כפפה ליד!
  2. בעיית זיכרון קשה (יפו 28-02-2019, 16:57)
    להוציא את שנה שעברה שהיתה שנה של החלטות שגויות ... איפה בדיוק שבתאי נעלם כמה שנים?? כולה עונה אחת... וכן מתאים ליפו כמו כפפה ליד!
  3. הסגולים באים באטרף (הסגול 28-02-2019, 18:31)
    נורדיה קבוצה מצוינת וסימפטית.כמו אחותינו. הסגול מגיע באורך לקחת את הנקודות,בלי סתיו המוצהב ועם הנשמה
  4. יאללה כפר שלם! (אוהד 28-02-2019, 22:44)
    אחלה אשר שבעולם! כל הכבוד! אוהבים!
  5. אוהבים אותך אשר (אוהד הכפר 01-03-2019, 12:09)
  6. אזור: כל שנה זה נהיה קשה יותר (מאיר 01-03-2019, 12:13)
    הקבוצה כבר היתה בסיטואציה כזו-של לראות את הירידה מול העיניים. הפעם ובעיקר היום. זה משחק המבחן של הקבוצה. חייבים ניצחון. מזכיר לכולם: המשחק האחרון השנה יערך מול מחנה יהודה. מאחל שנגיע למשחק הזה לשחק בשביל הכיף ולא מלחמה נגד ירידה.