הכח מנצחת את האדומים בהצגת כדורגל

הכח ר"ג במשחק אולי הכי טוב שלהם העונה, ניצחו את האדומים אשדוד 1-2 משערים של שרון גורמזנו ושער אדיר של יריב קלמרו, לאשדוד צימק בתוספת הזמן ווקראט גדיף. קהלה של אשדוד קרא לגילי לנדאו להתפטר שלא התרגש יותר מדי וטען: ״לקהל מותר להביע דעה״

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-02-2019
  • 17:18

הכח ר"ג אירחו אמש את האדומים אשדוד למשחק צמרת, שעל הנייר היה בין הקבוצה במקום השני בטבלה והמקום הרביעי. אשדוד עם סגל נוצץ במיוחד שעל הנייר שווה לפחות קרב מול השחקנים הצעירים הנמרצים של הכח. אך על הדשא התפתח משחק חד צדדי, שבה השחקנים הצעירים של הכח ר"ג שלטו במשחק למן הדקה הראשונה ועשו ככל העולה על רוחם. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (איתן ידגר)

 

כבר בדקה ה-8 מגן הכח מכניס כדור גדול ליאיר שפונגין שמסתובב על הבלם של אשדוד, לבלם לא נותר אלא להכשיל אותו ופנדל נשרק לטובת הכח. שרון גורמזנו דייק בקלות מהנקודה הלבנה וקבע 0-1 מוצדק להכח!

 

שרון גורמזנו כובש וחוגג עם חבריו (איתן ידגר)

 

קהלה של הכח צוהל ושמח (איתן ידגר)

 

אשדוד ניסו להשוות בעיקר מיכולת אישית של אבירם ברוכיאן שבדקה ה 12 מרים כדור קרן היישר לראשו של מגן האדומים שנוגח היטב, אך שוערה של הכח, אלדר פשכצקי במקום לקלוט. החמצה גדולה לאשדודים. מדקה זאת הכח השתלטה על המשחק, ובמשחק מרגל לרגל הגיעו למצבים טובים אך שחקני ההתקפה של הכח לא היו מספיק מרוכזים לכבוש. יאיר שפונגין היה מצוין בדקות אלו כשניהל את המשחק, חטף כדורים לאשדודים וניהל משחק צירופים יפה.

 

משחק מצוין של יאיר שפונגין (איתן ידגר)

 

אשדוד ניסו לצאת למתפרצות לא כל כך מסוכנות, כמו שהיה בדקה ה-40 שאבירם ברוכיאן מוצא את עידן שריקי שבועט מזווית קשה ופשכצקי הודף לקרן.

שלוש דקות לסיום המחצית ראינו התקפה יפה של הכח שמתחילה אצל אריאל לזמי שמעביר יפה לצד השני אל המגן התוקף עובדיה דרוויש, האחרון מכניס כדור יפה ליריב קלמרו שמרים היטב ליאיר שפונגין שבועט נהדר מהאוויר מעל המשקוף. התקפה יפה של הכח שלא כובשת והמחצית מסתיימת ביתרון של 0-1 להכח!

 

בישול נהדר של דרוויש הביא את היתרון להכח ר"ג. (איתן ידגר)


המחצית השנייה התחילה רגוע יותר, אבל בדקה ה-60 אריאל לזמי חוטף יפה ממגן אשדוד, מרים לקלמרו שמוריד נהדר לשפונגין שמתוך הרחבה מגיע למצב של אחד על אחד מול שוער אשדוד ומחמיץ. ללא ספק החמצת המשחק!

 

דקה לאחר מכן שרון גורמזנו מגיע למצב של שניים על אחד, ובמקום להוציא רוחב לקלמרו, גורמזנו מנסה לבד ושוער אשדוד הודף לקרן. בדקה ה-63 הכח שוב תוקפת כשיאיר שפונגין מוצא נהדר את מגן הכח עובדיה דרוויש, האחרון מרים היטב לגורמזנו שנוגח סנטימטרים ספורים מהחיבורים.

 

בדקות אלו קיבלנו לחץ אדיר של הכח בכדי לכבוש את השער השני ובדקה ה-65 ראינו את שער העונה! יריב קלמרו מקבל כדור על הקו, חותך לאמצע ומשחרר בעיטה אדירה לחיבורים! שער אדיר לקלמרו הצעיר והמוכשר שקובע 0-2 להכח. שאפו!

 

יריב קלמרו כובש שער ענק וחוגג! (איתן ידגר)

 

עד הסיום הכח ניסו לכבוש שערים נוספים אך לא הצליחו לתרגם את ההתקפות הרבות לשערים. שלוש דקות בתוך תוספת הזמן, האדומים הצליחו לצמק מקרוב לאחר שווקראט גדיף דוחק מקרוב וקובע 1-2, אך זה היה מאוחר מדי. בסיום הכח ר"ג מנצחת בצורה מרשימה, אומנם התוצאה היא רק 1-2, אבל ראינו הצגת כדורגל של שחקני הכח ואלמלא חוסר ריכוז של התקפת הכח, התוצאה הייתה צריכה להיות גבוהה יותר. 

 

קהל אשדוד (אלה שעוד נשארו) מאוכזבים מאוד (איתן ידגר)

 

בסיום המשחק קהל אשדוד קרא שוב לגילי לנדאו להתפטר שלא התרגש ואמר בסיום: ״זכותו של הקהל לצעוק מה שהוא רוצה, זה הקהל וצריך להתמודד עם זה". 

 

גילי לנדאו אינו מתרגש מקריאות הקהל (איתן ידגר)


לגבי המשחק אמר גילי: ״היה משחק שווה כוחות. להם היו דקות טובות ולנו דקות טובות והחמצנו שלל מצבים.  פסלו לנו גול חוקי, קופחנו והתוצאה לא משקפת".
לא ברור באיזה משחק גילי היה ומה הוא ראה, רק נקווה שישלחו לו את תקציר המשחק ויראה מה באמת היה על המגרש, מכיוון שהתגובה שלו קצת מפתיעה, כי על המגרש הייתה קבוצה אחת וקבוצתו שיחקה אולי בחמש הדקות האחרונות, וחבל שעם סגל כזה מרשים האדומים נראים כל כך חלש!!

 

עומר פרץ מאמנה של הכח אמר בסיום: ״משחק מצוין שלנו. היה קצב טוב למשחק ואני שמח שהראינו אופי למרות הניצחון של כפר קאסם שהלחיץ במעט, אבל הראינו אופי ושמח שניצחנו״.

 

הכח ר"ג בחיבוק הקבוצתי המסורתי בסיום המשחק (איתן ידגר)

 

עידן ליטבק עוזרו של עומר פרץ: ״משחק קשה נגד קבוצה קשה. לא צריך להוסיף במילים, אשדוד קבוצה עם הרבה ניסיון אבל שיחקנו את המשחק שלנו וידענו לעבור את המשוכה. אני מקווה שנמשיך ככה בהמשך העונה".

 

גל יוסף ואיציק זוויגי בהחלט יכולים לחייך (איתן ידגר)

 

גיל סלם בלמה של הכח אמר בסיום: ״אשדוד קבוצה נהדרת שהקשתה עלינו מאד. הראינו הרבה אופי היום והוכחנו שאנחנו קבוצה מצוינת. אנחנו מאד שמחים על הניצחון הסופר חשוב הזה״.

 

גיל סלם הבלם המצויין, "הוכחנו המון אופי" (איתן ידגר)

 

שרון גורמזנו כובש השער הראשון של הכח: ״ניצחנו משחק קשה נגד קבוצת צמרת. עשינו את שלנו ואנחנו מקווים להמשיך ככה״.

מגנה של הכח, עובדיה דרוויש: ״משחק טוב שלנו עם הרבה הראינו אופי. אנחנו לא נותנים לכפר קאסם לברוח בטבלה, ואנחנו נילחם עד סוף העונה. שבוע אחרי שבוע אנחנו מוכיחים שאנחנו הקבוצה הכי טובה בליגה״.

 

דרוויש, "לא נותנים לכפר קאסם לברוח (איתן ידגר)

שרון גורמזנו וגיל סלם חוגגים ניצחון חשוב (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שעריים (אלי 24-02-2019, 17:54)
    ההיתי במשחק אין ספק שהכח קבוצה מעל הליגה והרבה יותר טובה מכפר קסם
  2. עולה (סגול 24-02-2019, 18:04)
    אכן הצגה מרשימה ברור שהכח משחקת יותר יפה מכפר קסם כל המאמנים בליגה אומרים זאת ובסוף האיכות תנצח
  3. שערוקי (אלי 24-02-2019, 18:06)
    הכח עם חצי תקציב מכפר קסם עושים לליגה קרקס מ.ס עם תקציב של לאומית בסוף תיפול מנטאלית הם חלשים באופי זה הוכח במשחק נגד מחנה
  4. קרית גת (שלומי 24-02-2019, 18:11)
    רק אנחנו נדפוק לכפר קסם את העליה הם יפסידו לנו אנחנו נלחמים על החיים
  5. מהכפר (יסמעיל 24-02-2019, 18:55)
    הצגה של הכח צריך להגיד אמת אנחנו לא משחקים ככה יפה אבל מנצחים וזה חשוב למרות שאני חושש מהם כי כדורגל טוב בסוף עולה ליגה
  6. יבנה (אבי 24-02-2019, 19:37)
    עם כפר קסם לא יעלו זה יהיה אסון תקציב של 3 מיליון שקל לא היה כזה בליגה א דרום אף פעם
  7. שאפו (סגול 24-02-2019, 19:54)
    כל הכבוד לשחקנים ולאיציק זוויגי תמשיכו ככה,העלייה עוד תגיע,סבלנות.
  8. וזאנה תפטר גם את גילי (אדום 24-02-2019, 20:22)
  9. פרשנות מפוקפקת (המוכתר משעריים 24-02-2019, 21:52)
    עם כל הפרשנות.מדוע כפר קאסם ניצחו את הכח. מבלבלים בשכל
  10. שעריים (אלי 24-02-2019, 23:50)
    מי שהורס לכפר קאסם את המשחק סאמח מרעב אם היה מישהו אחר במקום השחקן הזה
  11. יבנה (אבי 24-02-2019, 23:52)
    נכון אתה צודק ראיתי את סאמח נגדנו הוא כל הזמן בא בטענות לשחקנים לזרוק אותו מהר למה השחקנים מפחדים
  12. עומר פרץ -אתה סופר מן (דודי הסגול 25-02-2019, 08:02)
    אם בתחילת השנה היו אומרים שנהיה במקום השני המחזור הזה היינו צוחקים.לקחת חבורה אלמונית עם רעב להצליח,חדר הלבשה בריא,עשית מהם יחידה צבאית לוחמת. חבל ששנה הבאה חלקם הגדול ילקח לקבוצות בכירות.
  13. ל 6 מה לא היה ? שעריים 6 מיליון (דור 25-02-2019, 10:37)
    שעריים תקציב 6 מיליון נטו באותה עונה גם הזבל של אשקלון נס ציונה וכד 3 מיליון כא
  14. שער העונה ללא ספק (ליאור 25-02-2019, 18:19)
    כמו הגולים של קובי מיכה למי שזוכר...
  15. שער העונה ללא ספק (ליאור 25-02-2019, 18:19)
    כמו הגולים של קובי מיכה למי שזוכר...