"הבקעה עשו גול ממצב וחצי וקברו אותנו בטבלה"

כך נשמע מאמנה של קרית גת, שלומי משה, לאחר ההפסד אמש לבקעת הירדן שסיבך את קבוצתו במאבקי הירידה. עוד מוסיף שלומי: "איך מאשרים כזה מגרש? אי אפשר לתת בו פס"

  • על ידי: אוהד רון
  • 24-02-2019
  • 09:49

אמש במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' דרום, נערך המשחק בין הפועל בקעת הירדן ומכבי קרית גת. בקעת הירדן ניצחה 0-1 משער של ירין הלל, והתקרבה עד כדי 4 נקודות מקרית גת.

שוחחנו עם מאמן קרית גת שלומי משה על המשחק, והוא אמר: "הם הגיעו למצב וחצי וקברו אותנו. הם כבשו את השער ממצב נייח, אנחנו הגענו לכמה מצבים טובים ולא כבשנו. הם העבירו את הזמן, שיחקו אחורה וכל הכבוד להם, זאת קבוצה שרוצה להישאר בליגה! שתי דקות לפני השער שספגנו, אדי אדרי החמיץ מול שער ריק, והחמצנו עוד כמה מצבים... בדקה ה-44 הם כבשו שער וכל הכבוד להם, אחר כך הם בזבזו זמן עד הסוף, העיפו כדורים וכל הכבוד להם, ככה נשארים בליגה. הם קברו אותנו בטבלה וכרגע אנחנו 4 נקודות מירידה ומבחנים".

 

לגבי המצב בתחתית אומר שלומי: "אנחנו הבאנו את זה על עצמנו, אנחנו חייבים לנצח את מחנה יהודה שבוע הבא בבית. אם לא ננצח אנחנו בבלגן"...

 

המגרש הגרוע בבקעת הירדן!

 

מה אתה חושב על תנאי המגרש? לפי התמונות תנאי המגרש לא טובים...

"אי אפשר לשחק במגרש כזה, בושה שמאשרים כזה מגרש - פס אי אפשר לתת במגרש הזה. מטורף איך מאשרים אותו... בחיים הוא לא היה ככה גרוע, אני לא יודע איך המגרש הגיע למצב שכזה. אני זוכר את המגרש בבקעה שהיה מצוין, לא יודע מה קרה למגרש שם העונה".

 

לסיום שלומי מסכם: "אני בסחרחורת ולא מאמין שהפסדנו".

שלומי משה, לא מבין מאיפה כל ההפסדים האחרונים הגיעו. ממש כמו סחרחורת של הפסדים (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תרוצים, המגרש עקום (רונן 24-02-2019, 10:27)
    אדון שלומי משה, בחרת שחקנים לא מתאימים, ותיקים שאינם רעבים ולא נלחמים. את השכר הגבוה שלהם תשלמו. בזבזת כספי ציבור וספונסרים, במקום לקחת צעירים זולים ורעבים שילחמו, בחרת שחקנים ותיקים חסרי רעב ששתו לכם את הכסף. אז אל תבוא בטענה שהבקעה שיחקו אחורה, בזבזו זמן, הדשא לא טוב. קרגולה משחק ע"פ הצרכים שלו והוא לא בא לשרת אותך. כל העונה אתה משחק חלש (כבשת 10 גולים בעונה) איך אתה רוצה להצליח? תתפטר אם יש בך כבוד!
  2. צודק לא מבין איך מאשרים מגרשים כמו במחנה ובבקעה (רוני 24-02-2019, 11:15)
  3. מלך התירוצים (הוגה דעות 24-02-2019, 19:26)
    למאמן הזה יש כל שבוע תירוץ אחר.לפעמים עדיף לשתוק כמאמר החכמים ססיג לחוכמה - שתיקה
  4. עד מתי? (old school 24-02-2019, 23:36)
    שלומי אם אתה באמת לא מבין איך ולמה אז אולי באמת הגיע זמן לעזוב....
  5. להציל את מכבי (קרית גתי 25-02-2019, 08:19)
    אני לא מבין יש במערכת של מכבי אנשים עם ניסיון ענק למה הם לא עושים כלום .למה מחכים .לעשות איחוד עונה הבאה בליגה ב אולי אם כן מת גם הסיפור של הכדורגל בעיר בקיצור חרטא