שמשון כפר קאסם הגישה תביעת ענק נגד מאמנה לשעבר אבי סבג

אבי סבג, מאמנה לשעבר של שמשון כפר קאסם, הגיש תביעה בבוררות כנגד קבוצת שמשון כפר קאסם, אשר מיוצגת ע"י עו"ד אוהד כהן. סבג אימן בשמשון זמן קצר בתחילת העונה ולאחר עזיבתו דרש את מלוא סכום השכר לכל העונה וזאת אף על פי כי ככל הנראה הוא אשר מי שהפר את ההסכם ועזב את הקבוצה מבלי לחזור. שמשון מצידה, הגישה תביעה נגדית על סך 395,000 ש"ח. "מאוכזבים מההתנהגות של אבי"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 22-02-2019
  • 08:27

אבי סבג, מי שאימן את שמשון כפא קאסם לתקופה קצרה בתחילת העונה, הגיש תביעה בבוררות כנגד קבוצת שמשון כפר קאסם אשר מיוצגת ע"י עו"ד אוהד כהן. 

סבג דרש את מלוא השכר לכל העונה, וזאת אף על פי שכל הנראה הוא אשר הפר את ההסכם ועזב את הקבוצה מבלי לחזור. סבג אף החזיק את הרכב שניתן לו ע"י הקבוצה בניגוד לחוק, ולא הסכים להחזירו עד היום, חודשים רבים לאחר סיום תפקידו בקבוצה. הבורר הנכבד עו"ד עמיאל תגר החליט כי עליו להחזיר את הרכב באופן מיידי, וזאת אף בטרם תידון שאר מרכיבי תביעתו. 

 

אבי סבג דרש את מלוא שכרו בבוררות, וכתגובה נתבע על סכום של 395 אלף ש"ח (מאור אלקסלסי)

 

הקבוצה מצידה הגישה תביעה נגדית בסך 395,000 ש"ח, והוציאה תגובה: "אבי נהג בחוצפה ואם לא היה תובע מאיתנו כסף שלא מגיע לו, לא היינו מגיעים לתביעה נגדית בגין הפיצוי המוסכם שנקוב בחוזה. אנחנו מאוכזבים מההתנהגות אך לא מתביישים להילחם לצדק".

 

תגובת אבי סבג:".איהאב סרסור ממשיך לשקר ! מדובר בתביעה קנטרנית שנועדה רק למשוך זמן ובא בתגובה לתביעה שלי על מנת אולי למזער נזקים כי יש כאן אמת אחת הכל כתוב לשמחתי ! העובדות פשוטות פוטרתי ב5 לנובמבר מיד לאחר האימון בוקר ויש גם מסמך גמר חשבון ! אותו יום מונה למאמן הקבוצה מוסא בן חיים !!! כבוד הבורר פנה אלי ושאל אותי למה הרכב אצלי עד רגע זה ומיד הראתי לו הודעה מאיהב שאומרת שאני יכול להשאיר אצלי את הרכב עד לקבלת הכסף ממנו !!! כבוד הבורר שאל אם אין לי התנגדות להחזיר את הרכב ואמרתי שאין לי התנגדות! איהב סרסור שקרן ! מעבר לכך אסור לי לפרט ניפגש לאחר פסק הדין ....!/p>

שמשון כפר קאסם שמיוצגת עי" עו"ד אוהד כהן, הגישה תביעת ענק נגד מאמנה לשעבר אבי סבג

הוסף תגובה
תגובות
  1. עו"ד מספר 1 אוהד כהן (מבין 22-02-2019, 09:32)
  2. מוסטפה (פאדי 22-02-2019, 10:36)
    קודם תשלמו משכורות לשחקנים שלכם 3 חודש לא שילמת
  3. אזור (ישראל 22-02-2019, 10:37)
    מוכרי משחקים מספר 1 בליגה כמה קבלת ממ.ס