נבחרת המחזור ה-19 בליגה א' דרום: בחסות "סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

המחזור ה-19 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו מחנה יהודה מדהימה את מ.ס. כפר קאסם, הכח ר"ג מנצחת משחק במשחק נהדר את הכח ר"ג ומצמקת את הפער מהפסגה, אדומים אשדוד מביסה את שמשון כפר קאסם והפועל אזור מנצחת את מכבי יבנה. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום?

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 12-02-2019
  • 14:43

שוער: אור בנימין (הפועל כפר שלם)

שוערה של הפועל כפר שלם במשחק מצוין! גם הוא שיחק נגד קבוצתו לשעבר, נורדיה ירושלים, וביחד עם מאמנו הוכיח את יכולותיו. אור עם משחק שקט מאוד שמר על שער נקי והוביל את משחק ההגנה של כפר שלם למשחק נהדר.

 

משחק שקט וטוב לאור בנימין בשערה של כפר שלם (מני בן ארי)

 

הגנה: 

ישראל מוצה (הפועל אזור)

המגן של הפועל אזור עם משחק הגנה נהדר מול מכבי יבנה. ישראל סגר את הצד מבחינה הגנתית ותמך לא מעט בהתקפת אזור.

 

דסליי טגניה (הפועל כפר שלם)

בלמה של הפועל כפר שלם בעוד משחק הגנה מושלם. דסה סגר נהדר את חלוצה של 'נורדיה', אסף גובזה, ומנע ממנו להגיע למצבי כיבוש. אין ספק שאם ימשיך כך, מחכה לטגניה בן ה-21 עתיד ורוד.

 

סולי צמח (הפועל מחנה יהודה)

בלמה של הפועל מחנה יהודה סגר היטב את שחקני ההתקפה של מ.ס. כפר קאסם בעוד משחק בו הוא מוכיח כמה הניסיון חשוב. יש לציין גם את חברו להגנה דור אלברמן, שיחד השניים נתנו משחק טוב והובילו את מחנה יהודה למשחק הגנה טוב ללא ספיגת שער מול מוליכת הטבלה.

  

קישור:

לישי ביטון (אדומים אשדוד)

קשרה של אדומים אשדוד הוביל את קבוצתו לניצחון יקר מול שמשון כפר קאסם, ניצחון שביסס את אשדוד בפלייאוף העליון. ביטון כבש צמד נהדר והעלה את מאזן השערים שלו לשישה שערי ליגה.

משחק נהדר ללישי ביטון מול שמשון כפר קאסם (אבישי אפטקר)

 

אופק מרום (הכח ר"ג)

קשרה של הכח רשם משחק נהדר מול מכבי שעריים. היה פעיל מאוד, ניהל את משחק קבוצתו וכבש את השער השני עבור קבוצתו. אין ספק שיכולת טובה של אופק תוביל את הכח רחוק!

 

אופק מרום עם משחק נהדר מול שעריים (איתן ידגר)

 

גדיף וורקאט (אדומים אשדוד)

קשרה בן ה-25 של אשדוד היה השחקן מספר אחד על המגרש, עשה סחרורת לכל שחקני ההגנה של שמשון כפר קאסם, בישל שער והוביל יחד עם חבריו את אשדוד לניצחון חשוב בדרך לפלייאוף העליון.
 

(אבישי אפטקר)

 

צ'יקו מרזייב (הפועל כפר שלם)

היה השחקן המצטיין של כפר שלם בניצחון קבוצתו מול 'נורדיה'. צ'יקו היה פעיל מאוד בהתקפת כפר שלם ואף כבש את השער השלישי בניצחון המרשים של קבוצתו.

 

התקפה:

אריאל לזמי (הכח ר"ג)

שחקן הכנף של הכח ר"ג היה המצטיין במגרש מול מכבי שעריים. היה פעיל מאוד באגף שמאל, בישל את השער השני של קבוצתו ועמוק בתוך תוספת הזמן קינח בשער הניצחון של קבוצתו. משחק ענק ללזמי!

 

שער ובישול לאריאל לזמי בניצחון של הכח (איתן ידגר)

 

מאור אסור (הפועל מחנה יהודה)

שער ניצחון של מאור אסור אחראי להפתעת המחזור וככל הנראה הפתעה העונה, לאחר שהוביל את קבוצתו לניצחון סנסציוני מול מוליכת הטבלה, מ.ס. כפר קאסם. זהו משחקו החמישי של אסור במדי מחנה יהודה, וזהו שערו ה-3 בחמישה משחקים. אין ספק שאם מחנה רוצה להמשיך במסע ההישרדות שלה, היא חייבת את אסור ביכולת שכזאת.

 

מאור אסור הוביל את קבוצתו ליצחון מרשים (מני בן ארי)

 

אדיר חליפה (הפועל אזור)

חלוצה של הפועל אזור כבש שער חשוב מאוד עבור הפועל אזור והיה בעצם האחראי לניצחונה של אזור מול מכבי יבנה. בעקבות השער של חליפה, התרחקה אזור מהתחתית הבוערת למרחק של 7 נקודות, מה שנתן לה מרווח נשימה גדול.

 

דורון ממן, מאמן המחזור בליגה א' דרום (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: דורון ממן (הפועל מחנה יהודה)

עידן ליטבק (עוזרו של עומר פרץ) השיג ניצחון מרשים מול שעריים, ויקטור גניש ניצח בצורה חלקה את האסקית, יוסי חכים הרשים מאוד יחד עם קבוצתו בניצחון מול מכבי יבנה, אך מעל כולם בלט השבוע מאמנה של מחנה יהודה, דורון ממן, שאחראי על הפתעת העונה עד כה, לאחר שניצח עם קבוצתו את מוליכת הטבלה מ.ס. כפר קאסם. שאפו ענק!

נבחרת המחזור ה-19 בליגה א' דרום: בחסות "סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה כפר שלם! (אוהד 13-02-2019, 22:58)
    כל הכבוד! אוהבים!
  2. אתר של מטומתמים (משה 14-02-2019, 17:59)
    איפה נבחרת השבוע של ליגה א צפון פסיכים