"פעם ראשונה שאני אמור לשחק נגד קבוצת הבית שלי"

כך אמר מוחמד פודי חלוצה של כפר כנא, לקראת המחזור הבא בו ישחק מול קבוצתו הקודמת אסי גלבוע. החלוץ המצוין שהגיע לפני כחודש לכפר כנא, הבקיע שער שהביא ניצחון במחזור האחרון. בראיון לאתר גולר הוא מספר על הקבוצה , ועל הציפיות והמטרות שלה העונה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 06-02-2019
  • 14:33

מוחמד, כבשת שער במשחק האחרון נגד צור שלום, וקבעת את תוצאת המשחק. איך התחושה?

"אני חייב להודות שכל הקבוצה עבדה טוב במשחק הזה, במיוחד השוער שלנו שהיה המצטיין. כמובן תחושה נהדרת, אך זה רק לאותו יום". 

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?
"אני בסה"כ חודש ימים בקבוצה. יש שילוב של שחקנים ממש צעירים עם שאיפות להגיע לרמה גבוהה יותר. יש מאמן שהיה כוכב כדורגל, ויכול רק לעזור לצעירים להתפתח, במיוחד שהוא מבין מה שחקן כדורגל רוצה וצריך". 

 

מה הציפיות מהסיבוב השני בפן האישי והקבוצתי?

"הציפיות הן תמיד להגיע כמה שיותר למעלה, באתי לעזור לקבוצה להתברג בחמישייה הראשונה, ואנחנו קרובים לזה. בפן האישי, שזה ממש דומה לקבוצתי, ככל שהקבוצה מצליחה יותר אני מצליח". 

מוחמד פודי חוגג את השער במחזור הקודם (צילום : חגאג ראחל)

 

היכן לדעתך כפר כנא תהיה ממוקמת בתום העונה?

ליגה א׳ צפון השנה קשה במיוחד, כולם קרובים לכולם, קבוצה מקום אחרון יכולה לנצח את המובילה, וזה לא בהכרח בגלל כדורגל, פשוט לפעמים התנאים הם שקובעים. אנחנו בכפרכנא חושבים רק ממשחק למשחק, מאוד מקווה שבסוף הסיבוב נהיה בחמישיה הראשונה. 

 

במחזור הבא אתם צפויים לפגוש את אסי גלבוע קבוצת הבית שלך, איך התחושה לקראת המשחק?

"אסי גלבוע, פעם ראשונה שאני אמור לשחק נגד קבוצת הבית שלי, ואני אעלה לשחק עם רגשות מעורבים. אבל אני ספורטאי ומקצוען למרות שזו לא ליגה מקצוענית. אני מאחל להם בהצלחה, שישארו בליגה ולכל צד ישלו את המטרות שלו עכשיו."

מוחמד פודי החלוץ המצוין יפגוש במחזור הבא את קבוצתו הקודמת (חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות