אוהד רון מארח את דוד רביבו: תחזית ליגה א' דרום מחזור 19 בחסות ה"סאנסה"

השבוע החלטתי לארח את דוד רביבו, הסמל הגדול של אשדוד שהוא עדיין מלך הבישולים בליגת העל עם 107 בישולים! דוד שמכיר את ליגה א' חושב שכפר קאסם תנצח ושעריים והכח יסיימו בתיקו. ומה לגבי האדומים? שווה לראות את התחזית השבועית בחסות ה"סאנסה"-הסושי בר של טיילת ראשון לציון...

  • על ידי: אוהד רון
  • 07-02-2019
  • 11:15

דוד רביבו, שחקן מ.ס. אשדוד בעבר, ואולי השחקן הכי גדול שגדל באשדוד, שיחק בין היתר במכבי ת"א, בית"ר ירושלים והפועל ב"ש, נחשב למלך הבישולים של כל הזמנים בליגת העל בכלל עם 107 בישולים! עלה ליגה עם מרמורק ואחד שנחשב שמכיר מאד את ליגה א' והוא ינסה לנצח אותי בתחזית השבועית.

 

דוד מה אתה חושב על ליגה א' העונה?

"הליגה העונה מאד שוויונית, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. מ.ס. כפר קאסם העונה מציגה יכולת טובה והיא מעל שאר הליגה ורואים את זה בתוצאות". 

מי לדעתך תעלה ליגה? ומי תגיע לפלייאוף?

"לדעתי יהיה מאבק עד סוף העונה על מקום בפלייאוף העליון. ישנן מספר קבוצות שקרובות לפלייאוף ונראות מצוין, למרות זאת אני חושב שאחרי שמ.ס. כפר קאסם תעלה ליגה, לפלייאוף העליון תגענה האדומים אשדוד, הכח ר"ג, מכבי יבנה ומכבי שעריים". 

 

ונעבור למשחקים:

מכבי הרצליה - עירוני קרית גת

אוהד: הרצליה היא אולי הקבוצה היחידה בליגה א' שסיימה את העונה. אין לה סיכוי להגיע לפלייאוף ולרדת סיכוי קלוש עד אפסי וזה מאכזב מאד. אני חושב שבעל הבית אשם במצב הקבוצה, ורק נקווה שבכלל מצב הקבוצה מזיז לו. קרית גת הפסידה בשבוע שעבר לשמשון כפר קאסם בבית ואכזבה, כי ניצחון שלה והיא הייתה בורחת לתחתית. ההימור שלי: משחק חלש צפוי בהרצליה. תיקו.

דוד: אני חושב למכבי הרצליה יש קבוצה טובה וסגל טוב. לקרית גת בראשות שלומי משה שעושה עובדה מצוינת, יש שחקנים לא צפויים, שיכולים לסיים כל משחק בניצחון אבל אני חושב שהרצליה לא תוותר. ההימור שלי: תיקו.

 

'ירמיהו' חולון - מכבי יפו

אוהד: משחק מעניין צפוי לנו בחולון. 'ירמיהו' ויפו בכושר טוב ושתי הקבוצות מכוונות לפלייאוף. והן עלולות להגיע לשם, מה שמראה כמה חלשה ליגה א' העונה. חולון בעונה ענקית מבחינתה, יכולה להיות מרוצה מהעונה הנוכחית בעוד יפו עם התקציב שגדל העונה - אי העפלה לפלייאוף בעונה חלשה כמו העונה זה כבר אכזבה. ההימור שלי: תיקו חלש.

דוד: מדובר במשחק בין שתי קבוצות יוצאות מן הכלל. מכבי יפו עם סגל שחקנים מצוין ומאמן כמו רוני אוואט שהוא מצוין בעיניי. שיחקנו מולם משחק קודם והתרשמתי מהם מאד, יש להם חלק קדמי מעולה. חולון קבוצה ביתית שקשה לשחק שם, והם במגרש כזה יודעים למשוך זמן וחבל שלא שמים ילדים מסביב למשחק וזה היה חוסך הרבה זמן. יש לחולון שוער מצוין כמו ניל אברבנל, אבל ההתקפה של יפו יגברו על ההגנה החזקה של חולון. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

 

שחקני יפו, יחזרו עם 3 נקודות מחולון? (דן יידוב)

 

שמשון כפר קאסם - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: כל הכבוד לאיסמעיל סרסור המאמן הצעיר של כפר קאסם, שעושה עונה טובה מבחינתו והרבה יותר טובה מהמאמנים שהיו לפניו במועדון. מנגד אדומים אשדוד עושה רושם לאור התוצאות, שהשחקנים לא רוצים את המאמן גילי לנדאו ולא ברור למה מחזיקים אותו עדיין - חבל מאד! שמשון עדיפים על אשדוד כי שחקני שמשון משחקים בשביל מאמנם, בעוד אשדוד כנראה שמשחקים נגד מאמנם. ההימור שלי: ניצחון לשמשון.

דוד: אני בטוח שנגיע למשחק וננצח, כי בתקופה האחרונה אנחנו מציגים יכולת לא טובה והגיע הזמן שנציג משחק טוב וננצח, ובעיקר שנחזור לעצמנו ולניצחונות. כפר קאסם קבוצה טובה אבל אנחנו חייבים את הניצחון. ההימור שלי: ניצחון לאדומים. 

 

עומר פרץ בנה קבוצה יציבה וטובה (מני בן ארי)

 

הכח עמידר ר"ג - מכבי שעריים

אוהד: איזה משחק ענק צפוי לנו השבוע ב'וינטר'. קרב ישיר על המקום השני. שעריים למרות שלא מגיע שנסקר אותה, מגיע לה כל הכבוד על העונה. פשוט לא להאמין ולא בושה להגיד שטעיתי בתחזית כלפיהם, כי עם תוצאות אי אפשר להתווכח - הם במקום השלישי מרחק ניצחון מהכח. מנגד, הכח כל שבוע מוצאת את השחקן שיביא לה ניצחון. פעם זה אוחיון, פעם זה אופק מרום ופעם זה גורמזנו, מדובר בקבוצה יציבה שבנויה טוב אבל נגד שעריים יהיה להם קשה. ההימור שלי: תיקו.

דוד: שעריים לדעתי יבואו להסתגר ולהתבסס על מתפרצות. הכח שחררו את אזברגה שלדעתי היה ברומטר משמעותי בקבוצה הזאת, ושעריים יבואו להקשות ולכן אני מאמין שיסתיים בתיקו. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל כפר שלם -בית"ר 'נורדיה'

אוהד: כפר שלם עשו בשבוע שעבר משחק טוב מבחינתם, ורק חבל שלא ניצחו את האדומים. השבוע הם פוגשים קבוצה במומנטום נהדר, 'נורדיה', שניצחה את אזור בחוץ במשחק מרשים מבחינתה. ויקטור גניש, אקס 'נורדיה', יודע בדיוק מה צריך כדי לנצח את חניכו לשעבר ציון זקן. אני רוצה שהכפר ינצחו אבל מפחד לנחס אותם. ההימור שלי: למרות הכל כפר שלם ינצחו כי הם עדיפים בבית על 'נורדיה'.

דוד: 'נורדיה' במומנטום נהדר, ראיתי אותם מולנו והם שיחקו יוצא מהכלל, אבל בבית בשכונת התקווה לכפר שלם יש יתרון והם ינצחו את 'נורדיה'. לכפר יש הגנה חזקה בראשותו של איתן אהרון שמנהל את ההגנה יוצא מהכלל, ולמרות שהם יחסרו את אדיר שהרבני שהורחק נגדנו הם עדיין עדיפים. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

נורדיה רוצה לנצח את מאמנה לשעבר (מני בן ארי)

 

הפועל בקעת הירדן - בית"ר כפ"ס

אוהד: משחק העונה בתחתית! משחק לא על 6 נקודות אלא על עונה שלמה. אם הבקעה מנצחת את כפ"ס היא מורידה אותה ליגה כבר השבוע לדעתי, כי יהיה להם קשה מאוד להתאושש מכך. הבקעה החליפה הרבה שחקנים ואם ימצאו את האיזון הם יעשו רצף של 2-3 משחקים. ההימור שלי: הבקעה עדיפה ולכן ינצחו.

דוד: משחק חזק בתחתית! שתי הקבוצות לא מגיעות להרבה מצבים, אבל יש יתרון קל לבקעת הירדן בבית וזה משמעותי, אבל כפ"ס לא יוותרו. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי יבנה - הפועל אזור

אוהד: הפועל אזור היו מצוינים בשבוע שעבר אבל הפסידו ל'נורדיה', מכבי יבנה לא הייתה טובה והפסידה לחולון בבית. יבנה ואזור חייבים את הנקודות, אזור כדי לשרוד בליגה ויבנה יודעים שהפסד נוסף והם גם יהיו מחוץ לפלייאוף, ולדעתי זה מה שמגיע ליבנה על הניהול הלא מקצועי לדעתי, וכל המסביב בקבוצה של השכונה. ההימור שלי: תיקו.

דוד: למכבי יבנה יש סגל שחקנים טוב ובעיקר בחלק ההתקפי. אזור קבוצה יותר ביתית ובחוץ יהיה להם קשה מול מכבי יבנה. ההימור שלי: ניצחון ליבנה.

 

יוסי אסייג, מוביל את כפר קאסם כמעט לבדו לליגה הלאומית (מני בן ארי)

 

הפועל מחנה יהודה - מ.ס. כפר קאסם

אוהד: מחנה יהודה שמאכזבת לאחרונה, מארחת את המובילה מכפר קאסם. כפר קאסם יעלו ליגה העונה מהמקום הראשון, זה אין וויכוח וזה מכיוון שאין לה מתחרות ראויות. אבל במשחק הזה אני חושב שמחנה יצליחו לעצור את יוסי אסייג החלוץ הענק של כפר קאסם שמעלה קבוצה ליגה כמעט לבדו. ההימור שלי: תנאי המגרש יגרמו למשחק להסתיים בתיקו.

דוד: כפר קאסם שיש לה קבוצה טובה מאד עם סגל שחקנים מצוין ושוברי שוויון כמו אוהד אדלשטיין ויוסי אסייג, אבל זה עדיין מוקש בבית של מחנה יהודה במגרש שלהם. ההימור שלי: כפר קאסם במומנטום טוב ולא יעצרו גם מול מחנה.

 

מילה לסיום: "אני מאחל לכולם שבת שלום ובהצלחה במשחקים".

אוהד רון מארח את דוד רביבו: תחזית ליגה א' דרום מחזור 19 בחסות ה"סאנסה"

הוסף תגובה
תגובות
  1. סגול (חחחח 07-02-2019, 11:39)
    תזכיר לנו מתי אוחיון הבקיע שער פעם אחרונה אדון כתב חצר
  2. כל הכבוד לשעריים (יפואי 07-02-2019, 13:29)
  3. רק ניצחון (יפואי 07-02-2019, 13:30)
  4. קצת אתיקה (אחד 07-02-2019, 14:00)
    דוד רביבו הוא שחקן פעיל בליגה א' דרום ששיחק העונה ב-4 משחקים. לא יתכן שאפילו לא תזכיר את זה, אלא אם כן - וזו האפשרות הסבירה - אין לך מושג שהוא שחקן האדומים אשדוד.
  5. רביבו או בשמו האמיתי חבבו-לך תעשה חמוצים (אליקו 07-02-2019, 14:12)
  6. פרשנות מפוקפקת (המוכתר משעריים 07-02-2019, 14:53)
    שעריים לא מסתגרים.מבטיח בעזרת השם קורעים את הכח
  7. בבלט (הפוסק 07-02-2019, 14:54)
    רק אסייאג יפצע ותראו אך הבלוף שנקרא כפר קאסם מתפוגג
  8. תחזור לאדומים (דוד בבקשה 07-02-2019, 15:07)
    אין על הנסיון שלך
  9. תלך כפרה על רביבו (ל 5 07-02-2019, 15:09)
    תשתחוה שאתה מדבר על דוד
  10. ותחזור לאדומים (דוד הלואי 07-02-2019, 15:09)
    כבר העונה
  11. אדומים אשדוד הבלוף של ליגות א (מי זה רביבו שחקן? נתנו גול פוקס בחולון עלק מבין 07-02-2019, 15:53)
    קבוצה של כסף, אין סמל רק בצע.וקהל אלים מלא רעל.
  12. את שעריים לא מסקרים ומנצחים חחחח תמשיך אוהד רון אל תפסיק (כחול 07-02-2019, 17:00)
  13. דוד רביבו (אדומים אשדוד 08-02-2019, 07:04)
    עוד דרטה לך תעשה חמוצים יא פח אשפה לך כפרה על גילי לנדאו
  14. לך לישון (הנמר 08-02-2019, 09:43)
    רביבו זמנך עבר לך לשחק בליגת הותיקים.לך לישון על האף עוד אחד שמבין כדורגל.
  15. יופי של הימור (הנמר 11-02-2019, 18:05)
    רביבו אתה חלש גם כשחקן וגם כמהמר 3 ניחושים מתוך 8 לך תמכור חמוצים.