נבחרת המחזור ה-16 בליגה א' דרום: בחסות "סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

מחזור 16 בליגה א דרום הסתיימה, מחזור בו שלושת הראשונות כפר קאסם, הכח ואדומים מנצחות. ובתחתית שלושת האחרונות כפ"ס, בקעת הירדן ומחנה יהודה מפסידות. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? בחסות ה"סאנסה"-הסושי בר בטיילת ראשון לציון.

  • על ידי: אוהד רון
  • 22-01-2019
  • 18:04

שוער:

דין גל ('אדומים' אשדוד)

שוערה של האדומים אשדוד היה במיטבו במשחק מול הפועל אזור, ששלטה במשחק והייתה עדיפה. דין היה מצוין כשהציל לפחות 5 הצלות של שער בטוח.  יש לציין את עידו לוי מיבנה שעצר פנדל מול בקעת הירדן והיה מצויין במשחק. וגם צליל חתוכה נתן משחק גדול נגד הרצליה כשהציל את קבוצתו מספיגה מספר פעמים.

 

דין גל היה מצוין מול אזור והשאיר את הנקודות באשדוד (אבישי אפטקר)

 

הגנה:

חיים פונטורמולי ('ירמיהו' חולון)

בלמה המצוין של חולון בעוד משחק ענק מבחינתו שהביא ניצחון חשוב לקבוצתו. חיים כמו בכל משחק הביא את היכולת שלו והניסיון שלו והשפיע רבות על השחקנים האחרים של קבוצתו.

 

רביד אשר (מכבי שעריים)

מגנה של מכבי שעריים הוזז לעמדת הבלם והיה מצוין מול כפר שלם. רביד סגר חזק בהגנה ועזר לחבריו בהתקפה ואפילו כבש גול.

 

רביד אשר הוסט לעמדת הבלם ועשה עבודה מצוינת (מני בן ארי)

 

רוני ספקטור (מכבי קריית גת)

בלמה של מכבי קריית גת היה מצוין מול נורדיה, שמר על קבוצתו ומנע ממנה לספוג שער. רוני שמר חזק את אסף גובזה ומנע ממנו כל ניסיון כיבוש.

 

אור הרשקוביץ ('אדומים' אשדוד)

בלמה המצוין של האדומים היה במיטבו מול אזור. אזור לחצו ברוב דקות המשחק ואור במשחקו החכם עם הרבה נשמה, עצר את היריבה ולא אפשר לשחקני אזור לכבוש. 

 

קישור:

יאיר שפונגין (הכח ר"ג)

קשרה המצוין של הכח ר"ג פתח את המשחק על הספסל, נכנס במחצית השנייה והוסיף מחץ להתקפת הכח. במחצית השנייה הכח שלטה במשחק והגיעה להרבה מצבים, כשאת שער הניצחון כבש שפונגין ושלח את הכח למשחק העונה במצב רוח טוב!

 

שפונגין נכנס במחצית, שינה את המשחק וכבש את השער הניצחון של הכח (מני בן ארי)

 

מולאי גברה (מכבי יבנה)

קשרה של מכבי יבנה הוא קשר צעיר ומוכשר שהיה פעיל מאד מול בקעת הירדן. מולאי בישל את השער הראשון לזכות קבוצתו, ניווט את משחק קבוצתו נהדר והכין לחבריו עוד מצבים טובים לכיבוש.

 

משה סולימנוב (שמשון כפר קאסם)

בעל הבית של שמשון כפר קאסם במגרש היה מצוין על המגרש. אומנם רק הגיע לקבוצה, אבל כבר במשחקו הראשון הוכיח כמה הוא חשוב לקבוצתו. כל התקפה עוברת דרכו, והוא סידר מצבים מסוכנים לחבריו, כשהבונוס היה בישול של שני שערים. 

 

סולימנוב, בעל הבית של שמשון (מוחמד סרסור)

 

אוהד אדלשטיין (מ.ס. כפר קאסם)

קשרה המצוין של כפר קאסם היה ללא ספק מספר אחד במדי כפר קאסם מול הרצליה. אוהד שחקן מהיר וטכני ברמות הגבוהות, כבש שער מול הרצליה והביא ניצחון לקבוצתו גם כשהם משחקים פחות טוב מהיריבה.

 

השחקן המצטיין של כפר קאסם, אוהד אדלשטיין (איתן ידגר)

 

התקפה:

מוחמד סבר (שמשון כפר קאסם)

חלוצה הצעיר של שמשון כפר קאסם הוא חלוץ צעיר שמטריד המון את הגנת היריבה, ולא נותן להם לנשום. שחקן מסוכן מאד שכבש שני שערים מול כפ"ס. 

 

מוחמד סבר סיים משחק נהדר עם צמד גדול מול כפ"ס (מוחמד סרסור)

 

רן בן שמעון (מכבי שעריים)

חלוצה של מכבי שעריים חזר מהרחקה השבוע וכבש שער נגד כפר שלם, רן עשה עבודה בחלק הקדמי והטריד רבות את הגנת הכפר. בן שמעון חלוץ עם פוטנציאל גדול, ונקווה שבשעריים הוא יממש אותו.

 

עומר פרץ, מאמן עם אופי גדול! (מני בן ארי)

 

מאמן המחזור: עומר פרץ (הכח ר"ג)

כמה אופי מרוויח עומר פרץ העונה בהכח ר"ג. לא  קל לאמן עם כל השמועות סביב המועדון, ועומר בעונתו הראשונה בליגה א' מוכיח שהוא לא רק מאמן גדול עם פוטנציאל ענק, הוא גם יודע להתמודד עם משברים שאומנם לא תלויים בו. זה בונה אופי שייזקף לזכותו בשנים הבאות. לא בטוח שכל מאמן היה יודע להסתדר עם המצב הקיים, להוציא משחקניו את המקסימום ולהשאיר סיכוי טוב לעלות ליגה העונה. שאפו!

 

הוסף תגובה
תגובות
  1. למה אתה מלכלך על הנהלת הכח (הסגול לעד 22-01-2019, 19:27)
    אין בעיות ניהול.אתה באמת חושב שגורמזנו ,אזברגה ופשכצקי היו משחקים בלי כסף?למה ליכלוך סתם???
  2. Hakoach (Eli chakimi 23-01-2019, 01:47)
    Ko lecay,omer. Continue to do the best out of your job. Get those boys together and concentrate always concentrate on goal and Target hopefully next year's second division