ניצחון מוצדק: 'ירמיהו' חולון מנצחת את מחנה יהודה 0-2

'ירמיהו' חולון אירחה במגרשה הבייתי את הפועל מחנה יהודה שנמצאת כרגע במקום המוביל למשחקי המבחן. חולון עם עוד משחק שקט מנצחת בצורה משכנעת משערים של רונן פרץ במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה רועי דיין קבע את תוצאת המשחק, 0-2 ל'ירמיהו' חולון

  • על ידי: גיא צמח
  • 20-01-2019
  • 08:37

ירמיהו חולון השביעית אירחה במגרשה את הקבוצה מהמקום ה-14 הפועל מחנה יהודה, במסגרת המחזור ה-16 של ליגה א' דרום.

המשחק נפתח באופן שקול והתאפיין בעיקר באגרסיביות במרכז המגרש. בדקה התשיעית התקפה ראשונה לחולון, ליעד ברקוביץ' שלח כדור עומק למאור לובין שעבר את המגן שלו, הוציא פס רוחב לרונן פרץ שבנגיעה הכניע את השוער וקבע 0-1 ל'ירמיהו' חולון.

 

רונן פרץ מעלה את ירמיהו חולון ליתרון כבר בדקה התשיעית (גיא צמח)

 

השער נתן תיאבון לקבוצה המארחת וחולון לחצה על שערה של מחנה, ובעיטות של מאור לובין, רועי דיין וחן לויאן היו קרובות להכפיל את היתרון של חולון.

בדקה ה-30 חילופי מסירות בין ברקוביץ' למוטי עלפי הסתיימו בהרמה של ברקוביץ' לראשו של רועי דיין שהדביק את הכדור למשקוף.

כמה דקות מאוחר יותר כדור חופשי של מאור אסור נעצר בהדיפה מצוינת של אברבנל.

דקה למחצית שוב היה זה מאור אסור שמצא את עצמו באחד על אחד מול אברבנל, אסור בעט והכדור עשה דרכו אל עבר השער, אך מוטי עלפי הציל מקו השער וחולון יורדת למחצית ביתרון של 0-1.

 

ניל אברבנל עם יכולת מצויינת ושקט בשערה של ירמיהו חולון (גיא צמח)

 

המחצית השנייה נפתחה כאשר מחנה מהמרת על כל הקופה ומכניסה עוד שני חלוצים, ומנסה בכדורים ארוכים להפתיע את חולון, אבל חולון במשחק הגנה מצוין בראשותו של חיים פונטורמולי הבלתי נגמר, לא נותנת למחנה להגיע למצב ממשי לאורך כל המחצית השנייה.

בדקה ה-60 התקפה מצוינת של חולון, ברקוביץ' מהטובים בחולון מוצא בכדור עומק את חן לויאן שמוציא לרועי דיין, האחרון בנגיעה מכניע את השוער וקובע 0-2 ל'ירמיהו' חולון.

 

עד לסיום המשחק שחקני חולון יכלו להגדיל את התוצאה, אבל החמצות של החלק הקדמי השאירו את התוצאה ב-0-2 מוצדק לחולון שאוספת עוד 3 נקודות וללא ספק אחת מהפתעות העונה.

 

שלומי שלמה בנה קבוצה בצילמו עיקשת וחזקה שעושה עונה מצוינת (גיא צמח)

 

תגובתו של המאמן המנצח, שלומי שלמה: "שיחקנו נגד קבוצה שנלחמת על החיים שלה. היה משחק אגרסיבי, התכוננו טוב למשחק ואני שמח שהכדורים מתחילים להיכנס לנו. כל משחק עכשיו עד סוף העונה הוא אתגר בשבילנו, ואנחנו מקווים שתהיה לזה המשכיות כי השחקנים שלי רעבים".

 

רועי דיין מעלה את ירמיהו חולון ל 2-0 וקובע את תוצאת המשחק (אבייתר ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תותחים (גיל 20-01-2019, 10:31)
    שלומי שלמה וצוות התותחים עושים עונה חלומית עם תקציב דל ומוכיחים שוב שהלב מנצח !!!