אוהד רון מארח את שי ניסים: תחזית ליגה א' דרום מחזור 16 בחסות ה"סאנסה"

השבוע החלטתי לארח את חברי שי ניסים. שי היה אחד הסמלים הגדולים של נורדיה מיום היווסדה. שי מכיר את ליגה א הן כשחקן והן מהיציע חושב שכפר קאסם ינצחו את הרצליה יפו תנצח את הכח ר"ג והפער יגדל בצמרת...אבל מה התחזית של שאר המשחקים לסופ"ש? שווה לראות...התחזית בחסות ה"סאסנה"-הסושי בר של טיילת ראשון לציון...

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-01-2019
  • 17:54

שי ניסים הוא אחד הסמלים הגדולים של בית"ר נורדיה. הוא הצטרף לקבוצה בליגה ג', והיה אחד מהברגים המרכזיים בקבוצה בשלוש שנים האחרונות, תוך כדי עליית שתי ליגות רצופות. שי גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, שם זכה בדאבל היסטורי וגם שיחק בקבוצת הבוגרים. כמו כן שיחק שי במ.ס אשדוד, בני יהודה הפועל ירושלים וכמובן בית"ר נורדיה, השנה פרש לאחר פציעה נוספת שעבר.

 

שי, מה דעתך על העונה של נורדיה מפתיחת העונה?

"נורדיה עברה השנה מהפכה בסגל ובמערכת, מה שגרם לה לפתוח את העונה בצורה לא כל כך טובה. מאז שציון זקן מונה למאמן משהו טוב קורה בקבוצה. ציון החזיר משהו מהרוח שלו, הקבוצה משחקת יותר טוב ותמיד יש קהל מדהים שדוחף. אין ספק שנורדיה בדרך הנכונה".

 

קהל כפר קאסם, רוצה לעודד את קבוצתו בליגה הלאומית. והעונה זאת העונה שלהם. צילום: תאמר סרסור.

 

מי לדעתך הקבוצה שתעלה לליגה הלאומית ומי תגענה לפלייאוף?

"לדעתי הקבוצה שתעלה ליגה היא גם המוליכה כעת, מ.ס כפר קאסם. קבוצה התקפית, איכותית שעשתה שינויים הכרחים, הפיקה לקחים משנים עברו וצירפה שחקנים כמו יוסי אסייג שהוא אס בליגה הזאת".

 

ונעבור למשחקים:

מכבי יפו - הכח ר"ג

אוהד: משחק המחזור! יפו שנמצאת במרחק סביר מהפלייאוף העליון, מתחילה להתחבר ואולי להיראות כמו קבוצת פלייאוף. מנגד הכח חייבים לחזור למסלול הניצחונות, ולאחר חגיגת הגביע הם חוזרים למשחק מהקשים בליגה. יפו תמיד מופיעים למשחקים נגד הגדולות בסוג של התעלות, ולראיה לא זכור מתי הפסידו לקבוצות החזקות בליגה. וגם הפעם הם לא יפסידו. ההימור שלי: תיקו.

 

שי: הכח בתקופה פחות טובה ומגיעה מותשת לאחר משחק מול יריבה מליגת העל ביום שלישי האחרון. יפו לעומת זאת משתפרת מאוד בתקופה האחרונה, ורושמת 6 משחקים ללא הפסד. בנוסף, קיבלה חיזוק רציני בדמות מתן בית יעקב שחוזר אליה אחרי שפתח את העונה בנס ציונה מהלאומית. ההימור שלי: יפו תנצח.

 

האם הקהל של יפו יחגוג בסיום המשחק (דן יידוב)

 

מ.ס. כפר קאסם - מכבי הרצליה

אוהד: הרבה כבוד מביאה כפר קאסם לליגה א'. גם בגביע וגם בליגה. כפר קאסם עדיפה על הרצליה בכל עמדה במגרש, אומנם להרצליה יש הגנה חזקה שיודעת להתיש את היריבה, אבל בכפר קאסם גם הגנת הברזל של עידן בראון לא תעזור. ההימור שלי: כפר קאסם ינצחו. 

 

שי: כפר קאסם תגיע להתמודדות לאחר משחק גביע מסקרן מול ק"ש, עם 7 ניצחונות ברציפות. הסגל שלה מספיק חזק ועמוק בכדי להתמודד עם האתגר. ההימור שלי: כפר קאסם תנצח.

 

יוסי אסייג, האם ההגנה של הרצליה תצליח לעצור אותו? (מני בן ארי)

 

מכבי שעריים - הפועל כפר שלם

אוהד: עוד קבוצה שיכולה להיות מרוצה מהסיבוב הראשון - מכבי שעריים, תרצה לפתוח את הסיבוב השני עם ניצחון על כפר שלם. לכפר יש קבוצה צעירה ותוססת, אבל אני לא רואה אותם חוזרים עם נקודה משעריים. בטח במגרש היפה והמטופח בשעריים. ההימור שלי: שעריים ינצחו.

שי: שעריים שלא ניצחה בשלושת המשחקים האחרונים, מגיעה למשחק מול כפר שלם העיקשת. ההימור שלי: תיקו.

 

הפועל אדומים אשדוד - הפועל אזור

אוהד: אכזבת הסיבוב הראשון - אדומים אשדוד, ירצו לפתוח את הסיבוב השני בניצחון על אזור. האדומים חיזקו יפה את ההגנה - מה שהייתה נקודת התורפה הכמעט הכי גדולה אצלם. נקודת התורפה הכי גדולה שם זה האגו הרב שיש לשחקנים שלהם, ששילמו להם הרבה כסף, אבל לא נותנים כלום על המגרש. אזור יצטרכו לסגור חזק כדי לא לחזור עם תבוסה. ההימור שלי: האדומים יחזרו עם ניצחון. 

שי: אם אשדוד רוצה להיאבק על העלייה, שום דבר לא בא בחשבון מבחינתה מלבד ניצחון. עם שחקנים כמו עידן שריקי ואבירם ברוכיאן ששייכים לרמות אחרות בכדורגל, היא תעשה את זה. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

 

עידן שריקי, חייב להביא את הניצחון עבור אשדוד (אבישי אפטקר)

 

מכבי יבנה - הפועל בקעת הירדן

אוהד: מכבי יבנה למרות כל מקרה האלימות שהתרחשו שם לאחרונה, התאוששו יפה בניצחון על הכח ר"ג. מנגד בקעת הירדן לא מצליחה להתרומם ולמרות שהחליפו כבר הרבה שחקנים, הם לא מצליחים לחבר שני ניצחונות. ההימור שלי: יבנה עדיפים וכנראה גם ינצחו.

שי: יבנה איבדה לא מעט מכוכביה, ולא ברור לאן מועדות פניה. מנגד, היא פוגשת את בקעת הירדן שלאט לאט מצליחה להדביק את פתיחת העונה הנוראית שלה. ההימור שלי: תיקו.

 

מ.כ. ירמיהו חולון - הפועל מחנה יהודה

אוהד: אחת מהפתעות הסיבוב הראשון, הקבוצה שספגה הכי מעט שערי ליגה פוגשת את מחנה יהודה שנלחמת על חייה. חולון חייבים לנצח כדי להבטיח סופית את ההישארות בליגה. מחנה יבואו לחולון כדי לנצח ולדעתי יספגו. ההימור שלי: חולון ינצחו.

שי: בדומה למשחק הקודם, גם מחנה יהודה נמצאת במגמת התאוששות מפתיחת העונה, אבל זה לא יספיק מול קבוצת ההגנה הטובה בליגה. ההימור שלי: חולון תנצח.

 

קהלה של נורדיה, משהו טוב קורה בקבוצה (דן יידוב)

 

עירוני קריית גת - נורדיה ירושלים 

אוהד: נורדיה עם ציון זקן זו קבוצה חדשה, וטוב עשו בנורדיה שנתנו לציון את המושכות. הוא החזיר לשחקנים את החיוך ואת החשק לשחקן כדורגל, וכל הכבוד לציון על כך. קריית גת ירצו לחזור למסלול הניצחונות כדי לא להסתבך בתחתית. ההימור שלי: קריית גת ינצחו.

שי: נורדיה יוצאת למשחק חוץ קשה. נורדיה בכושר יותר טוב ותמשיך את רצף הניצחונות והבריחה מהתחתית. ההימור שלי: ניצחון לנורדיה.

 

בית"ר כפ"ס - שמשון כפר קאסם

אוהד: האכזבה הגדולה מכפ"ס בסיבוב הראשון היא ענקית וכולם מסמנים אותה כיורדת וודאית לליגה ב', וחבל. כפ"ס לא התחזקה ביחס לקבוצות התחתית, למרות שהיא הכי צריכה את החיזוק הזה. שמשון מנגד התחזקו יפה לאחרונה ומסמנים את הפלייאוף העליון כמטרה. שמשון ירצו לנצח ולהישאר צמודים לחלק העליון. כפ"ס? תחתימו כבר עכשיו מאמן לליגה ב'. ההימור שלי: ניצחון לשמשון. 

שי: כפ"ס לא ניצחה מאז המחזור השני, וזאת אכזבת הסיבוב בעיני. פערי הרמות בין השתיים גדולים. ההימור שלי: שמשון תנצח.

אוהד רון מארח את שי ניסים: תחזית ליגה א' דרום מחזור 16 בחסות ה"סאנסה"

הוסף תגובה
תגובות
  1. מתן בית יעקב (יפואי 17-01-2019, 19:34)
    מתן ברוך שובך מאחלים לך בהצלחה
  2. קביליו יפו (יפואי 17-01-2019, 20:21)
    חיזוק משמעותי יוסיף המון שחקן טכני מצוין יאאאללהה מתן מלך