ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-17 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-17 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו עם 28 שערים. המוליכות מ.כ אור יהודה ושמשון ת"א מנצחות. הוד השרון מפסידה. בית"ר ר"ג, שמשון בני טייבה ובית דגן מנצחות בבית. רו"ח ת"א ובני יפו מנצחות בחוץ. מי כוכב המחזור? ומי מאמן המחזור? הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 14-01-2019
  • 09:06

בית"ר פ"ת – מ.ס רו"ח ת"א : 2-1

רו"ח ת"א האחרונה יצאה למשחק חוץ קשה מאד בפ"ת נגד בית''ר פ"ת שנמצאית בתקופה טובה. בית''ר פ"ת פתחה מצוין וכבר במחצית הראשונה הובילה 1-0 מרגליו של שגיא פישביין. במחצית השניה רו"ח ת"א ביצעה מהפך שכל כך איפיין אותה בשנים האחרונות מרגליהם של אורדן כהן ועמית קמחזי המחליפים. בעקבות הניצחון רו"ח עדיין רחוקה 12 נקודות מחוף מבטחים אבל לא הייתי מספיד את הקבוצה עם הרוח הכי מיוחדת בליגה.

 

אורדן כהן כובש השער השיוויון לרו"ח ת"א.

 

הפועל קרית אונו – בני יפו אורתודוכסים : 2-0

משחק אמצע טבלה של שתי קבוצות עם עונה טובה שהיו רוצות למצוא את עצמן בסוף העונה בפלייאוף העליון . בני יפו ירדה למחצית ביתרון 1-0 משערו של סעיד גרבוע. בדקה ה-67 קרית אונו נותרה ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של הבלם שלה מור זאבי ותוך דקה יפו ניצלה את יתרונה המספרי והכפילה את יתרונה משערו של סעיד גרבוע שקבע את תוצאת המשחק 2-0 חשוב לחניכיו של  באשיר כבהה שעושה עבודה מצויינת על הקוים.

 

בית"ר ר"ג – איחוד בני ג'ת : 0-5

בית''ר ר"ג הקבוצה הכי לא יציבה העונה עם יכולת פנטסטית לפרקים ומצד שני יכולת חלשה . השבוע בית''ר ר"ג הגיעה חדה ונחושה והביסה ללא תנאי את בני ג'ת שמשהו לא טוב עובר על הקבוצה שנאבקת על מקום בפלייאוף העליון. בר אהרוני העלה כבר בדקה הרביעית את בית''ר ר"ג ליתרון ובמחצית השניה רמת גן הוסיפה עוד 4 שערים מרגליהם של אוריאל יעקב, שגיא גרוסמן וצמד של מוחמד שרבוש, תוך הפגנת כדורגל יוצא מהכלל, שאפו לחניכיו של דודו חלף. שתי הקבוצות שיחקו החל נבדקה ה-36 עם עשרה שחקנים לאחר הרחקתם של מוחמד חטארי מבית"ר ר"ג ומוחמד עבד אלבאקי מבני ג'ת

 

דודו חלף, עושה עונה אדירה בביתר ר"ג. צילום: יח"צ.

 

עירוני בית דגן – הפועל נחלת יהודה : 1-4

בית דגן שמציגה יכולת פנטסטית בתקופה האחרונה אירחה במגרשה את נחלת יהודה וגם הפעם חניכיו של שוקי סדיס היו עם ידם על העליונה . בית דגן עלתה ליתרון בדקה ה-24 משער של איתמר בן דוד המצוין . 4 דקות מאוחר יותר עומר אלמליח הישווה את התוצאה . במחצית השניה היתה רק קבוצה אחת על המגרש וזו בית דגן שהבקיעה לא פחות מ-3 שערים , צמד של דיויד קריאנסקי ושער עצמי .

 

שמשון בני טייבה – צעירי טייבה : 1-2

הדרבי של טייבה הסתיים שוב בניצחונה של הקבוצה הבכירה בעיר אבל זה לא היה קל בכלל שמשון בני טייבה שממוקמת במקום המוליך לפלייאוף העליון אירחה את צעירי טייבה מהמקום ה-15 המוליך בתום העונה לליגה ג. שמשון בני טייבה הוליכה משער מוקדם של אברהם חי אבל כבר בדקה ה-26 צעירי טייבה כפתה שיוויון משערו של נתנאל ניסני. במחצית השנייה אברהם חי השלים צמד בדקה ה-61 ולמעשה קבע את תוצאת המשחק 2-1 לשמשון בדרבי של טייבה .

 

יוסף אבו לאבן ותני בנימין הכובשים לאור יהודה (אורי רחביה)

 

מ.כ אור יהודה – עירוני עמישב פ"ת : 1-4

מוליכת הטבלה מאור יהודה אירחה במגרשה את עמישב החזקה. לאחר מחצית מאופסת עמישב עלתה ראשונה ליתרון משערו של אור גירו. השער של עמישב העיר דווקא את אור יהודה שביצע שעה האחרונה הראתה כמה עוצמות יש לה. תני בנימין הצעיר, גמליאל פרץ וצמד של יוסף אבו לאבן ביצעו מהפך והשאירו את הנקודות באור יהודה ואת הפער מהמקום השני על 4 נקודות.

 

אבו לאבן השובר שיוויון של אור יהודה (אורי רחביה)

 

שועאע כפר קאסם – הפועל הוד השרון : 0-3

הוד השרון ממשיכה להידרדר והשבוע הפסידה בכפר קאסם לשועאע. הבעיות של הוד השרון לא עניינו את שועאע כפר קאסם שמציגה תנסה להבטיח את מקומה בליגה כמה שיותר מהר וכבר במחצית הראשונה פתחה חזק הובילה 2-0 משערים של עור עראר וצמד של סהר אזולאי. במחצית השניה כפר קאסם המשיכה לתקוף ובדקה ה-73 סהר אזולאי השלים צמד וקבע את תוצאת המשחק 3-0 לכפר קאסם שמגדילה את הפער מהמקום ה-15 ל-8 נקודות מנגד הוד השרון יורדת למקום הרביעי ומקומה בפלייאוף רחוק מלהיות מובטח.

 

שמשון ת"א – הפועל כפר ברא : 0-2

השניה בטבלה מועמדת העיקרית לעליה ביחד עם אור יהודה שמשון תל אביב אירחה במגרש את כפר ברא ולא התקשתה במיוחד והצליחה לנצח 2-0 משערים של קורל אזולאי ואורי אשורוב. בעקבות הניצחון שמשון תל אביב רחוקה 4 נקודות מהמוליכה מאור יהודה והיא תחכה למעידה שלה על מנת לצמק את הפער ואולי להצליח לעלות מהמקום הראשון.

שמשון ת"א אוספת עוד 3 נקודות נגד כפר ברא (ליאור טרי)

 

 

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : מוחמד שרבוש עם צמד בניצחון קבוצתו על בני ג'ת זוכה בחולצה מתנת המותג RUN-המותג הכדורגל החדש של הליגות הנמוכות.

 

 

מאמן המחזור : דודו חלף מאמנה של בית''ר ר"ג עם ניצחון ענק על בני ג'ת החזק.

 

קבוצה מצטיינת : בית''ר ר"ג עם ניצחון גדול נגד בני ג'ת.

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-17 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. ביתר פ"ת שוב בתקופה רעה (ברק 14-01-2019, 13:44)
    מפסידה פעמיים ברציפות נגד צעירי טייבה ורו"ח ת"א.
  2. עירוני ג'ת סופגת 10 שערים בשני משחקים האחרונים (ברק 14-01-2019, 13:50)
  3. הימורים (מהמר 14-01-2019, 15:48)
    כל. הליגה. מכורה.
  4. אם ככה אז תהמר בביתים ותעשה הון ! (ל-3 14-01-2019, 19:07)
    כל אחד יכול לזרוק מילים וקשקושים תכל׳ס , ליגה נמוכה ולפעמים יש טעויות שיפוט . אבל משם ועד מכור ...