קבוצה ביום: מ.ס. כפר קאסם

הסיבוב הראשון בליגה א' הסתיים, ושלב הסיכומים הגיע. אנחנו באתר 'גולר' ננסה לסכם סיבוב ולהגיד לכם, מה היה טוב, מה צפוי בעתיד וגם מה לא היה טוב וכדי לשפר לקראת הסיבוב השני... והיום: מ.ס. כפר קאסם

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-01-2019
  • 08:40

מ.ס. כפר קאסם סיימה סיבוב ראשון מצויין מבחינתה. הקבוצה במקום הראשון עם יתרון של שתי נקודות על הדולקת אחריה הכח ר"ג, ויותר מאשר היא טובה ומשחקת כדוגל טוב, אין להם יריבה ואין מישהו שצפוי להפריע לקבוצה בדרכה לליגה הלאומית. 

 

יתרונות: הקבוצה נמצאת בצמרת הגבוהה של ליגה א' כבר מספר שנים, ולמעשה מאז שעלתה לליגה א' היא כמעט כל עונה מסיימת בפלייאוף העליון, תמיד מציגה כדורגל טוב, ותמיד נלחמת על המקום הראשון.

תקציב הקבוצה הוא בלתי נגמר. הקבוצה עם התקציב הגדול בליגה אומרים שהוא נע סביב ה-3 מיליון שקל במידה והקבוצה תעלה לליגה הלאומית. 

היתרון הכי גדול של כפר קאסם שגם הכח ר"ג וגם האדומים אשדוד שדולקים אחריה לא באמת נראים כמי שיכולים להפריע להם. וכשיש לך את תמיכת ראש המועצה, תמיכת הקהל הגדול, תמיכת שמשון כפר קאסם, הדרך נראית בטוחה לליגה הלאומית.

 

חסרונות: כולם אומרים שרק הם יכולים לעצור את עצמם. כלומר רק הבעיות מבפנים, אם זה בעיות אגו של שחקנים ממורמרים שלא משחקים, ואומרים כשיש הצלחה הכל טוב, ומה יהיה כשהכדור לא יכנס? תתחלנה הבעיות... 

אז אני אומר לאותם אנשים, הקבוצה הזאת חזקה מאד ויש לה מחליפים בכל עמדה וגם אם תהיינה בעיות, הם יבואו במחזורים כאלה שכבר ליריבות האחרות לא יהיה כוח להתמודד איתם.

 

מאמן גדול גדל בכפר קאסם (מני בן ארי)

 

מאמן: איסמעיל עאמר. איזו הצלחה! איזה גאון כדורגל גדל בכפר קאסם. איסמעיל היה שחקן ברמות הגבוהות ביותר, והוא מכיר את הכפר גם כשחקן וגם כתושב וזה יתרון ענק. איסמעיל ללא ספק מתגלה כמאמן ענק שהעתיד עוד לפניו ברמות הגבוהות ביותר, ומי יודע אולי בליגת העל יחד עם מ.ס. כפר קאסם. יש לציין את עוזרו איציק שאקי, שבעברו היה מאמן בליגה א והעונה חבר לאיסמעיל ועושה עבודה יוצאת מהכלל. רואים שהשילוב של איסמעיל ושאקי נושא פרי..

 

קהל: קהלה של כפר קאסם הוא אולי הגדול בליגה. כל הכפר למען הקבוצה, ואנשים צריכים להבין שכפר קאסם זאת עיר של כדורגל לא פחות מסכנין ונצרת. הקהל עצמו מתנהג לתפארת עד היום. ללא בעיות ולא אלימות ומגיע לו מילה טובה - רק שימשיך כך. 

 

שחקן מצטיין: יוסי אסייג. מלך השערים של הליגה עם 14 כיבושים למרות שאפשר לציין את אוהד אדלשטיין שהיה מצויין לאורך כל הסיבוב. 

 

הימור לסיום העונה: מ.ס. כפר קאסם צפויה לעלות ליגה כבר במחזור ה-20. שיהיה בהצלחה בלאומית!

 

ציון סופי: 10!

קהלה של כפר קאסם מתנהג לתפארת! (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מהכפר (א 13-01-2019, 08:50)
    מאחלים הצלחה אמין בעזרת השם לדהור לליגה לואמית
  2. רון (אוהד 13-01-2019, 09:20)
    איך מתנהג למופת רשמת לפני חודש שהם קיללו את כפר שלם לפני זה באזור קיללו אותך משהו מוזר
  3. האלופה שבדרך (הוגה דעות 13-01-2019, 13:42)
    הטבלה לא משקרת
  4. מחכים לכם בוינטר עוד שבועיים (הסגול 13-01-2019, 16:25)
    ואז נראה מי יותר טוב.הך הך הכח
  5. לאוהד רון (עבד 13-01-2019, 19:20)
    כך אנחנו נוהב אותך צריך להגיד את האמת וכך לא יהיה לך אויבים לא בכפר ולא בשום מקום אחר
  6. תקציב עתק (ברור 13-01-2019, 20:45)
    3.600000 מליון בטח יעלו
  7. אוהד רוח זה אתה או שפרצו לך את האתר (עאמר 13-01-2019, 22:27)
    אני לא מאמין למה שאני רואה בכתבה