אוהד רון מארח את נור סרסור: תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 15

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב נור סרסור. נור היה כוכב מ.ס. כפר קאסם וחושב שמ.ס. ינצחו את שמשון בדרבי ובטוח שיעלו ליגה העונה. לדעתו יבנה תעצור את הכח השבוע, ואדומים תנצח את קריית גת... אבל מה עם שאר המשחקים? שווה לראות את התחזית בחסות ה"סאנסה" - הסושי בר של טיילת ראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 03-01-2019
  • 15:01

נור סרסור, הקפטן הבלתי מעורער של מ.ס. כפר קאסם. שיחק הרבה שנים בקבוצה והעלה את הקבוצה לליגה א', שיחק בליגת העל במספר קבוצות והיה אפילו מנהל קבוצה בבוגרים. נור נחשב כוכב ענק בקנה מידה של כפר קאסם, כשגם בחופים הוא כיכב, וכיום מתמקד בעסקיו הפרטיים. תפסנו את נור לשיחה קלה מחו"ל שם נפש עם משפחתו...

 

נור, מה אתה חושב על הקבוצה?

"שנתיים לא ראיתי את הקבוצה ויצא לי לראות את הקבוצה נגד רמת השרון בגביע ומאד נהניתי, ולדעתי היינו 2 דרגות מעל הקבוצה שבליגה הלאומית. קבוצה שיש לה מטרות שיודעת מה היא רוצה מעצמה, יש לה שחקנים מעולים, ומעל הכל ראיתי מאמן כמו איסמעיל עאמר שהוא שולט בכל דקה במשחק. איך שהוא ניהל את המשחק זה לא מבייש אף מאמן מליגת העל. לפי דעתי הניהול בראשות טארק סרוסר הוא מצוין, אבל לא פחות מגיע כל הכבוד למעמון עאמר שעושה עבודה נהדרת ועושה סדר בקבוצה, שאני אישית למדתי ממנו הרבה ואני מאוד מעריך. וגם מילה טובה לקהל שנמצא בליגה גבוהה יותר מהקבוצה הוא מגיע בהמוניו כבר שנים ומתנהג למופת. וגם מילה טובה מגיע לאיהאב סרסור יו"ר שמשון כפר קאסם שהוא אומנם צעיר אבל כשיהיה לו הנסיון הוא יהיה מהטובים בענף הזה.".

 

 

איהאב סרסור, כל הכבוד ליו"ר הצעיר שבונה משהו חדש וטוב בכפר. האם יעצרו את מ.ס.? צילום: איתן ידגר. 

 

מה אתה חושב על הליגה העונה? ומי תעלה ליגה?

"לפי דעתי כפר קאסם היא מעל הליגה העונה. הליגה נראית לי יותר חלשה משנים עברו, ולכן אני מקווה שבסוף העונה הקבוצה תהיה בליגה הלאומית כי רק לה מגיע". 

 

ונעבור למשחקים:

מ.ס. כפר קאסם - שמשון כפר קאסם
אוהד:
הדרבי הגדול של כפר קאסם! אלפי אנשים יהיו במגרש לעודד את הקבוצות שלהן. מצד אחד יש את מ.ס., הקבוצה במקום הראשון עם התקציב הכנראה בלתי מוגבל עם שחקנים בכירים מאד לליגה א', קבוצה שכל הכפר איתם. מנגד יש את שמשון, הקבוצה הצנועה של הכפר, קבוצה שאין לה את היכולות הכלכליות של מ.ס., עם סגל שחקנים צעיר אך מוכשר שירצה להוכיח את עצמו. הרבה סיכוי אין לשמשון, ורק נקווה שהמשחק יהיה ספורטיבי ולא יצטרכו להביא את השחקנים לחקירה אצל וייצמן יער בתום המשחק. ההימור שלי: מ.ס. עדיפה במשחק ולכן הם ינצחו.

סרסור: צפויה חגיגה בכפר קאסם. יהיה קרנבל חיובי, אווירה טובה בכפר ונקווה שאנשים יבואו ליהנות. למרות שרוב הקהל זה של מ.ס. אני מאחל לשמשון הצלחה גדולה העונה, אבל אחרי המשחק הזה, כי מ.ס. כפר זה הבית שלי ואני חושב שיש קבוצה טובה יותר והם ינצחו. ההימור שלי: ניצחון למ.ס. כפר קאסם.

 

קהלה של כפר קאסם, קרנבל צפוי להיות בדרבי. האם הדרבי יהיה כחול או אדום? (רמי גרידיש)

 

מכבי יפו - מכבי הרצליה

אוהד: כמה שיפו חסרה לליגה, אפילו לא כיף לכתוב עליהם כשהם באמצע הטבלה. אני דורש משחקני יפו, הנהלה והקהל לדחוף את הקבוצה לצמרת הגבוהה שיהיה כיף לכתוב עליכם, כי יש לי הרבה געגוע. אבל אני בטוח שעוד ניצחון או שניים הקבוצה תתחיל להיצמד לחבורת הצמרת, אחרת אפשר כבר עכשיו לסיים את העונה של יפו, ואנחנו רק בינואר. אז קדימה יפו...ניצחון..היידה בי היידה בו... רק ניצחון למכבי יפו...

סרסור: מכבי יפו לדעתי נכנסת לתקופה טובה. יש לה סגל טוב, יש קהל טוב ליפו ותמיד היה כייף לשחק מול קבוצה כמו יפו. ההימור שלי: ניצחון למכבי יפו.

 

יפו חייבים להיות בצמרת אחרת לא כייף לרשום עליהם...ויש געגוע רב ליפו בצמרת.. (דן יידוב)

 

מכבי יבנה - הכח ר"ג

אוהד: מה יהיה עם יבנה, הקבוצה שנחשבת למסודרת עם תנאים של ליגת העל, אבל כל נושא האלימות שלכאורה אנחנו שומעים שם לא מתאים לקבוצות בליגה ג'. הגיע הזמן שמישהו ייקח שם אחריות כי אם בעל הבית או היו"ר לא מסוגלים להרחיק אנשים מהמועדון, אולי צריך להרחיק אותם. יבנה זאת עיר של כדורגל לא של אלימות, והגיע הזמן שמישהו יעשה שם סדר. הכח ר"ג נעצרה מול חולון, אבל הם עדיפים על השכונה שיש בינה וינצחו אותם. ההימור שלי: ניצחון להכח.

סרסור: אני מקווה שיבנה ינצחו כדי שיעצרו את הכח כי הם המתחרים של כפר קאסם. יבנה קבוצה לא יציבה, ומנגד הכח עם סגל טוב, למרות זאת אני הולך על ניצחון למארחת. ההימור שלי: ניצחון ליבנה.

 

מכבי שעריים - בית"ר נורדיה

אוהד: שעריים בעונת שיא. מוסא בן חיים בנה קבוצה חזקה מאד וכל הכבוד למוסא שעכשיו כנראה בשעריים מעריכים אותו יותר ואת הכח שלו להביא שחקנים מוכשרים לקבוצה. נורדיה אומנם ניצחה במחזור הקודם, אבל מול שעריים אני לא נותן להם סיכוי. שעריים אומנם כבשה הכי מעט מקבוצות הצמרת, אבל נגד נורדיה הם לא יתקשו. ההימור שלי: ניצחון לשעריים.

סרסור: למכבי שעריים יש סגל שחקנים יותר טוב עם יותר ניסיון. נורדיה קבוצה עם צעירים שרוצה להישאר בליגה ואני מאמין שהם יעשו את זה. ההימור שלי: ניצחון לשעריים.

 

מוסא בן חיים, זוכה להערכה משעריים? ההצלחה של שעריים רשומה על שמו! שאפו ענק למאמן הצעיר! (מני בן ארי)

 

הפועל מחנה יהודה - הפועל אזור

אוהד: משחק אש בתחתית! בשבוע מחנה יהודה אכזבו בגדול נגד בקעת הירדן. קבוצה שמובילה 2-0 במחצית במצב שלה, לא יכולה להפסיד 4-2 לקבוצה שמתמודדת מולה, וזה מראה הרבה על האופי של הקבוצה וזה לא נראה טוב. אזור מנגד עשו מספר שינויים ויש אנרגיות טובות בקבוצה, ועובדה שניצחו את קריית גת ללא קושי. מחנה בבית בסינטטי הקשה והביתי יעצרו את אזור עם תיקו ללא שערים. ההימור שלי: תיקו.

סרסור: אני הולך עם חברים שלי טל ארז וסולי צמח. אני בטוח שהם ינצחו למרות שאזור קבוצה שתמיד היה קשה לנצח אותה. היא קבוצה עקשנית ויש לה הרבה ניסיון בליגה הזאת. ההימור שלי: ניצחון למחנה.

 

ירמיהו חולון - הפועל בקעת הירדן

אוהד: כל הכבוד לחולון, קבוצה עם תקציב מהנמוכים בליגה לא מאפשרת אפילו לקבוצות החזקות כדוגמת הכח לנצח אותה. חולון יצרה לעצמה שם של קבוצה עיקשת עם אופי, ושאפו למאמן ולבעלי בית. בקעת הירדן תגיע לחולון לשחק כדורגל פתוח, לא בטוח שנגד חולון זה יהיה רעיון טוב, אבל נועם שוהם מאמין בכדורגל חיובי ולא יגיע לסגור. ההימור שלי: חולון עדיפה ולכן תנצח.

סרסור: לדעתי מדובר במשחק עם שתי קבוצות חזקות, לא פראייריות שלא קל לכבוש מולן. ההימור שלי: תיקו.

 

בית"ר כפ"ס - הפועל כפר שלם

אוהד: לא ברור מה קורה בכפ"ס ולמה לא מתעוררים שם. הרי הקבוצה חייבת זעזוע גדול! הקבוצה במקום האחרון בליגה ומועמדת מספר 1 לירידה. שבוע שעבר מובילים 1-0 על נורדיה וסופגים הפסד בדקה ה-90, זה כבר מעבר לכדורגל. אבל אם כפ"ס לא תיקח נקודות מול כפר שלם אז נגד מי כן? כפר שלם קבוצה צעירה שאומנם מוכשרת, אבל תתקשה אם כפ"ס תלחם נגדה. ההימור שלי: לדעתי כפר שלם עדיפה והם ינצחו.

סרסור: בית"ר כפ"ס בנו קבוצה חלשה מאד העונה ואני מופתע מהתוצאות שלהם. אני הייתי בטוח שהם ירוצו קדימה עם השחקים האלה, אבל הם לא מספקים את הסחורה, המקום חייב רענון ושינוי גדול. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם.

 

הקהל האדום נהדר, אך מה עם ההגנה של אשדוד? (אבישי אפטקר)

 

עירוני קריית גת - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: קריית גת עדיין שבורים מלכתו בטרם עת של דוד בן לולו ז"ל. אבל הם חייבים לחזור למסלול קשה ככל שיהיה עם כל הצער בדבר. אדומים אשדוד חלשים מאד בהגנה וסופגים מכל קבוצה גולים, ואם לא יתחזקו בהגנה ובשער הם יוכלו ללכת לים כבר בפברואר, אבל נגד קריית גת הם ינצחו ללא קושי. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד. 

סרסור: האדומים אשדוד קבוצה מצוינת והתחזקו מאד לאחרונה עם שחקנים מצוינים. יש להם קהל גדול שהולך איתם לכל משחק. לדעתי הם ילחמו על העליה עד סוף העונה, אבל יסיימו בפלייאוף העליון המכובד לקבוצה שעלתה ליגה העונה. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

 

נור, אתה מגיע לדרבי?

"אני לא בארץ ולא אראה את המשחק הזה, אבל מאחל לניצחון של מ.ס. אבל קודם כל יותר חשוב שתהיה אווירה טובה, אווירה ספורטיבית ובסופו של דבר מ.ס. תנצח".

אוהד רון מארח את נור סרסור: תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 15

הוסף תגובה
תגובות
  1. חייבים לחקור את הדרבי של כפר קאסם (ויצמן יער 03-01-2019, 15:06)
  2. כולם ראו את הפגישה שהיתה שם וסגרו את המכירה (ויצמן יער 03-01-2019, 15:06)
  3. אוהד צודק הגנה ושוער חלשים - כנראה שוב עצות אכיטופל של וואזנה (אדום 03-01-2019, 15:20)
    גולן היה חייב להישאר
  4. מהכפר (א 03-01-2019, 15:49)
    לא תפסיקו מקנאה שלכם יא עלובים תחיו תסבלו כל החיים שלכם אמן
  5. לחקור את קאסם (אשדודי 03-01-2019, 16:40)
    קאסם קונים את המשחק לא יעזור רק האדומים יעלו
  6. לך לישון על האף (הסגול 03-01-2019, 17:06)
    בעזרת השם ננצח ביבנה ותאכל את הכובע,יא מנחוס
  7. לא קבוצת צמרת אבל לפחות שחירייה ירדו ליגה (יפואי 03-01-2019, 18:35)
  8. מחר בקאסם מכירת משחק (סגול צהוב לעד 03-01-2019, 18:38)
    זה שקוף.איפה ויצמן יער!!!!
  9. כפר קאסם (מוצלח 03-01-2019, 20:09)
    תפסיקו עם הדברים המלוכלכים יש דרבי השבוע בכפר ויש חגיגה מי שתנצח בסוף זה נשאר בכפר יאללה קסם
  10. מאוהד אזור (נשארו רק עוד 15 מחזורים 03-01-2019, 20:50)
    עד שנפטר מהמאמן יוסי חכים ומהגנה הגנה שלו ומהבנים הלא מודאים שלו שרק אחרי שילך יראו כמה הוא מבוקש
  11. לל9 (חיים רק יפו 03-01-2019, 22:11)
    אחי אתה ענק כול הכבוד מס עולים ליגה מברוק מיפו אחים שלנו
  12. לל9 (חיים רק יפו 03-01-2019, 22:11)
    אחי אתה ענק כול הכבוד מס עולים ליגה מברוק מיפו אחים שלנו
  13. ל״אוהד אזור״ מספר 10 (אבי 03-01-2019, 23:33)
    רושמים מודעים לא מודאים יא אנלפבט כולם יודעים מי אתה נמאס ממך תתעסק בקבוצה שלך אתה כבר לא חלק מאזור חלאס יא מסכן
  14. לאוהד אזור 13 (נתי 04-01-2019, 08:29)
    תדאג שהקבוצה,שלך תתחיל לנצח ושלא תרד ליגה. במקום לתקן אחרים בעיברית ולכנות אותו אלפבט(מה זה?) תביא נקודות
  15. מוסא (שמח 04-01-2019, 20:10)
    בנה קבוצה חרא בשעריים