דוד ציקאשווילי מחפש את האתגר הבא!

דוד ציקאשווילי, מי שפתח את העונה בעמישב פ״ת ונחשב לאחד הבלמים הטובים בליגות הנמוכות, מחפש את היעד הבא שלו ובטוח שיחתום המקום הראוי לו. ציקאשוולי שברזומה שלו כבר ישנה עליית ליגה, יתרום לכל קבוצה בה יחתום

  • על ידי: מערכת גולר
  • 01-01-2019
  • 08:21

ציקאשווילי (29) מי שנחשב לבלם מהטובים בליגות הנמוכות, עם מבנה גוף גדול ומרשים אשר גדל בנוער של בית״ר טוברוק משם נרכש על ידי הפועל באר שבע בשנה הראשונה של אלונה ברקת. לאחר מכן עבר דוד בהשאלה למכבי באר שבע  איתה עלה ליגה. משם החל דוד לשחק בכמה קבוצות בליגה א׳, ביניהן הפועל מרמורק, מכבי שעריים וקריית מלאכי.

 

בעונה שעברה דוד שיחק בטייבה בפרוייקט שלטענתו: ״אם היו נותנים לנו את השקט מההנהלה, היינו מסיימים את העונה בעליית ליגה כי היה סגל נוצץ מאוד לליגה ב״.

השנה התחיל דוד את העונה בעמישב ולאחר מכן קיבל הצעה כספית מפתה מנתיבות והחלטתי לעבור לשם. על השתלשלות העניינים אומר דוד: ״לצערי זה לא הסתדר. לאחר שפיטרו את המאמן הם החליטו שהחוזה שלי כבד עליהם״. 

 

לקראת היעד הבא שלו: ״אני רוצה לחתום בקבוצה עם אתגר, ואני והסוכן שלי גיא וייס שוקלים בכובד ראש כל מיני הצעות שמגיעות גם מהצפון וגם מהדרום, ואני מאמין שאחתום במקום שהכי יתאים לי״.

דוד ציקאשוולי (מימין) בדרך ליעד חדש... (אמיר דבי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ייי (מחמוד 01-01-2019, 09:22)
    בלם מצוין,חבל שלא היה איתנו הפלייאוף שנה שעברה
  2. תמיד אפשר לחזור לעירוני (עירוניה 01-01-2019, 11:38)