2-0 למ.ס. כפר קאסם מול הפועל כפר שלם

מ.ס. כפר קאסם יצאה למשחק חוץ לא פשוט מול כפר שלם, יוסי אסייג ואוהד אדלשטיין כבשו והעניקו לכפר קאסם ניצחון יקר, ששווה מקום ראשון לפחות עד משחק של הכח במוצ״ש. בשבוע הבא קבוצתו של איסמעיל עאמר תארח את שמשון לדרבי של כפר קאסם

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 29-12-2018
  • 17:45

במסגרת המחזור ה-14 בליגה א' דרום, אירחה הפועל כפר שלם במקום ה-11, את מ.ס. כפר קאסם השנייה בטבלה. כפר קאסם רצתה להשיג ניצחון שיעלה אותה למקום הראשון ואילו כפר שלם המארחת, רצתה לקחת נקודות ולהתרחק מעט מהתחתית.

 

איסמעיל עאמר מקווה לניצחון שיעלה אותו למקום הראשון (מני בן ארי)

 

שש דקות מפתיחת המשחק הגיעה כפר קאסם להזדמנות הראשונה לכיבוש שער. אוהד אדלשטיין נשלח נהדר באגף שמאל, מעביר כדור רוחב מדויק לסאמח מרעב שהיה חייב למצוא את הרשת, אך בעט לא טוב החוצה.

 

אור בנימין לא נתקל במצבים מסוכנים ליד שערו במחצית הראשונה (מני בן ארי)

 

מיד לאחר המצב של כפר קאסם, דווקא כפר שלם נכנסה למשחק והגיעה למספר מצבים קורצים ליד שערו של צליל חתוכה, אך לא מצאה רגל מסיימת שתמצא את הרשת. במחצית הראשונה המשחק התנהל ברובו במחצית המגרש ללא יתרון מסוים לאחת משתי הקבוצות, ולא נראו מצבים מסוכנים נוספים ליד שני השערים והמחצית מסתיימת בתיקו מאופס. 

 

 

חמש דקות בתוך המחצית השנייה ויקטור גניש ביצע את החילוף הראשון במטרה לשנות את המשחק, והוציא את דין אומרדרקר שהיה חלש במחצית הראשונה והכניס במקומו את אדיר רחמים.

 

מאיר אוחיון מול יוסי אסייג, המגן לא הצליח לעצור את החלוץ המצוין (מני בן ארי)

 

בדקה ה-54 לירן כהן שלח נפלא את מאיר אוחיון האגף שמאל, אוחיון העביר רוחב לא מספיק טוב ועוד הזדמנות לכפר שלם הולכת לאיבוד. באותה ההתקפה כפר קאסם יצאה להתקפה משלה, איוב אבו סבית׳ שולח כדור רוחב טוב ליוסי אסייג בתוך הרחבה, אסייג משתלט על הכדור ומכניע את אור בנימין. 1-0 לכפר קאסם. זו גם הייתה הפעולה האחרונה של אבו סבית׳ במשחק שמיד לאחר השער יצא והוחלף ע״י ירדן כהן.

 

יוסי אסייג חוגג עם חבריו את השער הראשון (מני בן ארי)

 

ירדן כהן נכנס במקומו של אבו סבית' והשפיע לטובה על המשחק(מני בן ארי)

 

כפר שלם מנסה לחזור למשחק ותוקפת נהדר את שערו של חתוכה. המצב המסוכן ביותר הגיע בדקה ה-65 שמאיר אוחיון בועט פצצה מפינת הרחבה, הכדור כבר הכניע את חתוכה אך נעצר בחיבורי הקורות ומנע שער שוויון ענק. מזל גדול לכפר קאסם.

 

בעיטה אדירה של מאיר אוחיון נעצרת בחיבורי הקורות (מני בן ארי)


כפר שלם המשיכה ללחוץ ושוב כמעט מצאה את השוויון, הפעם היה זה מור פדידה שניסה לקבוע שוויון, אך הפעם חתוכה היה במקום והציל שער בטוח.

אך כמאמר הקלישאה מי שלא כובש סופג. כפר קאסם יוצאת להתקפה מתפרצת מושלמת, יוסי אסייג נשלח לבד בין שני בלמי כפר שלם ונשאר לבד מול אור בנימין, אסייג שיכול היה להשלים צמד ראה את אדלשטיין מגיח משמאל והשאיר לו כדור מול שער ריק, לאדלשטיין נותר רק לגלגל פנימה ולקבוע 2-0 לכפר קאסם. 

 

אדלשטיין כובש וקובע את תוצאת המשחק (מני בן ארי)

 

למרות השער השני כפר שלם עדיין לא ויתרה וניסתה לחזור למשחק. לירן כהן ניסה להניע את מרכז המגרש ושיחק מהר מאוד בכדי להגיד למצבים, אך כפר שלם חייבת לבעוט יותר לשער מאשר להוציא כדורי רוחב שלא מוצאים רגל מסיימת.

 

מנגד כפר קאסם הייתה חייבת לנצל את הדלילות בהגנת כפר שלם, כשהגיעה לשני מצבים מצוינים, אך אדלשטיין ואסייג לא הצליחו להשלים צמד כשאיתי אלקסלסי מוביל את מרכז הקישור של כפר קאסם למשחק נהדר. 3 דקות לסיום כפר שלם קיבלה כדור חופשי על סף הרחבה, פדידה בעט נהדר אך צליל חתוכה זינק נהדר ושמר על שער נקי.

 

משחק טוב ושקט של צליל חתוכה (מני בן ארי)

 

בתוך תוספת הזמן כפר שלם שוב הגיעה למצב מצוין אך שוב לא הצליחה למצוא את הרשת. כדור עומר נהדר נשלח ללירן כהן, האחרון מגיע מול צליל חתוכה בועט טוב, אך חתוכה מותח את הגוף נהדר, מונע שער בטוח  ושומר על רשת נקייה משחק חמישי ברציפות.

 

גם התוספת הזמן חתוכה סיפק הצלה גדולה (מני בן ארי)

 

במחזור הבא הפועל כפר שלם תצא למשחק חוץ מול בית"ר כפ"ס האחרונה בטבלה, ואילו מ.ס. כפר קאסם תארח את שמשון לדרבי של כפר קאסם.

יוסי אסייג ואוהד אדלשטיין חוגגים ניצחון חשוב (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות