1-2 דרמטי לנורדיה ירושלים מול בית"ר כפ"ס

קבוצתו של ציון זקן, נורדיה י-ם אירחה את בית"ר כפ"ס לעוד משחק תחתית לוהט במחזור ה-14 בליגה א' דרום. אלעד שיק העלה את כפ"ס ליתרון בדקה ה-21. אך ליאור עדיקא, שחקן הרכש החדש של נורדיה איזן את התוצאה בדקה ה-74, והוסיף שער ניצחון דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן, והשלים בכורה חלומית!!! נורדיה משיגה 3 נקודות יקרות, כפ"ס שקועה עמוק במקום האחרון. ציון זקן: "ניצחון מתוק שמשחרר המון לחץ". סירוטקין: "אנחנו לא מספיק טובים"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 29-12-2018
  • 11:18

המחזור ה-14 בליגה א' דרום סידר לנו כמה משחקי תחתית לוהטים. אחד מהם היה בין נורדיה ירושלים שערב מהמקום ה-12 שאירחה את בית"ר כפ"ס האחרונה בטבלה כששתי הקבוצות זקוקות נואשות לניצחון. 

כפר סבא עלתה ליתרון בדקה ה-21 לאחר כדור קרן מדויק של איתמר הופמן שמצא את אלעד שיק שנגח מקרוב והכניע את אמל חאיר שוערה של נורדיה, 1-0 לכפ"ס. 

 

שער של אעד שיק לא הספיק לכפ"ס לנקודות (איתן ידגר)

 

בדקה ה-74 נורדיה הצליחה לאזן את התוצאה, שחקן הרכש החדש ליאור עדיקה נכנס רק דקה קודם לכן, קיבל כדור נהדר מיונתן זדה המגן המצויין, עדיקה כבש, קבע שוויון ורשם שער בכורה במדי נורדיה, 1-1. 

כשנדמה היה ששתי הקבוצות משיגות נקודה יקרה, הגיעה תוספת זמן בת 5 דקות שנתנה לנורדיה הזדמנות נוספת להשיג 3 נקודות. עמוק בתוך תוספת הזמן ליאור אלימלך מגביה כדור לרחבה, ליאור עדיקה נוגח ופנימה ומשלים בכורה חלומית. 1-2 דרמטי לנורדיה ירושלים!!!

 

לסיכום: נורדיה משיגה ניצחון ראשון בעידן ציון זקן על הקווים, ורושמת ניצחון ראשון מאז המחזור החמישי. מנגד כפ"ס מפסידה שוב ונשארת במקום האחרון עם 6 נקודות בלבד כשהיא לא מנצחת מאז המחזור השני! בשבוע הבא נורדיה תצא למשחק חוץ לא פשוט מול מכבי שעריים, ואילו כפ"ס תארח את כפר שלם בתקווה להשיג ניצחון שני העונה.

 

תגובתו של ציון זקן מאמנה של נורדיה ירושלים: "המחצית הראשונה שלנו לא הייתה טובה. כפ"ס לא הגיעו למצבים אבל בכדור נייח מקרן הם הצליחו לכבוש. במחצית השנייה שטפנו את המגרש, כפ"ס לא עברו את החצי והגענו להרבה מצבים. יכולנו לסיים את המשחק מוקדם יותר אבל החמצנו. אני שמח על הניצחון, זה ניצחון מתוק מאד ששחרר לנו הרבה לחץ ויעזור לנו במאבקי תחתית".

 

חיים סירוטקין, "יש תקופות קשות שחייבים להתמודד איתן" (תאמר סרסור)

 

תגובתו של חיים סירוטקין, מאמנה של המפסידה בית"ר כפ"ס: "הובלנו 1-0 ונגמר לנו הדלק במיכל. השופט הוסיף 5 דקות וקיבלנו גול בתוספת הזמן. לא היינו צריכים לקבל את השער ותיקו היה משקף יותר. ניסינו לשמור על התוצאה בחצי השני אך אנחנו לא ברצלונה. אנחנו צריכים את הנקודות ושילמנו על זה כשקיבלנו גול בדקה ה-97. אין מה לעשות לא הכל בחיים קל. יש בחיים תקופות קשות שאני לא מאחל לאיש אבל חייבים לדעת להתמודד עם זה". 
לגבי מצבה של בית"ר כפ"ס שכרגע ממוקמת אחרונה בטבלה: "אנחנו כרגע לא מסתכלים על הטבלה. אנחנו מחפשים ניצחון ראשון ושזה יפתח לנו את הדרך החדשה. אין מה לדבר על לרדת או להישאר. כרגע אנחנו לא מספיק טובים".
 

ציון זקן משיג ניצחון ראשון כמאמנה של נורדיה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. למה לא הולך (בבון 29-12-2018, 13:47)
    השאר את המפתחות ,קח את הרגלים ולך...מה לא ברור כאן במצבה של הקבוצה ולאן שדירדרת אותה!
  2. למה רין דלק תמלה מהחשבון בנק שלך קבלתה צספיק כסף בכפר קאסם (לוטפי 29-12-2018, 15:30)
    קבלתה כסף מב לר קבלתה ומכרתה אותנו לשעריים ומרמורק מגיע לך שתפרוש גם