נקודת מפנה? 2-4 ענק לבקעת הירדן מול מחנה יהודה

בקעת הירדן אירחה את מחנה יהודה למשחק על שש נקודות. משחק שהוא ללא ספק משחק העונה בתחתית. המחצית הראשונה הייתה חלומית עבור מחנה יהודה שירדה ביתרון של 2-0, אך במחצית השנייה החניכים של נועם שוהם ביצעו מהפך ענק ולקחו 3 נקודות יקרות במאבק תחתית קשה! דורון:"המשחק היה שלנו-ואיבדנו אותו" שוהם:"הלב והנשמה ניצח את המשחק".

  • על ידי: מערכת גולר
  • 29-12-2018
  • 08:22

הפועל בקעת הירדן אירחה אתמול את הפועל מחנה יהודה באווירת חורף קרירה, אך על הדשא היה משחק שללא ספק היה דרמטי ומותח מאוד. 
המארחת פתחה טוב יותר את המשחק, אך לא הצליחה ליצור מצבים מסוכנים, והשליטה הייתה אופטית בלבד. מחנה יהודה מצידה נכנסה לאט לאט למשחק וככל שעברו הדקות לקחה את השליטה במגרש. 


בדקה ה-35 כדור ארוך נשלח לעבר הגנת הבקעה, אוראל חורב טועה, תאמר אטרש חלוצה של מחנה חוטף את הכדור ומול שוער הבקעה אביחי דהן מגלגל פנימה וקובע 1-0. 

 

אביחי דהן סופג את השער הראשון (איתן ידגר)

 

שחקני הבקעה נראו בהלם מהשער שספגו והרבו לאבד כדורים. דקה לסיום המחצית הראשונה, מור חוזז מגנה של הבקעה מאבד כדור סתמי במרכז המגרש, עומר בן שאנן משתלט על הכדור ושולח כדור עומק מצוין לעידן בנימין שבועט חזק לרשת העליונה וקובע 2-0 ענק שמהמם את הבקעה בירידה להפסקה. 

 

שער רביעי רצוף לעידן בנימין בארבעה משחקים


מעניין היה לשמוע מה היה בחדר ההלבשה של הבקעה במחצית, כי למחצית השנייה עלתה למגרש קבוצה אחרת לגמרי. נועם שוהם ערך שני חילופים התקפיים שהוציא את אוראל חורב הבלם ודוד שני, והכניס במקומם את שובל כוכבני ויוני שגיב. 
12 דקות בתוך המחצית השנייה, תרגיל קרן של הבקעה כשעידן סרור מרים כדור חד לרחבה, ירדן אזולאי נוגח משבעה מטר פנימה ומצמק את התוצאה, 2-1. 


לאחר השער הבקעה השתלטה לחלוטין על המגרש ושוהם עושה חילוף התקפי נוסף שמוציא את צח בללי המגן ומכניס במקומו את גל גניש לקישור ההתקפי. בדקה ה-70 שוב התקפה של הבקעה ששוטפת את המגרש, כדור נהדף מחוץ לרחבת ה-16, מור חוזז משתלט על הכדור ושולח כדור מסובב לא חזק אך מדויק לפינה הרחוקה, קובע שוויון 2-2 ומחזיר על הטעות שלו בשער השני. 


הבקעה לא הסתפקה בשוויון והמשיכה לתקוף. בדקה ה-77 עידן סרור מוכשל על קו פינת הרחבה, אותו סרור לוקח את הכדור ויורה טיל לפינה הקרובה ומשלים מהפך ענק עבור הבקעה, 2-3 גדול לבקעת הירדן. 


אקורד הסיום ניתן בדקה ה-92, גל גניש המחליף נותן כדור עומק נהדר למאור אסור שמקפיץ מעל מייקל חכים וקובע את תוצאת המשחק 2-4 מטורף לבקעת הירדן!

 

דורון ממן חייב לעשות חושבים לאחר ההפסד לבקעת הירדן (איתן ידגר)


לסיכום: בקעת הירדן משיגה ניצחון חשוב לאחר שכבר ראתה את עצמה יורדת מנוצחת ומכאן צריכה רק למנף את עצמה בכדי לברוח מהתחתית. מנגד, קבוצתו של דורון ממן חייבת לעשות חושבים, איך לאחר יתרון כפול במחצית קבוצתו יורדת ללא נקודה אחת...
במחזור הבא בקעת הירדן תנסה להמשיך ולצבור נקודות מול חולון, מחנה יהודה תארח בביתה את הפועל אזור לעוד משחק תחתית לוהט.

 

דורון ממן, מאמן מחנה יהודה בתגובה: "חצי ראשון שליטה מוחלטת שלנו הובלנו 2-0 והשופט עוד פסל לנו גול חוקי. מחצית שניה התחלנו טוב ובמקום לכבוש ו"להרוג" את המשחק המומנטום עבר אליהם הם החלו לכבוש. זה סוג משחק שאתה כמאמן רואה את המשחק כיצד מתפתח ולא יכול לעשות כלום. אנחנו נאיבים ולא סתם אנחנו בתחתית. אני אומנם יוצא מעודד קצת כי יש כלים להמשך העונה, אבל חייבים להתחזק במספר עמדות. נצטרך שבוע הבא נגד אזור לנצח אחרת מצבנו יהיה ממש לא טוב."

 

תגובתו של נועם שוהם, מאמנה של בקעת הירדן לאחר הניצחון הדרמטי והחשוב: "אסור לנו להיראות כמו שנראינו במחצית הראשונה וכמובן שאני לוקח אחריות מלאה על זה. המחצית שנייה שייכת אך ורק ללב ולנשמה של השחקנים והניצחון שייך להם".

האם זו נקודת המפנה של נועם שוהם וקבוצתו? (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. דורון ממן (אייל 29-12-2018, 09:05)
    דורון ממן, לך חפש לאמן קבוצה בליגה ג' , זו הרמה שמתאימה לך !! רק אל תשכח לקחת איתך את שלומי המנהל הפלצן !!
  2. דורון ממן כל שבוע יש לך תירוץ (סגול עמוק 29-12-2018, 09:08)
    כשאנחנו ניצחנו אמרת שזה לא בזכות . תפנים אתה לא מאמן טוב
  3. יאללה הפועל!!! כל הכבוד לבקעה! (בוב 29-12-2018, 11:03)
  4. די לחובבנות (גירובסט 29-12-2018, 11:24)
    אביחי דהן סופג את השער הראשון חחחחח אז מה אם זה לא תמונה מהמשחק הזה אבל נרשום כשאולי איזה דביל אחד יחשוב שהיינו שם איזו בושה לעיתונאות בושה שדבר כזה עולה בגלל רמת ליגה ז איזו בושה איזה פחי אשפה אתם תפסיק כבר להיות חובבן תתקדם קצת
  5. מגיע לנו לרדת ליגה אחרי שאתה מוביל כבר 2 (אוהד המחנה 29-12-2018, 17:44)
    ויורד מנוצח. בושה לכם שחקני המחנה