אסייג: "הראינו בגרות ואופי גדול", גניש: "היינו שווים יותר במשחק הזה"

מ.ס. כפר קאסם ניצחה היום את הפועל כפר שלם בתוצאה 2-0 משערים של יוסי אסייג ואוהד אדלשטיין. בסיום המשחק שמענו מה יש לשניים לומר, ואף שמענו את תגובתו של ויקטור גניש, מאמנה של הפועל כפר שלם לאחר ההפסד. אוהד אדלשטיין: "הגביע הזה בונוס, מגיע לנו להיות בלאומית"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 28-12-2018
  • 17:27

לאחר המשחק שמענו את המצטיין, יוסי אסייג: "ניצחנו קבוצה מאוד קשה, לא הלך לנו קל בכלל, כפר שלם הקשו עלינו מאוד. אני שמח שבסופו של דבר ניצחנו. משחקים מסוג אלה צריך לנצח ולא משנה איך ואני שמח שנגיע לדרבי בשבוע הבא לאחר ניצחון. הראינו בגרות ואופי גדול, נשמח שישי שבת ונתחיל להתארגן למחזור הבא".

על הכושר הטוב בו הוא נמצא לאחר שהיום כבש ובישל אמר יוסי: "למטרה הזאת כפר קאסם הביאו אותי. לכבוש, לבשל ולהראות את המנהיגות שלי. אני שמח שאני בא לידי ביטוי ומצדיק את זה על המגרש. אני מקווה שאני אמשיך ככה ואתקדם שיהיה לי את הרעב לכבוש יותר ויותר".

על התקופה הטובה שלו ושל קבוצתו הן בליגה והן בגביע אמר: "הפנים למשחק הבא, ואחרי המשחק הזה נסתכל על הגביע. הליגה זה הדבר הכי חשוב עבורינו. אנחנו מקווים להתקדם גם בגביע אך זה בונוס בשבילנו".

 

יוסי אסייג ואוהד אדלשטיין חוגגים! (מני בן ארי)

 

אוהד אדלשטיין שכבש את השער השני לכפר קאסם אמר: ״היה משחק קשה נגד קבוצה טובה וקשה. אנחנו שמחים שחזרנו עם הנקודות והמשכנו עם התקופה הטובה שלנו״.

לגבי השער שכבש אמר אוהד: ״תמיד כיף לכבוש. אני שמח להמשיך את המומנטום והתקופה הטובה שאני נמצא בה ברוך השם״.

אתם נמצאים בכושר נהדר בתקופה האחרונה. ספר לנו קצת על התקופה שאתם עוברים גם בליגה וגם בגביע...

״בשביל לעלות ליגה צריך המשכיות, וכל שבוע הצוות המקצועי מכין אותנו בצורה הטובה ביותר למשחקים. מבחינתנו הגביע זה בונוס ואנחנו שמחים שגם שם אנחנו מראים שאנחנו קבוצה טובה שמגיע לה להיות בליגה הלאומית״.

 

המאמן המפסיד, ויקטור גניש אמר בסיום המשחק: ״היה משחק טוב. ידענו שמי שלא יהיה מרוכז יקבל שער והמשחק יפתח לאחר מכן. במחצית בראשונה סגרנו טוב, ובמחצית השנייה דווקא בדקות הטובות שלנו לאחר השער שלהם, שילמנו על חוסר ריכוז וחטפנו את השני. היינו בהחלט שווים שער במשחק הזה, עשיתי חילופים התקפיים ולקחנו בחשבון שנהיה חשופים. כל הכבוד לשחקנים שלי והפנים לשבוע הבא״.

כפר קאסם חוגגים ניצחון יקר (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. טוב שניצחתם את הרשעים (יפואי 28-12-2018, 18:06)
  2. טוב שניצחתם את הרשעים (יפואי 28-12-2018, 18:06)
  3. רשע מי שרושם תגובות כאלה (אוהד 29-12-2018, 23:59)
  4. רק. מכבי. שערים. יעלו. (אבי 30-12-2018, 00:44)