עידן חדש במחנה יהודה: עידן בנימין!

עידן בנימין, מלך שערי הקבוצה במחנה יהודה עם 4 שערי ליגה, וכל זאת שהוא לא משחק כחלוץ הקבוצה, ללא ספק הוא אחד הגורמים העיקריים לצבירת הנקודות האחרונה במחנה יהודה. "המטרה היא קודם כל להישאר בליגה", "שואף להגיע לליגה הבכירה בישראל"

  • על ידי: אוהד רון
  • 31-12-2018
  • 09:50

עידן, כרגע אין לכם מגרש ביתי. האם לדעתך זה משפיע?

"אי אפשר להשתמש בזה כתירוץ. נכון שעדיף לשחק במגרש ביתי, אבל קבוצה טובה צריכה לדעת לשחק בכל מגרש. יש לנו מאחורי הקלעים אנשים שדואגים לנו לתנאים הטובים ביותר ועושים את כל המאמצים שהמגרש הביתי שלנו יהיה מוכן כמה שיותר מהר".
 
התחלתם את העונה בצורה לא טובה ולאחרונה חל שיפור גדול. איך אתה מסביר את זה? 
"יש לנו סגל מצוין שלא התחבר בתחילת העונה, החליפו הרבה מאמנים ושחקנים בזמן קצר, אבל אז הגיע דורון והצליח לייצב את הקבוצה. עם הזמן חדר ההלבשה התגבש וזה בא לידי ביטוי גם במגרש. זה רק עניין של זמן עד שנברח מהתחתית".
 
מה המטרות שלך לעונה הנוכחית? 
"קודם כל לעזור לקבוצה שלי להישאר בליגה, יחד עם זה תגיע ההצלחה האישית. לשפר את המספרים בהתקפה, מה שהיה חסר לי בשנים קודמות".
 
לסיום, מה השאיפות שלך לעתיד?
"להגיע לליגה הבכירה ביותר בישראל. אני מתאמן לבד ויחד עם הסוכן שלי אורן יחזקאל השמיים הם הגבול מבחינתי. אני רואה שהרבה שחקנים התקדמו בעזרתו ובעזרת עבודה קשה, ואני מבין שאין קיצורי דרך. אני מתאמן כמעט כל יום לבד ואני מכוון לטופ, אני חושב שכל שחקן צעיר בליגה א' שואף להגיע לרמות הגבוהות. ולראייה המון שחקנים מליגה א' משתלבים בליגת העל".

עידן חדש במחנה יהודה: עידן בנימין!

הוסף תגובה
תגובות
  1. עידן בנימין (דליה 31-12-2018, 16:05)
    הצלחה לך ולקבוצה