אוהד רון מארח את נמרוד קוסטיקה: תחזית ליגה א' דרום מחזור 14 בחסות ה"סאנסה"

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב נמרוד קוסטיקה, מי שהיה עוזר מאמן בהפועל ת"א ומכבי פ"ת מליגת העל, ומי שהיה עוזר מאמן מכבי שעריים שעלתה ללאומית לפני שנתיים ואימן מספר שנים בקבוצות בכירות בליגה א'. נמרוד שמכיר טוב את ליגה א' חושב שנועם שוהם והבקעה חייבים לנצח את מחנה, כפ"ס תשיג נקודות מול נורדיה, כפר שלם תפתיע את מ.ס. כפר קאסם והכח תתאמץ אבל תוציא נקודות מול חולון

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-12-2018
  • 12:10

נמרוד, מה אתה חושב על ליגה א' של העונה?
"השנה ליגה א' היא ליגה מאוד מעניינת בצמרת, עם קבוצות חזקות שהביאו הרבה שחקנים. להבדיל מהעבר אין עולה בטוחה ואין יורדת בטוחה".


מי לדעתך תעלה לליגה הלאומית בסיום העונה?
"העולה תהיה אחת מבין שתי קבוצות - הכח ר"ג ומ.ס. כפר קאסם. אם בהכח יהיה שקט כלכלי, היא תרוץ עד הסוף. מצד שני קאסם צריכה את התמיכה של הקהל הגדול שלה גם במשחקים וברגעים שלא יילך לה. אליהם צריך להוסיף את אשדוד שתהיה למעלה עד הסוף ואם תחזק את עצמה בעוד שחקן הגנה ושחקן קישור תוכל להיות הצלע השלישית במאבק". 

 

שחקני הכח. אם יהיה שקט כלכלי הם יעלו ליגה. צילום: איתן ידגר.


מי תצטרף אליהן לפלייאוף? 
"השתיים הנוספות לדעתי הן מכבי יבנה שהיא קבוצה טובה אבל לטעמי קצת נאיבית, ומכבי שעריים שאני גם מאוד קשור לקבוצה הזו". 
 

ונעבור למשחקים:

הפועל בקעת הירדן-הפועל מחנה יהודה, מושב תומר, 11:45

אוהד: משחק תחתית אש! המנצחת יכולה לברוח קצת מהתחתית והשנייה תהיה יותר בלחץ. בקעת הירדן עדיפה בטח כשהיא משחקת בבית. מחנה יהודה קבוצה תחתית שמשחקת כדורגל יפה לעין אבל בבקעה חוקים משלהם. ההימור שלי: הבקעה בבית ינצחו.

נמרוד: קרב תחתית אדיר! זה מסוג המשחקים שנועם שוהם אומר לעצמו 'אם את זה אני לא מנצח מה אני אנצח'? מחנה במגמת שיפור והפכה לקבוצה קשה אבל לדעתי הפעם זה לא יספיק לה. ההימור שלי: הבקעה תנצח.

 

"משחק בו נועם שוהם חייב לצאת עם 3 נקודות"

 

הפועל אזור-עירוני קרית גת, אזור, 12:00

אוהד: אבל כבד ירד על קריית גת שבוע שעבר עם לכתו בטרם עת של היו"ר והאיש החזק בקריית גת דודו בן לולו, קשה לי לתאר את הקבוצה בלעדיו ואני עדיין בהלם. אבל אלו החיים ושחקני הקבוצה יבואו לשחק בשבילו ומאוד ירצו לנצח ולכבד אותו. מנגד אזור בבית חייבים לנצח כדי לברוח קצת מהתחתית. ההימור שלי: אזור ינצחו וקריית גת יחזרו יותר שבורים.

נמרוד: אזור בעונה קשה עם הרבה שחקנים טובים אבל מאוד וותיקים, מול קרית גת הקבוצה הכי לא צפויה בליגה. ההימור שלי: תיקו.

 

דודו בן לולו ז"ל, שחקני קריית גת ירצו לנצח למענו

 

נורדיה ירושלים-בית"ר כפ"ס, ירושלים, 12:45

אוהד: משחק העונה מספר 1 בתחתית!  שתי קבוצות שחייבות לנצח. כפ"ס לא נראית טוב וזה בלשון המעטה, הפסד פה והם יהיו בפער גדול יותר מהקו האדום. נורדיה בבית עדיפים, וציון זקן הצעיר והמוכשר חייב להביא ניצחון לקבוצתו, כי אם לא קבוצתו יכולה לרדת מתחת לקו האדום השבוע. ההימור שלי: נורדיה ינצחו בטח בבית.

נמרוד: נורדיה אחרי החוויה בגביע חוזרת לליגה מול כפר סבא בעונה קשה. סירוטקין יודע שהוא חייב להביא נקודות ושיכולת טובה לא מספיקה. הוא מגיע עם סגל קצר ולדעתי גם יפתיע. ההימור שלי: ניצחון לכפ"ס.

 

הפועל כפר שלם-מ.ס. כפר קאסם, שכונת התקווה, 13:00

אוהד: עושה רושם שכפר קאסם לא רוצה לעצור, והיא לאחר ניצחון ענק בגביע שהוכיח שהם יילחמו בכל החזיתות, וללא ספק הם מגיעים במומנטום מצוין כשהם עדיפים על כפר שלם בכל עמדה על המגרש. איסמעיל עאמר הוא מאמן צעיר, אבל יש לו ידע וניסיון של הרמות הגבוהות והוא יבוא לנצח את הקבוצה הצעירה מכפר שלם, שאומנם השחקנים שם מוכשרים מאד אבל הכישרון לא יעזור להם מול כפר קאסם שלא עוצר בשום מגרש. ההימור שלי: ניצחון קל לכפר קאסם.

נמרוד: כפר שלם עם הצמד יחיא את עזרן האגדיים ואיתן אהרון הבלתי נגמר. מולה כפר קאסם אחרי ניצחון מפתיע בגביע ועם יוסי אסייג מכונת השערים שחוזר להרכב. יש לי הרגשה שכפר שלם יפתיעו. ההימור שלי: תיקו מפתיע.

 

קהלה של כפר קאסם, יגיעו לשכונה לתמוך בקבוצתם בדרך ללאומית? (מני בן ארי)

 

שמשון כפר קאסם-מכבי יפו, כפר קאסם, 13:00

אוהד: עוד קבוצה חזקה מכפר קאסם, שמשון עושים עונה שכיף לראות אותם משחקים. צעירים מקומיים מוכשרים שלא מפסיקים לרוץ ולהוכיח שאפשר גם בתקציב שפוי לעשות עונה מצוינת כפי שהם עושים, והלוואי עוד קבוצות יתנו לצעירים להוביל. מכבי יפו זאת קבוצה ששנים מאמינה בצעירים, אבל היכולת שלהם מגיעה כנראה רק במשחקי צמרת ששם הם מפתיעים לטובה, אבל מה עם שאר משחקי הליגה? ההימור שלי: כפר קאסם עדיפים אבל המשחק יסתיים בתיקו.

נמרוד: שמשון כפר קאסם שחררו שחקנים והתחילו לנצח. מולה יפו שתמיד בסיבוב השני מתחילה לנצח. ההימור שלי: קרב חפירות שייגמר בתיקו.

 

מכבי הרצליה-מכבי יבנה, הרצליה, 13:30

אוהד: הרצליה היא קבוצת ההגנה הטובה בליגה שלא נמנית על קבוצות הצמרת. אבל מה עם התקפה? מה עם כדורגל? הקבוצה חייבת חיזוק בחלק ההתקפי כי זה פשוט לא עובד להם. מכבי יבנה בצניחה חופשית לפי התוצאות האחרונות, הם אולי יגיעו לפלייאוף וגם זה יהיה קשה. יבנה אכזבה מאז לכתו של אורי קרוגלה והם צריכים לעשות חושבים מה לא עובד אצלם. הרצליה עדיפים, אבל לא ברור אם הם יודעים לכבוש. ההימור שלי: המשחק יסתיים בתיקו.

נמרוד: הרצליה קבוצה מאוד טקטית ומחויבת מול יבנה מלאת הכישרון. יבנה יתקפו והרצליה יעקצו. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

 

א.ס. אשדוד-מכבי שעריים, אשדוד סינטטי, 19:45

אוהד: אשדוד מאכזבים במחזורים האחרונים. גם לאחר שניצחו שבוע שעבר את כפ"ס, הם ניצחו בקושי לאחר שספגו מהקבוצה אולי הכי חלשה בליגה. והשבוע הם פוגשים יריבה שרוצה לנצח אותה ולעקוף אותה בטבלה. אשדוד עדיפים אבל במגרש הסיננטי לא ברור כמה יתרון ביתיות יש להם. ההימור שלי: לדעתי זה משחק של תיקו ואם המובילות ינצחו אשדוד סיימו את העונה..ולכן נקווה שיתעוררו.

נמרוד: משחק בין קהלים מדהימים ובטוח שתהיה אווירה טובה ביציעים. שעריים עם הגנת ברזל מול אשדוד עם התקפה מפחידה. ההימור שלי: תיקו עם שערים.

 

קהלה של אדומים אשדוד, ידאגו לאווירה נפלאה ביציעים (אבישי אפטקר)

 

הכח ר"ג-מ.כ. ירמיהו חולון, וינטר 19:45

אוהד: המוליכה הגאה של ליגה א' מציגה כדורגל נהדר העונה, וגם בגביע הם הרשימו מול רעננה וכל הכבוד להם על כך. חולון קבוצה שאני מאד מחבב, תקציב נמוך, סגל שחקנים לא מהנוצצים אבל כל הכבוד על הבניה ועל העמידה במגרש של השחקנים, שעושה רושם שנותנים כל משחק 120 אחוז. שאפו ענק לשלומי שלמה וליאור שלומן הבעלים. ברור שהכח עדיפים והשאלה זה האם הקבוצה מחולון שהיא נחשבת לקבוצת הגנה, תוכל לעצור את ההתקפה של הכח. בחולון יש הכי פחות שערים וזאת עובדה, להכח יש הרבה שערים. לרוב ההגנה מנצחת את ההתקפה, אבל במשחק הזה אני רוצה להאמין שהכדורגל התוסס והמהיר של הכח ינצח את חולון. ההימור שלי: הכח ינצחו.

נמרוד: הכח בעננים וחברי הטוב גורמזנו ממשיך לפרוח. מול חולון שבמשחקיה נכבשו הכי קצת שערים בליגה זה יהיה לא פשוט. ההימור שלי: ניצחון בשיניים להכח.

תחזית ליגה א' דרום מחזור 14 בחסות ה"סאנסה": אוהד רון מארח את נמרוד קוסטיקה (איתן ידגר ואורן בן חקון - ONE)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מלך (אוהד שעריים 27-12-2018, 12:18)
    נימרוד אוהבים אותך.
  2. חבל (המוכתר משעריים 27-12-2018, 13:14)
    חבל שציון אזולאי ומור מדהלה לא משחקים
  3. טעות (הוגה דעות 27-12-2018, 14:04)
    שום דבר לא נגמר .ברור שאשדוד עולים ליגה ובהפרש גדול.כל השאר יסתפקו באשליית הפלייבלוף
  4. תשובה להוגה דעות (דני 27-12-2018, 14:28)
    לך תהגה דעה בים באשדוד. הרי הפסדתם לכל הצמרת. אין לי ספק שאתם עולים ... ........במדרגות!!!
  5. בבלט (המוכתר משעריים 27-12-2018, 14:59)
    הוגה דעות אתה תאכל את הכובע ,אשדוד לא יעלו.בטוח
  6. אני סתם שאלה. איפה הצליח נמרוד ? (דודי 27-12-2018, 15:22)
    באיזה קבוצות אימן בליגה א' כמאמן ראשי ?
  7. אשדוד אלופים (הוגה דעות 27-12-2018, 17:08)
    של ליגת הוותיקים מחוז שפלה חחחח אם יסיימו את העונה שיגידו תודה
  8. אזור מביסה את קרית גת (נתי 28-12-2018, 13:29)
  9. שעריים (אלברט 28-12-2018, 18:44)
    נמרוד רתה זנב של קובי הוא מרחם עליך אפילן שבגדתה בו
  10. שעריים (אלברט 28-12-2018, 18:44)
    נמרוד רתה זנב של קובי הוא מרחם עליך אפילן שבגדתה בו
  11. לאלברט (אוהד שעריים 28-12-2018, 20:00)
    לך תלמד לכתוב אחרי זה תלכלך על מי שהיה המוח בעליה של שעריים קובי מאמן אלוף והם משלמים אחד את השני