"בכדורגל צריך גם הרבה מזל"

כך אמר אבי יוסף שחקנה של בית"ר נורדיה, לאחר משחק הגביע מול בני יהודה מליגת העל בו הבקיע שער והעלה את קבוצתו ליתרון במחצית הראשונה. אומנם נורדיה לא צלחה את סיבוב ח', אך כעת הם עם הפנים להמשך הדרך בליגה. שוחחתי איתו לקראת המחזור הבא מול בית"ר כפר סבא

  • על ידי: לירן ביטון
  • 27-12-2018
  • 17:33

אבי, מה הוביל אותך לחתום בנורדיה?

"את העונה פתחתי בכפר שלם וזה לא כל כך הסתדר. קיבלתי כמה הצעות מקבוצות, ובסופו של דבר כשראיתי את ההתנהלות בנורדיה ואת התנאים והקהל המדהים זה משך אותי לרצות לעזור לקבוצה ואני שמח על כך."

 

הבקעת שער שהעלה אתכם ליתרון במשחק הגביע מול קבוצה מליגת העל איך התחושה?

"זו הייתה חוויה מדהימה, כיפית ומאוד מרגשת לשחק מול קבוצה מקום שני בליגת העל וגם להבקיע שער. כמובן שרצינו להתקדם ולנצח, ועשינו את הכל בשביל לזה לצערי זה לא הצליח, אבל אין ספק שזו הייתה חוויה מדהימה. הגיעו לא מעט אוהדים למשחק וזה מדהים לראות את זה , בעיקר כשאנחנו משחקים מול קבוצה מליגת העל. אני רוצה להודות לקהל המדהים שהגיע לתמוך בנו במהלך המשחק, וגם אחריו זה לא מובן מאליו.״

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"התוצאות שלנו מראות יכולת לא טובה, אבל אנחנו עושים את הכל כדי להתקדם ולהשתפר ואני מקווה שזה יקרה בקרוב. ציון המאמן עושה עבודה טובה, השחקנים מכירים אותו וסומכים עליו כי יש לו הרבה ניסיון כשחקן, יחד עם עידן הררי העוזר מאמן החדש שהגיע ואני מקווה שנלך ונשתפר."

 

אבי יוסף חוגג עם שחקני נורדיה לאחר שכבר שער (צילום: נעם מורנו באדיבות אתר ONE)

 

מה אתה חושב שחסר לנורדיה כדי להתקדם ולעלות נקודות?

"אני חושב שחסר חיזוק בנורדיה, ואני מאמין שזה יקרה בקרוב. עברתי לשחק כרגע בעמדת הבלם למרות שאני קשר עקב פציעה של שחקן. אני מאמין שאם נתחזק זה יעזור מאוד, ואני מקווה שנצליח לרשום ניצחונות. בכדורגל צריך גם הרבה מזל ואני מקווה שהוא יגיע כבר במחזור הבא."

 

מה המטרות של נורדיה העונה?

"המטרות של נורדיה הם קודם כל להבטיח הישארות בליגה כמה שיותר מהר. הליגה השנה מאוד ששוויונית, מספיק לחבר כמה ניצחונות ואפשר להגיע לפלייאוף העליון. אבל קודם כל חשוב לנו להבטיח שנורדיה תישאר בליגה.

 

במחזור הבא תשחקו מול כפר סבא איך התחושה לקראת המשחק?

"אני מורחק ולא משחק במשחק הבא, אבל הקבוצה עובדת קשה והיא תגיע כמו לכל משחק כדי להילחם על נקודות חשובות מאוד."

אבי יוסף רוצה להבטיח שנורדיה תישאר בליגה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבי יוסף שחקן מצוין ובחור זהב (שערוקי 28-12-2018, 09:00)
    בשעריים הוא היה מצוין