מכבי קריית גת נפרדת מדודו בן לולו ז"ל

דודו בן לולו ז"ל , סגן ראש העיר ויו"ר מכבי קריית גת בשנים האחרונות הלך לעולמו ביום חמישי האחרון כתוצאה מדום לב. המועדון והעיר קריית גת הוכו תדהמה ועצב גדול. דודו ז"ל בן 40 במותו הותיר אחריו אישה, שלושה ילדים ומורשת גדולה מאוד. שלומי משה מאמנה של קריית גת: "הלב של קריית גת נעקר ממנה". היום במשחק מול ה"אדומים" אשדוד יכבדו את זכרו.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 04-01-2019
  • 08:00

עננה גדולה של אבל עטפה את מועדון מכבי קריית גת ואת העיר כולה, לאחר שנפרדו בצער רב בשבוע האחרון מהאיש היקר והמוערך דודו בן לולו ז"ל. הוא היה איש של חסד, האישיות המדהימה שלו גרמה לכך שהוא הצליח לאגד את כולם מסביבו, וטובת הציבור תמיד הייתה בראש מעייניו. אחרי שנים רבות של עשייה ותרומה הוא נבחר להיות סגן ראש העיר, אך טרם הספיק לאייש את תפקידו והעיר קריית גת נאלצה להיפרד מהאיש היקר והאהוב שלה.

 

אהבתו הגדולה לספורט ולכדורגל בפרט הייתה ידועה לכולם, הוא קיבל על עצמו את תפקיד יו"ר הקבוצה מתוך אהבה גדולה למועדון שאביו היה חבר הנהלה בו בעבר. דודו ז"ל אהב את השחקנים בצורה יוצאת דופן, והיה שם עבור הקבוצה גם בתקופות פחות טובות. הוא דאג לרווחת השחקנים, עבד בשעות לא שעות, התאכזב ולקח קשה כל הפסד אך התגאה בסמל ותמיד דחף את כולם להצליח.

 

אל בית האבלים מגיעים כל יום מאות אנשים, החל מאנשים בתפקידי מפתח ושרים ועד תושבי העיר קריית גת .כולם מספרים על אישיותו היוצאת דופן מלאת שמחת החיים, שאהב את כולם תרם ודאג למעוטי יכולת.  

 

שלומי משה "קשה לדבר על דודו בלשון עבר"

 

שלומי משה מאמנה של הקבוצה היה חברו הטוב של דודו ז"ל. הוא זה שזיהה בו את הפוטנציאל, ואף דחף אותו להצליח ולהתקדם משחקן לתפקיד המאמן.

שלומי משה מאמנה של קריית גת וחברו הטוב מספר: "אהבתי אותו מאוד, קשה לדבר עליו בלשון עבר הלב של קריית גת נעקר ממנה. הייתה לי הזכות להיות קרוב אליו, אומרים שלכל אחד יש מחליף אבל לדודו אין מחליף."

 

אדי אדרי שחקן הקבוצה מספר: "דודו היה אדם מדהים, עשה הכל בכיף ומאהבה רבה. הוא עזר לכל כך הרבה אנשים ותמיד בהתנדבות מלאה וברצון לעזור לכולם. זו אבדה קשה למועדון ולעיר כולה, כל השחקנים הבו אותו מאוד והוא יחסר לכולנו."

 

במשחק היום נגד "האדומים אשדוד", משפחת מכבי קריית גת תקיים טקס ותקדיש את המשחק לזכר האיש היקר והאהוב דודו בן לולו ז"ל. הטקס יכלול דקת דומייה לזכרו בנוכחות ראש העיר וסגנו, ונציגי המשפחה. 

 

אתר גולר משתתף בצער המשפחה והקבוצה, יהי זכרו ברוך. 

דודו בן לולו ז"ל אבדה גדולה למועדון ולעיר קריית גת

הוסף תגובה
תגובות
  1. בשם אוהדי הכח עמידר ר"ג (הסגולים 04-01-2019, 08:25)
    שלא תדעו עוד צער.ת.נ.צ.ב.ה
  2. יהי זכרו ברוך . (אמיר סולרסקי 05-01-2019, 01:30)