"יש לנו קבוצה יותר טובה מרוב הליגה הלאומית"

כך אמר ירדן כהן, קשרה המצוין של מ.ס כפר קאסם לאחר שעלו לשמינית גמר גביע המדינה. כהן פתח את העונה במדי הפועל עכו, והגיע כדי לחזק את מ.ס כפר קאסם. הוא נחשב לקשר מצוין ובעל הניסיון בליגה הלאומית אליה הקבוצה שואפת לעלות. שוחחתי איתו לקראת המחזור הבא מול כפר שלם.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 25-12-2018
  • 09:46

מה הוביל אותך לחתום במ.ס כפר קאסם?

"בשנה האחרונה נוצרה סיטואציה שבליגה הלאומית דורשים להתנהל באורח מקצועני ולא משלמים שכר הולם על כך, ואת זה לא יכולתי להרשות לעצמי. קיבלתי את ההצעה מכפר קאסם לאחר שבדקתי הרבה מסביב, ראיתי את הסגל והקהל שדוחף אותם והחלטתי ללכת על זה ולעזור למועדון להגשים את מטרותיו, כי זה מועדון של ליגה לאומית."

 

איך התחושה לנצח גם בסיבוב הזה קבוצה מהליגה הלאומית במסגרת הגביע, ולעלות לשמינית הגמר?

"הגביע זה המשחק שהכי פחות חששתי ממנו, ידעתי איזה חומר שחקנים יש לנו ואיזה איכויות כך שלעבור שלב לא היה הפתעה כי יש לנו קבוצה יותר טובה מרוב הליגה הלאומית. כפר קאסם לא הייתה לעולם בשמינית הגמר, ואני שמח שהאוהדים וההנהלה קיבלו את הזכות להגיע לשם כי מגיע להם. אבל זו לא המטרה העיקרית שלנו העונה."

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"היכולת שלנו טובה אנחנו משחקים טוב וגם עושים תוצאות נהדרות,  שזה לא מובן מאליו לשלב יכולת ותוצאות בו זמנית, ועל כך מגיעה מילה טובה לצוות המקצועי וההנהלה שעושה את המיטב בשביל שנקבל את כל התנאים בשביל להצליח."

 

 

ירדן כהן ושחקי כפר קאסם חוגגים עליה לשמינית הגמר (צילום : איתי כהן באדיבות אתר ONEׂׂׂׂ)

 

הגעת מהליגה הצפונית, מה אתה חושב על הליגה הדרומית ומה ההבדל בין הליגות?

"זו הפעם הראשונה שלי בליגה א', ואני יכול להגיד שזו ליגה מאוד קשה, לי אישית היה יותר קל בלאומית למרות שזה נשמע הזוי. אני עוד לומד את הליגה, אבל חזר לי החיוך ואני נהנה מכדורגל."

 

כפר קאסם היא קבוצה שנבנתה לעלייה, מי לדעתך הקבוצות שיתמודדו אתכם חזק בצמרת?

"כפר קאסם נועדה לעלות ליגה ואם לא נעלה זה כישלון, כי יש את כל התנאים המקצועיים והפיננסים בשביל להגשים את המטרה. כמובן שהכוח והאדומים יהיו איתנו עד הסוף במאבק, והקבוצה שתהיה מחויבת, מרוכזת ויציבה נגד הקבוצות הקטנות תעלה ליגה."

 

במחזור הבא אתם צפויים לפגוש את כפר שלם, איך התחושה לקראת המשחק?

"כפר שלם מוקש לא פשוט מהמשחקים האלה אני חושש יותר מהגביע. אבל אני סומך על איסמעיל והשחקנים שנגיע ברמת מוכנות פיזית ומנטאלית כדי לקחת את כל ה3 נקודות האלה, ובעזרת השם נעשה את זה מחויבות זה שם המשחק."

 

ירדן כהן חזר לחייך וליהנות מכדורגל בכפר קאסם (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רלקס (המוכתר 25-12-2018, 11:43)
    אני שמח שלא סופרים את שעריים.היא תסיים 1-2
  2. האלופה שבדרך (הוגה דעות 25-12-2018, 13:16)
    רק שבדרך יש עוד כמה טוענות לכתר....
  3. יש עוד שראויותת לעלות (ניסים 25-12-2018, 17:38)
    יש את הכח אותכם תחכו בסבלנות ואל תצאו בהצהרות