דוד שני חתם בהפועל בקעת הירדן

הפועל בקעת הירדן ממשיכה להתחזק לקראת המשך העונה, כשהחתימה היום את דוד שני, קשרה של ביתר כפ"ס. כמו כן הקשר ירין מהטבי מי ששיחק בהכח ר"ג ונפצע, צפוי לחזור לשחק בבקעת הירדן ויהיה כשיר לשחק במשחקים הקרובים. מאור עידה, חלוצה של הפועל אזור אשר הגיע לסיכום כספי עם בקעת הירדן, לא שוחרר מהנהלת אזור וצפוי להישאר עד סיום העונה באזור

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-12-2018
  • 13:03

הפועל בקעת הירדן ממשיכה בחיזוק לקראת המשך העונה. היום החתימה קבוצתו של נועם שוהם את דוד שני קשרה של בית"ר כפ"ס. מי שעוד סיכם את תנאיו בקבוצה, אך לבסוף לא יגיע לקבוצה הוא מאור עידה, חלוצה של הפועל אזור שכבר שיחק בבקעה, שלא קיבל את השחרור מהפועל אזור ויישאר בהפועל אזור עד לסיום העונה.

 

ירין מהטבי, שחקנה של הכח ר"ג שנפצע ובימים אלה חוזר לכושר משחק צפוי לחזור ולשחק בבקעת הירדן ויעמוד לרשותה במשחקים הקרובים.

 

תגובתו של דוד שני לאחר החתימה בבקעה: "אני שמח לחתום בבקעת הירדן ולחזור למגרשים אחרי תקופה לא קצרה. ההרגשה היא הרגשה מעולה, עברתי תקופה לא קלה חיכיתי לרגע הזה ואני שמח שהוא שהגיע. אני בא רעב לעבוד קשה ולתת את כל כולי לבקעה".
מדוע החלטת לחתום דווקא בבקעה?
"האמת שבמהלך התקופה הזאת הייתי בקשרים מספר מאמנים והיו מספר הצעות, אבל הרגשתי שהכי נכון בשבילי זה להצטרף לקבוצה שבה נועם שוהם נמצא. אני מאוד מעריך את נועם כמאמן מהעונה שעברה שבה הייתי איתו, ואני שמח שזה הסתדר והגעתי לשם".
מה המטרות?
"אנחנו כרגע קבוצה שנלחמת על החיים שלה ונמצאת בתחתית הטבלה, אבל אנחנו קבוצה טובה עם שחקנים טובים שעובדים קשה ואין לי ספק שהתוצאות תגענה ונעלה בטבלה. המטרה שאישית היא לבוא אחרי תקופה ארוכה לתת חצי עונה טובה הן קבוצתית והן אישית מבחינת מספרים, להיות ולהוביל את הקבוצה למעלה ולחזור שנה הבאה לליגה לאומית".

דוד שני, עוזב את כפ"ס וחותם בבקעת הירדן

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה (שי 24-12-2018, 09:21)