ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-13 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

המחזור ה-13 לעונת 2018-19 הסתיים בליגה ב' דרום א' ואיזה מחזור היה לנו 25 שערים. המוליכה מ.כ אור יהודה מנצחת בחוץ, שמשון ת"א והוד השרון מפסידות. בני ג'ת, בני יפו ואורתודוכסים מנצחות בבית. עירוני בית דגן בית"ר פ"ת ושועאע כפר קאסם מנצחות בחוץ. הכל בסיכום מחזור שלפניכם

  • על ידי: גיא צמח
  • 19-12-2018
  • 14:32

שמשון בני טייבה – שמשון תל אביב : 0-1

שמשון בני טייבה החמישית אירחה במגרשה את השניה שמשון ת"א. לאחר מחצית ללא שערים הצליחה שמשון בני טייבה לעלות ליתרון 1-0 משערו של בלמה לירן אלמוג . היתרון של טייבה החזיק מעמד עד לסיום לטייבה משיגה ניצחון חשוב שמשמעותו שאין יותר קבוצות בלתי מנוצלות לאחר ששמשון תא היתה היחידה עד למחזור הנוכחי ללא הפסד .

לירן אלמוג עם שער הניצחון לשמשון בני טייבה (נזי סולטן)

 

הפועל בני ג'ת – הפועל נחלת יהודה : 1-4

הפועל בני ג'ת החזקה אירחה במגרשה את הפועל נחלת יהודה המתאוששת . בני גנץ פתחה חזק את המשחק וכבר במחצית הראשונה עלתה ליתרון משערו של ראמי אלגזי. בתחילת המחצית השניה ראמי אלגזי משלים צמד ומכפיל את יתרונה של בני גנץ. בדקה ה-63 נחלת יהודה עושה סימנים של חזרה למשחק שמצמקת ל 2-1 אבל שני שערים של נסים שרקייה וכרם מסארוי בדקות ה-90 ו-95 מעניקים לבני ג'ת ניצחון חשוב.

 

אהבה אמיתית - ראש עיריית אור יהודה הגב' לאת שוחט מטפסת על סלעים על מנת לעודד את קבוצתה (יאיר שמואל)

 

הפועל כפר ברא – מ.כ אור יהודה : 2-1

המוליכה מאור יהודה יצאה למשחק חוץ קשה בכפר ברא ולא היו לה חיים קלים. אור יהודה שלטה במשחק ועלתה ליתרון בדקה ה-40 משערו של גיל גילקרוב. במחצית השניה יוסף אבו לאבן הרכש החדש הכפיל את היתרון שהחזיק 5 דקות עד ששי מוטיאי הצליח לצמק ולמעשה קבע את תוצאת המשחק 2-1 לאור יהודה שבעקבות התוצאות של קבוצות הצמרת מגדילה את יתרונה מהמקום השני ל-4 נקודות הפרש.

 

יוסף אבו לאבן וגיל גילקרוב הכובשים לאור יהודה (יאיר שמואל)

 

מ.ס רו"ח תל אביב – שועאע כפר קאסם : 1-0

נועלת הטבלה אירחה במגרשה בהרצליה שאת שועאע כפר קאסם ודווקא מי שאיבדה את הקסם שלה בשנים האחרונות היא רוח ת"א שבעבר משחקים צמודים היתה יודעת לצאת מהם עם נקודה לפחות אבל משהו לא מתחבר לקבוצה הצנועה. לאחר מחצית מאופסת ומשקל שקול הספיק לשועאע כפר קאסם שער בודד של מוחמד אבו עאנם בדקה ה-57 על מנת לנצח ולהשיג עוד 3 נקודות לקבוצה מכפר קאסם שרוצה לברוח מהתחתית.

 

הפועל קרית אונו – בית"ר פ"ת : 2-1

בית"ר פ"ת יצאה למשחק חוץ קשה נגד הקבוצה המפתיעה של העונה עד כה הפועל קרית אונו . ירדן חתוכה העלה את בית"ר פ"ת ליתרון במחצית הראשונה . בתחילת המחצית השניה יוסי גואטה הישווה עבור קרית אונו אבל 3 דקות לסיום המשחק אמבייה אמרה מבקיע לזכות פתח תקוה ומעניק לה 3 נקודות יקרות.

 

עירוני עמישב פ"ת – הפועל הוד השרון : 1-2

המוליכה עד לפני שבועיים הפועל הוד השרון ממשיכה לאבד גובה והשבוע איבדה נקודות יקרות בפתח תקוה נגד עמישב המקומית. עמישב שנבנתה על מנת להתברג בפלייאוף העליון פתחה לא טוב את המשחק וכבר בדקה ה-28 מצאה עצמה בפיגור משער של אילון דוד אבל במחצית השניה בר מזרחי השתלט על המשחק לזכות המקומיים וכבש צמד שערים שהיינו לעמישב ניצחון שביסס אותה במקום הרביעי.

 

בני יפו אורתודוכסים – בית"ר ר"ג : 0-3

קבוצתו של באשיר כבהה ממשיכה המומנטום החיובי שלה והשבוע בביתה ניצחה את בית"ר ר"ג . לאחר מחצית ראשונה מאופסת בני יפו עלתה למחצית השניה בטירוף והבקיעה 3 שערים מרגליהם של סלים סכחפי, לואי אבו סתא ולואי אבו גאנם. בעקבות הניצחון בני יפו מתמקמת במקום השביעי עם שאיפות להתקדם ואולי אף לנסות להתברג במקום ממנו הולכים בסוף העונה לפלייאוף העליון.

 

מ.ס צעירי טייבה – עירוני בית דגן : 4-2

עירוני בית דגן יצאה למשחק חוץ בטייבה נגד צעירי טייבה וחזרה עם מלוא הנקודות . בית דגן הוליכה משער של אריאל בניכיס, צעירי טייבה הישוותה מרגליו של אור אליהו אבל בית דגן הצליחה לכבוש עוד 3 שערים מרגליהם של גל גוטליב וצמד של אלמוג סמט כהן, יחיאל צגאי עוד הצליח רק לצמק אבל בסיום ניצחון 4-2  לחניכיו של שוקי סדיס .

 

גל גוטליב מוסיף עוד שער לבית דגן

 

מצטייני המחזור

שחקן המחזור : בר מזרחי שחקנה של עמישב פתח תקוה עם צמד שערים בניצחון קבוצתו על הפועל הוד השרון.

 

מאמן המחזור : אנדריי אסולין מאמנה של עמישב פתח תקוה עם ניצחון גדול על הוד השרון.

אנדריי אסולין מאמנה של עמישב פ"ת (אבייתר ברק )

 

קבוצה מצטיינת : שמשון בני טייבה מנצחת את שמשון ת"א .

ליגה ב' דרום א' - סיכום המחזור ה-13 בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. חגיגה באור יהודה 1000 אוהדים (יוסי 19-12-2018, 15:45)
    אור יהודה קבוצה מצוינת קבוצה עם קהל ליגה לאומית .יפו קבוצה נחמדה עם שחקנים טובים אבל באור יהודה אין לה סיכוי
  2. אור יהודה ליגה א (אור יהודה בלב ובנשמה 19-12-2018, 16:58)
    קשה מאוד לנצח באור יהודה קבוצות ישחקו נגד אור יוהדה משחק סגור בונקר חומות נפליאון לא יעזור נפצח את ההגנה גול מהיר המשחק נפתח יקבלו 5 גולים השנה אור יהודה עולה ליגה א יש לנו קהל גדול והוא שחקן 12 של הקבוצה
  3. משבר (יוסי 20-12-2018, 08:59)
    שימשון תל אביב במשבר נחלת מנצחים את המשחק יש להם שחקנים טובים
  4. רק אור יהודה עולה השנה (אור יהודה עיר האורות 20-12-2018, 12:31)
    קבוצה ברמה של צמרת ליגה א׳