תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 12: אוהד רון מארח את מוסא בן חיים

השבוע החלטתי לארח את חברי הטוב מוסא בן חיים. מוסא כזכור בנה את מכבי שעריים העונה ורואים תוצאות בהתאם. מוסא מי שמכיר את ליגה א כמאמן חושב שהכח לא ינצחו את בקעת הירדן מהתחתית, ואילו כפר קאסם תנצח בחוץ את האדומים אשדוד. אבל מה הוא חושב על שאר המחזור השבוע? התחזית בחסות ה"סאסנה"-הסושי בר בטיילת ראשון לציון.

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-12-2018
  • 13:03

מוסא, מה אתה חושב על הליגה של העונה? 
"אני חושב שבסך הכל הליגה שווה ורואים את זה בתוצאות. יש קבוצות שיש להם את שחקני שוברי השוויון שהם ההבדל בין הניצחון להפסד. כמו בכל עונה יש קבוצות שמפתיעות לטובה ולהפך. כדוגמא, 'ירמיהו' שעד עכשיו הם בהחלט מעבר לציפיות, ושאפו לשלומי ולשי סמורי (הלוחש), מצד שני שמשון כפר קאסם שכולם חשבו שירוצו חזק למעלה, פחות הולך להם".


מי לדעתך הקבוצה שתעלה בסיום העונה לליגה הלאומית?
"לדעתי צריך לחכות עד סוף הסיבוב הראשון, ואז יהיה אפשר לראות את הכיוון. מה שבטוח שאם הסדר יישמר בקבוצות שבצמרת כרגע, זה יהיה צמוד עד הסוף והמפגשים בין הקבוצות יכריעו את העולה לליגה לאומית".


מי לדעתך הקבוצות שתגענה לפלייאוף?
"הכח, אשדוד, יבנה, מ.ס כפר קאסם, והקבוצה החמישית שתיכנס תגיע לאחר מאבק צמוד בין שעריים, הרצליה, ירמיהו, שמשון ויפו. אני חושב ששעריים חייבת להיות בחמישייה הראשונה ואפילו גבוה יותר, אם לא זה כישלון".
 

שחקני הכח ר"ג. יעלו ליגה בתום העונה? צילום: גיא צמח.

 

ונעבור למשחקים:

הפועל אזור - מכבי שעריים

אוהד: הפועל אזור למרות מיקומה בתחתית, היא קבוצה שקשה להבקיע נגדה גולים וגם נגד הכח ר"ג שבוע שעבר הם היו יכולים להפתיע. המקום של אזור קצת מאכזב כי הם שווים עוד נקודות ביחס לרמה שהם מציגים, ואני בטוח שדברים בסוף מסתדרים, ואם אתה טוב אתה אתה תצבור נקודות. נגד שעריים הם יכולים להפתיע ולנצח. לפחות הדשא באזור יהיה מכוסח ברמה גבוהה ואם לא הם יוכלו להתייעץ עם אנשי שעריים. הימור שלי: ניצחון לאזור.

מוסא: אזור עם 9 נקודות מ-33 אפשריות וזה מעט מדי. דווקא השחקנים צריכים לקחת את עצמם בידיים, לפני שיהיה מאוחר מדי. שעריים עם 6 ניצחונות ב-7 משחקים  האחרונים, והיא קבוצה מאוזנת מאוד, חזקה עם שחקנים שמכירים את הליגה מצוין, תוסיף לזה את הקהל התומך וחדר הלבשה מצוין. בעיה אחת יכולה למנוע את הפלייאוף משעריים - סגל קצר מדי שיכול להיות בהמשך משמעותי. ההימור שלי: הפתעה, תיקו.

 

עירוני קריית גת - בית"ר כפ"ס

אוהד: קריית גת איבדה גובה במחזורים האחרונים, ויש לה הזדמנות מצוינת לשפר מעט את המאזן שלה מול כפ"ס שמספקת לכולם נקודות ובקלות. אם כפ"ס לא יעשו שינוי רציני, הם ירדו ליגה העונה וחבל שכך. ההימור שלי: קריית גת שווים ניצחון ואין סיבה שלא ינצחו.

מוסא: כפר סבא חייבת לקחת נקודות אפילו במשחק פחות יפה כי אחרת הם ירדו ליגה. קרית גת במומנטום שלילי בתקופה האחרונה, ככה שהמשחק פתוח לשני הכיוונים. ההימור שלי: הפתעה, כפר סבא מנצחים.

 

קהלה של אשדוד ידחוף אותה לניצחון במשחק העונה? (אבישי אפטקר)

 

הפועל אדומים אשדוד - מ.ס. כפר קאסם

אוהד: משחק העונה יתקיים באשדוד. אשדוד מגיעה למשחק לא במצב אידיאלי, כאשר יומיים לפני המשחק כמעט והשביתו את האימונים. מנגד כפר קאסם השקט שלהם העונה זה העוצמה שלהם. אם בעבר הם היו נכנסים למשבר מכל הפסד או תיקו, העונה כנראה הם התבגרו ומוכיחים שגם לאחר תוצאה לא טובה הם חוזרים למסלול ומנצחים. משחק שקול צפוי באשדוד למרות שאני חושב שהאשדודים ינצחו בבית, למרות שיוסי אסייג שווה שער אחד בכל משחק. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

מוסא: איזה משחק הולך להיות. קבוצות עם קהל תומך, כמו שאמרתי המפגשים ראש בראש בין הקבוצות, מאוד חשובים לגבי זהות העולה. ההימור שלי: המשחק יסתיים בניצחון של כפר קאסם שיוסי אסייג ימשיך להוביל אותם לליגה לאומית.

 

בית"ר 'נורדיה' - מכבי קביליו יפו

אוהד: נורדיה הפסידה ליבנה בשבוע שעבר, אבל היו טובים והיו שווים ניצחון. ציון זקן מאמן צעיר ולמרות כישוריו הרבים הוא יודע שכדי להמשיך בתפקיד הוא חייב לנצח. אבל מולו מכבי יפו עם "רוח המועדון" שלה, שמגיעה למשחקים קשים ומרשימה אבל מה עם קבוצה שעל הנייר נחותה ממנה? אולי האווירה בירושלים תביא להם קצת רוח כי אחרת המשחק יסתיים בתיקו. ההימור שלי: תיקו.

מוסא: נורדיה עדיין בלי מאמן, יפו קבוצה טובה שצריכה להיות בחמישייה הראשונה. ההימור שלי: ניצחון ליפו.

 

חזרתו של נבו מזרחי צשמעותית מאוד ליבנה (מני בן ארי)

 

הפועל כפר שלם - מכבי יבנה

אוהד: כפר שלם הרשימו השבוע כשניצחו בחוץ את חולון החזקה. כפר שלם בונים קבוצה בשקט ללא פרסומים וגם חיזוק שהם מביאים הם עושים בשקט מופתי, ושאפו לבעלי הבית בכפר על ניהול קבוצה עם ניסיון רב. מכבי יבנה אומנם קרובה לצמרת, אבל לא שקט ביבנה ואני לא חושב שהם יישארו בצמרת הגבוהה עד סוף העונה. ההימור שלי: כפר שלם שווים ניצחון ונקווה שגם ינצחו.

מוסא: כפר שלם אחרי ניצחון יפה על חולון, אבל יבנה זה אופרה אחרת. חזרתו של נבו מפציעה היא תוספת כוח משמעותית ליבנה. ההימור שלי: ניצחון ליבנה.

 

שמשון כפר קאסם-ירמיהו חולון

אוהד: שמשון שיחקו נהדר שבוע שעבר מול מחנה יהודה, קבוצה צעירה ומהירה שמתבססת על שחקני בית שנותנים את הלב והנשמה. מנגד חולון קבוצה שקשה לכבוש מולה, ונחשבת לקבוצה חזקה מאד שעומדת טקטי טוב על המגרש. ההימור שלי: חולון יפתיעו וינצחו בחוץ.

מוסא: שמשון אחרי ניצחון יפה במחנה, חולון אחרי הפסד בדקות האחרונות לכפר שלם. כל תוצאה אפשרית במשחק הזה. ההימור שלי: ניצחון לחולון.

 

שמשון מגיעה אחרי ניצחון מול מחנה, האם ישיגו 3 נקודות נוספות? (איתן ידגר)

 

הכח ר"ג - הפועל בקעת הירדן

אוהד: הקבוצה הטובה בליגה הכח ר"ג ממשיכה את הריצה שלה, ואם שבוע שעבר הם היו פחות טובים וניצחו, זה מראה על קבוצה שגם ביום פחות טוב יודעת להביא שלוש נקודות, וזה מה שמייחד אלופה. מנגד בקעת הירדן חייבת נקודות, ונועם שוהם ירצה להפתיע את הכח, אבל חומר השחקנים שיש לו לא יספיק לתיקו. ההימור שלי: ניצחון להכח ר"ג.

מוסא: למי שמחכה וחושב שהכח לא יחזיקו מעמד במקום הראשון, לפי דעתי טועה. כל עוד השקט, הסדר ומוסר התשלומים יהיה טוב, הכח יכולה ללכת עד הסוף. מצד שני בקעת הירדן חייבת לקחת נקודות. משחק מעניין עם ריח של הפתעה. ההימור שלי: תיקו.

 

הכח ר"ג, תמשיך לנצח? (איתן ידגר)

 

מכבי הרצליה - הפועל מחנה יהודה

אוהד: עידן בראון וקבוצתו מהרצליה שואפים להגיע לפלייאוף העליון. שבוע שעבר הם חילצו תיקו בבקעה והם חייבים להביא שלוש נקודות כדי להגיע לפלייאוף. מחנה יהודה הפסידה בבית לשמשון, אבל מול הרצליה זה משחק חדש. מחנה ירצו לחלץ תיקו אבל הרצליה תכבוש ותנצח אותם. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

מוסא: נדמה היה שדורון ממן הצליח לייצב את מחנה, אבל ההפסד לשמשון טרף את הקלפים. מנגד, הרצליה שמאז בואו של בראון לא מפסידה. אני מאמין שלהרצליה יש עדיפות קלה. ההימור שלי: הרצליה תנצח.

 

דורון ממן, יצליח להוציא נקודות בהרצליה? (איתן ידגר)

תחזית ליגה א' דרום בחסות ה"סאנסה", מחזור 12: אוהד רון מארח את מוסא בן חיים

הוסף תגובה
תגובות
  1. נו באמת.... (הוגה דעות 06-12-2018, 13:41)
    איך שעריים תגיע לפלייבלוף....לא ברור לי ....הלוואי ....
  2. אל תנחסו אותנו (סגול צהוב 06-12-2018, 14:55)
    משחק קשה מול הבקעה שנלחמת על חייה בליגה.בהצלחה!!!
  3. פרשנות מפוקפקת (המוכתר משעריים 06-12-2018, 16:05)
    אוהד שים לב אני עוקב אחריך,מתחילת עונה לא נתת נצחון לשעריים,אתה לא יכול להתגבר על השנאה שלך
  4. אולי תפסיק עם המכסח דשא משעריים??? (לכתב החלש 06-12-2018, 17:40)
  5. אוהד (מאיר 06-12-2018, 19:02)
    מה אתה מחפש? כול הזמן ללכלך על שעריים, למה זה טוב? תתבגר,
  6. חבל (הבוררר 06-12-2018, 19:42)
    אוהדי שעריים תפסיקו לבכות ולחשוב שכולם נגדכם מי שאומר או כותב אמת אתם ישר יוצאים נגדו אוהד רון יודע בדיוק על מה הוא מדבר ולהזכיר לכם .. מי רשם עליה וקוץ בה האמת זה לא קוץ זה שדה של קוצים ..מי רשם שאלדד יעזוב את שעריים ? ומה קרה אלדד נשאר ? מי רשם שמוסה עשוי לעזוב את שעריים ? האמת כואבת בשעריים ועכשיו תרשמו מי אמר לאוהדים אני לא רוצה פלאוף.זה עוד 100 אלף שקל עדיף מקום 6 ככה זה היום בשעריים האוהדים חוגגים אחרי ניצחונות וההנהלה פוחדת שהכסף יגמר ....
  7. אוהד (יונה 06-12-2018, 22:46)
    מכיר את השיר של אריק איינשטין על" העיתונאי הקטן " כתב אצבעוני בשרון
  8. קבוצה (היי 08-12-2018, 09:12)
    יש היום מישחק קשה נגד הביקעה אין מישחק קל צריך לבוא מרוכזים להילחם ןלנצל מצבים הם ינסו לגנוב תמישחק
  9. מוסא- תאכל את הכובע (הסגול צהוב 08-12-2018, 22:15)
    הימרת על תיקו בהכח מול הבקעה. לך לישון ותאכל את הכובע.אנחנו מקום ראשון