"הקבוצה צריכה לשחק כדורגל התקפי, יוזם והרבה יותר אטרקטיבי"

כך אמר עידן בראון, מאמנה של מכבי הרצליה. בראון הגיע לשורות הקבוצה בחודש האחרון, לאחר התפטרותו של צחי טיאר והביא איתו רוח חדשה. שוחחתי איתו על הקבוצה לקראת המחזור הבא, בו יפגשו את מחנה יהודה. בראון: " יש כאן שחקנים צעירים ומוכשרים, עם רצון עז למשוך כמה שיותר גבוה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 05-12-2018
  • 21:32

עידן, החלפת את צחי טיאר אחרי שהתפטר, איך התרשמת מהמועדון?

"הרצליה זה מועדון מצוין, אחד המועדונים המסודרים אם לא המסודר ביותר בליגה א'. זה מקום בסטנדרטים של ליגה לאומית וההתרשמות הייתה טובה מאוד".

 

מה האג'נדה שלך כמאמן?

"קיבלתי קבוצה טובה והאני מאמין שלי הוא, שהקבוצה צריכה לשחק כדורגל התקפי, יוזם והרבה יותר אטרקטיבי. למרות שהקבוצה צעירה, יש 7 שחקני בית בהרכב וזה דבר מבורך. אני אוהב לאמן שחקנים צעירים ורעבים, ולדחוף אותם קדימה ואני מתכוון לעשות את זה העונה בהרצליה".

 

איך אתה מסכם את היכולת של מכבי הרצליה עד כה?

"הגעתי לקבוצה לפני כחודש, קיבלתי קבוצה טובה, קבוצה מאומנת ואני רוצה להשריש את האני מאמין שלי בהרצליה. בפן ההתקפי הקבוצה חייבת שיפור משמעותי, ואם אני מסתכל על הקבוצה לאורך זמן אני רואה עתיד".

 

עידן בראון רוצה לדחוף קדימה את השחקנים הצעירים בהרצליה (איתן ידגר) 

 

מה זיהית שהיה חסר בהרצליה כדי שהקבוצה תתייצב ותרשום ניצחונות רצופים?

"הרבה ביטחון, כי החברה הצעירים זקוקים להרבה ביטחון ושקט. חשוב לי להחדיר בהם אמונה ולקדם אותם. יש שחקנים שזו שנה ראשונה שלהם בגיל בוגרים, וצריך לדחוף אותם גם אם על חשבון איבוד נקודות. אין פה גלאקטיקוס, זו קבוצה צעירה עם באלנס טוב, יחד עם שחקנים ותיקים שנותנים את הטון בחדר הלבשה. בנוסף הקבוצה צריכה חיזוק גם בפן המנטלי, לא רק בחלק המקצועי".

 

מה המטרות שלכם העונה?

"לשמור על יציבות זה הדבר הראשון, ולהמשיך בדרך שלנו. בשבועות האחרונים אנחנו עובדים בעיקר על כדורגל התקפי, כמובן לא להזניח משחק הגנה ולחזק אותו כל הזמן. המטרות הן לקדם את השחקנים הצעירים, וכמובן להשתלב בפלייאוף העליון. לא נבנתה בהרצליה קבוצה עם שמות גדולים והתחייבות לעלות ליגה, יש כאן שחקנים צעירים ומוכשרים עם רצון עז למשוך כמה שיותר גבוה".

 

עידן בראון "אין שמות גדולים בהרצליה אבל יש קבוצה טובה ומאומנת" (צילום:איתן ידגר)

 

במחזור הבא אתם צפויים לפגוש את מחנה יהודה, איך תתכוננו למשחק?

"כל משחק בליגה הזאת הוא משחק קשה זו לא קלישאה. הקבוצות מגיעות עם המטרות שלהן, ומחנה יהודה נלחמת מאוד. הרצליה צריכה ליזום ולתקוף, לשלוט במשחק ופחות להיות נשלטת. אנחנו עושים שינוי מחשבה ואסטרטגיה כדי להיות הרבה יותר התקפיים, ומבחינתי זה סוג של משחק שאנחנו צריכים לדעת לעבור אותו בצורה חלקה, קל זה בטוח לא יהיה.".

עידן בראון רוצה להתברג עם הרצליה בפלייאוף העליון (רמי גרידיש)

הוסף תגובה
תגובות
  1. תפסיק ללקק כרגיל (עידן 05-12-2018, 23:06)
    תפסיק ללקק כרגיל. ליקוק לשיינרמן: "אחד המועדונים המסודרים אם לא המסודר ביותר בליגה א'". ליקוק לצחי טיאר הקולגה: "קיבלתי קבוצה טובה". תתחיל להיות גבר ולא לקקן לעסקני הכדורגל. ככה לא תגיע לכלום כרגיל
  2. אני אוהב אותו (תרנגול 06-12-2018, 07:20)
    המון הצלחה!
  3. מאמן מצוין (מאמן מצוין 06-12-2018, 07:54)
    מאמן מצוין יכול להצליח !
  4. עוד לא ראיתי מאמן שאומר קיבלתי קבוצה טובה ומחמיא למאמן הקודם (אזוריה 06-12-2018, 10:25)
    כל הכבוד לו בחור גבר כנראה עוד נשארו קצת אנשי מקצוע ישרים בכדורגל
  5. נגדנו שיחקת בונקר!! (הסגול עולה 06-12-2018, 12:12)
    איזה התקפי אתה מדבר?מול הכח עמידר החנת אוטובוס ברחבה מדקה 30. אין לך מושג!!