"יש לי חזון וחלום לעלות ליגה עם מכבי יבנה"

כך אמר נבו מזרחי החלוץ והקפטן של מכבי יבנה, שרק חזר מפציעה לא פשוטה וכבר כבש שער במחזור הקודם מול נורדיה. נבו נחשב לאחד החלוצים הטובים והמנוסים בליגה, ולבורג מרכזי במכבי יבנה הקבוצה בה הוא גדל. כעת הוא חזר לעשות הכל יחד עם הקבוצה על מנת לעלות ליגה. שוחחתי איתו לקראת המחזור הבא בו יפגשו את כפר שלם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 07-12-2018
  • 09:49

כבשת שער במחזור האחרון מול נורדיה וניצחתם, איך אתה מסכם את המשחק?

"התחושה ממש טובה וכיפית בהתחשב בעובדה שניצחנו אחרי הרבה זמן שלא הייתי בתוכניות, זו הרגשה משמחת ומרגשת"

 

עברת פציעה לא פשוטה מה אתה יכול לספר לנו על כך?

"עברתי פציעה לא קלה, שברתי את מפרק כף הרגל וזה היה קשה עבורי משום שזה קרה בתחילת עונה, והייתי אמור להיות בורג מרכזי בקבוצה. עברתי שיקום לא פשוט בכלל, לעיתים מתכננים תוכניות וקורים דברים אחרים. במהלך הקריירה למדתי לקחת כל דבר בפרופורציה, אני שמח שחזרתי לעזור לקבוצה להתברג בחלק העליון."

 

נבו מזרחי החלים מפציעה וחזר לכבוש (מני בן ארי)

 

מה הוביל אותך לחתום לעונה נוספת ביבנה למרות שקיבלת הצעות נוספות?

"קיבלתי הצעות ממקום קצת יותר גבוהה, גדלתי ביבנה ואנשים מרעיפים עלי אהבה ואהדה שאין בשום מקום, ולכן בחרתי להמשיך ולשחק ביבנה. יש לי חזון וחלום לעלות ליגה עם מכבי יבנה, אני מאוד אוהב את המועדון וההנהלה וחשובה לי ההצלחה של הקבוצה, ואני מקווה שהחלום שלי יתגשם ונעלה ליגה. אני חושב שמכבי יבנה צריכה לשחק בליגה הלאומית."

 

איך אתה מסכם את היכולת שלכם עד כה?

"יכולת מאוד טובה, יש לנו חלק התקפי והגנתי טוב וקישור מצוין. אני חושב שפתחנו בצורה טובה, אבל הקבוצה לא הראתה את הכושר הכי טוב שלה. יש הרבה שחקנים צעירים שיש להם מה לתת, אנחנו קבוצה מאוזנת העונה, בעונה הקודמת היינו שחקנים טובים העונה יש קבוצה טובה, שחקנים טובים וחדר הלבשה בריא."

 

מה דעתך על שאר הקבוצות בליגה שהתחזקו במטרה לעלות?

"אני חושב שהליגה מאוד שוויונית, ואני חושב שהצמרת תישאר כך עד ינואר. הקבוצה שתעשה חיזוק נכון היא זו שתדבר חזק ותעלה ליגה, יחד עם חיבור של השחקנים. עכשיו החלק העליון של הטבלה מאוד שוויוני."

 

נבו מזרחי נחשב לחלוץ מצוין ולבורג מרכזי במכבי יבנה (מני בן ארי) 

 

פתחתם את העונה עם אורי קרגולה, ולאחר מכן קיבלתם את פניו של פיני עייש האם חילוף המאמנים השפיע על יכולת הקבוצה?

"התחלנו את העונה עם אורי וכרגע יש מאמן חדש עם שיטה שונה משל אורי. לכל מאמן יש לו את "האני מאמין" שלו, וצריך לדעת להתמודד שינויים. מגיע לאורי שאפו על מה שהוא עשה ביבנה, וכעת אנחנו עם פיני שדורש מאיתנו להיות מחויבים, לשחק כדורגל התקפי והחיבור תוך כדי תנועה. עם הזמן הדרישות שלו יהיו יותר גדולות ואנחנו ניישם את מה שהוא מבקש. "

 

במחזור הבא אתם צפויים לפגוש את כפר שלם, איך התחושה לקראת המשחק?

"הרצון הוא ללכת ולהביא 3 נקודות. אני לא מזלזל בכפר שלם, אבל אני חושב שיש רוח חדשה בקבוצה, אנחנו מתכוננים טוב, בחיוך ואהבה והולכים להביא 3 נקודות מכל משחק."

נבו מזרחי רוצה לעלות עם מכבי יבנה ליגה (מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לאפסים של יבנה (יפו 07-12-2018, 21:30)
    נבו אתם יכולים לעלות רק במעלית , פחי אשפה יפו תעשה הכול שלא תעלו ליגה
  2. חלוץ לליגת העל (אבי 07-12-2018, 22:16)
    נבו חלוץ מצויין ברמה של ליגת העל. עושה תנועה מיקום מצויין וחוש שערים מצויין...רק שמאמנים יתנו לו את המפתחות....
  3. בדיחה (המוכתר משעריים 09-12-2018, 01:14)
    אבי הבן שלי מבין בכדורגל יותר ממך
  4. למגיב 1 (ארז 09-12-2018, 07:39)
    י'אפס..תגיד תודה אם יפו תישאר בליגה א'..ומה כבר אתם יכולים לעשות כדיי שיבנה לא תעלה..מה..?? חוץ מלשחק להם בבצים י'טמבל..י'בולגרים בלי מוח..
  5. נבו מזרחי (פליקס אלימליך 09-12-2018, 10:34)
    נבו חלוץ ענק לו הפציעה אני מאמין שיבנה מדורגת למעלה אבל חזרתה ותזכור שאת מיבנה מחובתך לגבש את השחקנים ולהטריף אותם כי מקומנו בליגה הלאומית אצטדיון מעולה קהל משוגע ותומך בקבוצה בהצלחה
  6. ליבנה (הסמוי 10-12-2018, 00:23)
    לכו כולם הביתה ותנו לפליקס אלימלך לנהל... הוא יעיף עת כל הסרטנים מפה