נבחרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום: בחסות "סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

עוד מחזור הסתיים בליגה א' דרום. מחזור בו הכח ר"ג, כפר קאסם ויבנה מנצחות את יריבותיהן מאזור, קריית גת וירושלים. ורק האדומים סיימו בתיקו מול מכבי יפו. בתחתית הורע מצבה של מחנה לאחר ההפסד לשמשון. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום..בחסות ה"סאנסה" -הסושי בר של טיילת ראשון לציון

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-12-2018
  • 11:02

שוער:

עידו לוי (מכבי יבנה)-כוכב המחזור!

שוערה המצוין של יבנה, עצר פנדל ועשה עוד מספר הצלות כדי לשמור את קבוצתו במשחק. וכשיש לך שוער ששומר על שער נקי ואתה כובש, אתה מנצח ולכן לא סתם אומרים שוער זה חצי קבוצה. 

 

עידו לוי הדף פנדל, שמר על שער נקי והוביל את קבוצתו לניצחון. כוכב המחזור של אתר גולר!  (מני בן ארי)

 

הגנה:

עובדיה דרוויש (הכח ר"ג)

איזה מגן מתפתח לנו בהכח ר"ג! מגן שתוקף כל המשחק ומגביה הרמות מצוינות לחבריו. דרוויש שחקן מהיר מאד עם שליטה מעולה בכדור. מגן מעל הליגה זה ללא ספק, והוא מוכיח את זה למן פתיחת העונה. 

 

עובדיה דרוויש, מגן מצוין מתפתח בהכח ר"ג. תענוג לראות אותו משחק. (איתן ידגר)

 

איתן אהרון (הפועל כפר שלם)

איזה בלם איתן! כמה ניסיון, כמה חכמה יש לבלם הוותיק. מול חולון עם הניסיון העצום שלו, הוא כיוון את חבריו הצעירים להגנה, נתן להם הרבה ביטחון ואמונה והביא שלוש נקודות חשובות מול חולון החזקה. יש לציין את דסה חברו לצוות ההגנה שהיה במשחק מעולה ושמר על חלוץ חולון. 

 

גילי נחום (מכבי יפו)

גילי נחום עושה התקדמות אדירה בשנה וחצי האחרונות וניתן לראות זאת בכל משחק ומשחק של יפו העונה. לגילי יש תיאום מצוין עם פיליפ חיאכ בלמה השני של יפו, ועם בן וולובלסקי שוער הקבוצה, ויחד עם מציגים מרכז הגנה חזק מאוד. בשישי האחרון נחום אף כבש שער נהדר בנגיחה יפה.

 

טל משען (מכבי שעריים)

מגנה של שעריים, היה מצוין מול כפ"ס, עזר לחבריו לשמור על שער נקי, תמך רבות בהתקפה ואף כבש את שערה הראשון של שעריים. טל שחקן מהטובים בליגה וחוזר ליכולת שלו הטובה. 

 

קישור:

מוחמד אזברגה (הכח ר"ג)

הכוח הכי חזק של הכח ר"ג זה ללא ספק הקשר האחורי שלה בראשותו של מוחמד אזברגבה. הוא משחק כמו בלם שלישי, מחלץ המון כדורים, מייצר מצבים לחבריו ומול אזור הוא גם כבש את השער שהביא לניצחון של קבוצתו. אזברגה זה נכס לכל קבוצה שמשחק עם הרבה לב ונשמה.

 

מוחמד אזברגה, מוביל את החלק החזק של הכח (איתן ידגר)

 

סאמח מרעב (מ.ס. כפר קאסם)

סאמח שחקן ענק, יש לו שליטה מצוינת בכדור, והוא היה אחראי לפנדל הראשון של קבוצתו. סאמח הוא המנהיג הבלתי מעורער של קבוצתו, ואם הוא ימשיך להיות טוב כפר קאסם תוכל לעלות ללאומית.

 

נבו מזרחי (מכבי יבנה)

קשרה של מכבי יבנה, חוזר לעצמו לאחר פציעה לא פשוטה. בשישי האחרון פתח לראשונה בהרכב העונה מול נורדיה ירושלים, וכבר לאחר 8 דקות כבש את שער הבכורה שלו העונה, ולמעשה הוביל את מכבי יבנה לניצחון. אין ספק שאם נבו מזרחי יחזור לכושר שלו, מכבי יבנה רק תרוויח מכך.

 

התקפה:

מוחמד בדיר (שמשון כפר קאסם)

חלוצה הצעיר של שמשון, היה פעיל מאד במשחק מול מחנה יהודה, הטריד כל המשחק את הגנת מחנה יהודה, עבר את היריבה בקלות, היה הגורם לפנדל שזכתה קבוצתו ואף כבש שער יפה מהאוויר. חלוץ צעיר ומוכשר שיכול להתקדם ולהגיע לרמות גבוהות.

 

מוחמד בדיר חלוץ צעיר שיכול להתקדם לרמות הגבוהות (איתן ידגר)

 

יוסי אסייג (מ.ס. כפר קאסם)

חלוצה של כפר קאסם, כבש צמד שערים שאומנם היו שערים בפנדלים, אבל גם פנדל צריך לדעת לכבוש. יוסי חלוץ ענק שעושה תנועה ללא כדור ועם הכדור, ובעיקר מטריד את הגנת היריבה. 

 

תימור אביטן (מכבי הרצליה)

חלוצה של הרצליה, הטריד רבות את הגנת הבקעה וכבש שער חשוב לטובת קבוצתו. היה פעיל מאד במשחק, קיבל כדורים, ובעיקר נתן לחבריו יתרון חשוב שהספיק רק לנקודה.

 

ויקטור גניש השיג ניצחון ענק מול חולון (מני בן ארי)

 

מאמן המחזור: ויקטור גניש (הפועל כפר שלם)

מאמנה הצעיר של שמשון כפר קאסם איסמעיל סרסור הכין מצוין את קבוצתו למשחק מול מחנה יהודה, רוני אוואט הרשים עם יפו במשחק מול האדומים אשדוד כשסיימו בתיקו, אבל מעל כולם הרשים השבוע ויקטור גניש, מאמנה של כפר שלם שעשה ניצחון עם קבוצתו על חולון החזקה בחוץ. שאפו!

נבחרת המחזור ה-11 בליגה א' דרום: בחסות "סאנסה" ראשון לציון-סושי בר על הים

הוסף תגובה
תגובות
  1. עומר פרץ? (הסגול 05-12-2018, 12:30)
    התרגלתם שהוא מנצח.סגר את אזור בצורה מדהימה.למרות שזה כל שבוע צריך לתת לו מאמן השבוע.
  2. מחדל חמור (הוגה דעות 05-12-2018, 14:40)
    מדוע לא נבחר מכסח הדשא של השבוע