"השאיפה היא לשחק בליגה גבוהה יותר, אבל קודם לעלות ליגה עם הכח ר"ג"

כך אמר גיל סלם, בלמה הצעיר שהגיע העונה להכח ר"ג לאחר שבעונה הקודמת שיחק בהפועל הרצליה. גיל נחשב לבלם צעיר ומבטיח וכבר סומן ע"י כמה קבוצות, ויחד עם הגנת הכח רמת גן הוא עושה עבודה מצוינת כשהיא ספגה רק ארבעה שערים בעשרה משחקים. סלם סיכם את השליש הראשון, דיבר על מטרות אישיות וקבוצתיות

  • על ידי: לירן ביטון
  • 20-11-2018
  • 13:05

גיל, מה הוביל אותך לחתום בהכח רמת גן?

"לאחר חשיבה איפה אני יכול להתקדם מבחינה אישית, מבחינה קבוצתית, ושיחות עם עומר פרץ החלטתי שזה המקום הראוי ביותר בשבילי כרגע. עומר מאמן מצוין, וידעתי שהוא יכול לקדם אותי לכן, החלטתי לחתום בהכח רמת גן ואני מאוד שמח שבחרתי בהחלטה הזאת."

 

איך אתה מסכם את השליש הראשון בקבוצה? באופן אישי וקבוצתי..

"אין ספק שפתחנו את השליש הראשון של העונה בצורה מצוינת מבחינתנו. אני חושב שאנחנו משחקים את הכדורגל הטוב בליגה מבחינה התקפית, בשילוב של קבוצת הגנה חזקה וחדר הלבשה מדהים, וזה מה שמביא אותנו לאן שאנחנו נמצאים. מבחינה אישית אני חושב שקיים שיפור במשחק שלי בעיקר מבחינת הנעת הכדור, עומר נותן לנו המון ביטחון ושקט וזה בא לידי ביטוי במגרש."

 

שנה שעברה היית מצטיין ונבחרת לנבחרת העונה בצפון אשתקד, העונה אתה בדרום, מה אתה חושב על 2 הליגות? יש הבדל?

"אני שמח מאוד שבשנה שעברה נבחרתי לנבחרת העונה בצפון וזה מאוד מחמיא אבל זה כבר מאחורי. השנה היא שנה חדשה ומאתגרת יותר, השאיפות הן להתקדם עוד וכמובן שלהמשיך להציג יכולת טובה וגם השנה להיבחר לנבחרת העונה. אני באמת חושב שמבחינת צפון ודרום יש הבדלים שונים, בצפון קשה יותר לפתח כדורגל בגלל איכויות המגרשים לעומת הדרום שהמגרשים טובים יותר ולכן רואים יותר כדורגל. מבחינת איזה ליגה יותר קשה? באמת שאני לא יודע להגיד, כי שתי הליגות קשות מאוד."

 

גיל סלם עם מאמנו עומר פרץ. (צילום: יח"צ)

 

הרבה קבוצות מליגות בכירות כבר מסמנות אותך. איפה נראה אותך בעוד שנה?

"השאיפה היא קודם כל להתקדם מבחינה מקצועית ולצבור דקות משחק. כמובן שיש רצון והשאיפה היא לשחק בליגה גבוהה אבל קודם הוא לעלות ליגה עם הכח רמת גן ולהחזיר את המועדון הגדול הזה למקום הטבעי שלו. זה מגיע לאוהדים שלנו שמגיעים כל שבוע למגרשים ולא מפסיקים לעודד."

 

עומר פרץ מאמנו של גיל סלם בתגובה על השחקן המבטיח: "גיל שחקן איכותי מאוד שגדל במחלקות נוער טובות מאוד ורואים שיש לו יסודות טובים מאוד. גיל הוא ווינר וטיפוס מאוד חיובי בתוך החדר הלבשה, השתלבות שלו בקבוצה היא מצוינת ואני רואה אותו מתקדם לליגות גבוהות יותר בעתיד."

 

גיל סלם שחקן צעיר ומבטיח (צילום: מני בן ארי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כיפת ברזל !! (הכח 20-11-2018, 13:33)
    סלם את נעמן צמד הבלמים הטוב בליגה אוהבים אותכם
  2. בלם תותח!! (רון 20-11-2018, 13:43)
    אין ספק שיגיע רחוק.
  3. גיל תמשיך כך בצניעות אוהבים אותך אוהדי הכח (רון שלום הכח של האוהדים 20-11-2018, 13:52)
    הצניעות והביחד זה מה שיביא את ההישגים. אוהבים אותך גיל ושמחים שתישאר איתנו לעוד הרבה שנים של הישגים בקדמת הכדורגל. לשם היתה הכח שייכת. הך הך הכח
  4. אוהבים אותך סלם (סגול עמוק 20-11-2018, 14:06)
    אין ספק שאתה מקרין המון שקט בהגנה . מאחלים לך שתתקדם לרמות הכי גבוהות שיש
  5. ברק לביא מכבי הרצליה הבלם טוב ביותר בשלושת הליגות (דני 20-11-2018, 20:50)
  6. תותח (תותח 20-11-2018, 21:40)
    הוא ומוטי אוחיון לא שייכים לליגה א '
  7. גיל (ערן 23-11-2018, 14:35)
    אין ספק תותח משחק שנים עיקבי נחוש ואין ספק יגיע רחוק ...