מכבי קביליו יפו מנצחת את קרית גת 1-0 בחוץ

עירוני קרית גת הממוקמת במקום השמיני, אירחה את מכבי קביליו יפו שבמקום התשיעי במסגרת המחזור העשירי של ליגה א' דרום. קיבלנו מחצית ראשונה טובה מאד של קרית גת שלא מצליחה לתרגם את היתרון לשערים, ובמחצית השניה שער בודד של אור אילוז בדקה ה-58 מקנה לקביליו יפו את הניצחון. קרית גת סיימה את המשחק ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של טל לוי בדקה ה-74

  • על ידי: גיא צמח
  • 17-11-2018
  • 18:05

עירוני קרית גת הממוקמת במקום השמיני אירחה את מכבי קביליו יפו שבמקום התשיעי במסגרת המחזור העשירי של ליגה א' דרום, כשתנאי המגרש הקשים היקשו על שתי הקבוצות לפתח משחק מסודר.

 

פתיחת המשחק הייתה של המקומיים שלחצו מהדקה הראשונה אבל לא הצליחו לתרגם את היתרון על כר הדשא לשערים. ככל שהמחצית התקרבה לסיומה, יפו יצאה למספר התקפות שבהם יכולה הייתה לעלות ליתרון אבל המחצית הראשונה מסתיימת ללא שערים, 0-0 בהפסקה.

 

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של קביליו יפו ובדקה ה-58 אור אילוז המצוין העלה אותה ליתרון 1-0 בבעיטה מתוך הרחבה.

 

אור אילוז עם שער יקר לקביליו יפו (גיא צמח)

 

בעקבות השער שספגה קרית גת החלה ללחוץ והגיעה למספר הזדמנויות, אבל שוב לא ידעה לממש אותן. בדקה ה-74 עוד מכה לקרית גת ומה שחיסל לחלוטין את הסיכוי שלה לחזור למשחק, היא נותרה ב-10 שחקנים לאחר צהוב שני ואדום של טל לוי. עד לסיום התוצאה לא השתנתה ומכבי קביליו יפו מנצחת 1-0 בחוץ ועולה למקום השמיני בטבלה.

 

רוני אוואט עם עוד 3 נקודות יקרות (גיא צמח)

 

תגובתו של המאמן המנצח רוני אוואט: ״ניצחון חשוב במגרש קשה מאד, מאושרים ושמחים ויוצאים לפגרה עם הרגשה טובה".

 

שלומי משה מאמנה של קרית גת עשה כמעט הכל נכון (דן יידוב)

 

תגובתו של שלומי משה מאמנה של קרית גת: "התחלנו את המשחק בצורה פנטסטית ויכולנו  לכבוש מספר שערים במחצית הראשונה, זה עצוב אבל כשלא כובשים סופגים. קיבלנו גול ואז שוב אדום. אנחנו בתקופה לא טובה מאז משחק הגביע, ואני מקווה שבעזרת השם המורחקים שלנו יחזרו נתחזק קצת ונחזור לעצמנו״.

אור אילוז המצוין מנצח לקביליו יפו את המשחק (גיא צמח)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ממש כתבה ממצא (יפו 17-11-2018, 23:51)
    שתי מחציות שונות בראשונה קריית גת היתה טובה יותר בשניה יפו היו הרבה יותר טובים וניצחו בצדק