משחק שקול: כפר שלם ומחנה יהודה נפרדו בשוויון 1-1

הפועל כפר שלם אירחה את הפועל מחנה יהודה למשחק תחתית חשוב לשתי הקבוצות. המשחק הסתיים בשוויון 1-1, כשלכפר כבש מור פדידה, וסולי צמח איזן עבור מחנה יהודה. כפר שלם היו עדיפים בחצי הראשון ומחנה בחצי השני. מחנה נראים טוב בשלושת המחזורים האחרונים, ועושה רושם שילחמו עד סוף העונה נגד הירידה

  • על ידי: אוהד רון
  • 16-11-2018
  • 12:03

במשחק שהוקדם במסגרת המחזור ה-10 בליגה א' דרום, בין הפועל כפר שלם והפועל מחנה יהודה ששוחק במגרש של אזור עקב שזרוע בשכונת התקווה, נפרדו שתי הקבוצות עם חלוקת נקודות צודקת.

כפר שלם פתחה מצוין את המשחק, בעיקר בזכות המגן השמאלי המצוין שלהם מאיר אוחיון, שמייצר מצבים מצוינים לחבריו, אך לרוב הם לא מסיימים את ההתקפה עם כדור ברשת. למעשה עד הדקה ה-30 הייתה קבוצה אחת על המגרש והיא כפר שלם, התקפה רדפה התקפה בעיקר בצד השמאלי שכאמור מאיר אוחיון מייצר את המצבים ואף בישל את שער היתרון של כפר שלם. בדקה ה-15 מאיר אוחיון מכניס כדור גדול למור פדידה שכובש וקובע 0-1 מוצדק לכפר שלם. שער יפה לפדידה.


בדקה ה-20 בלמה של כפר שלם, דוד שוורצמן, מקבל כדור קרן נוגח טוב, אך מייקל חכים שוערה של מחנה יהודה הודף טוב. למן הדקה ה-30 לערך כפר שלם החלו לסגת לאחור ומחנה יהודה השתלטו על המשחק, והחלו לפתח משחק בראשות דני פרדה המצוין, שמנסה לשחק כדורגל ולייצר מצבים לחבריו. בדקה ה-33 דני פרדה עם בעיטה טובה מחוץ לרחבה מסכן את מייקל חכים אך לא מצליח להשיג את השוויון.


שש דקות לסיום המחצית, מאיר אוחיון מרים היטב למור פדידה כובד השער, אך האחרון נוגח החוצה ורושם החמצה גדולה. שתי דקות עוברות וקיבלנו מתפרצת של כפר שלם, צ'יקו מרזייב מוסר לפדידה שמכניס כדור טוב למאיר אוחיון שלא מצליח להכפיל את היתרון עבור קבוצתו. שתי דקות לסיום המחצית, מאיר אוחיון מרחיק לא טוב, הכדור מגיע לעידן בנימין וממרחק של 16 מטרים בועט בעיטה טובה, אך זאת עולה גבוה מעל לחיבורים. המחצית הראשונה מסתיימת כשכפר שלם ביתרון מוצדק, אך לאחר השער הכפר נסוגו לאחור ומחנה יהודה החלו להשתלט על המשחק והתחילו לייצר מצבים.

 

דורון ממן, עשה שינוי קיצוני מאז שהגיע למחנה יהודה!


המחצית השנייה יצאה לדרך כשיש עדיפות למחנה יהודה והכפר מתגוננים ומנסים לשמור על היתרון. חמש דקות מפתיחת המחצית, שרון לוי מוציא רוחב טוב לדני פרדה שבועט מקו ה-16, אך איתן אהרון, קפטן כפר שלם מציל שער בטוח. בדקה ה-75 קיבלנו קרן למחנה יהודה, תאמאר אטרש נוגח וסוחט הצלה גדולה של שוער מייקל חכים, הכדור החוזר מגיע לסולי צמח שכובש מקורב וקובע שוויון 1-1.

 

עם הכניסה לדקה ה-90, טל ארז מקבל כדור ענק משלום לוי ודוהר מול השוער אך בועט החוצה, ומפספס הזדמנות גדולה לנצח את המשחק עבור מחנה יהודה. 

 

לסיכום: המשחק מסתיים בתיקו משקף. יש לציין שמחנה יהודה נראית קבוצה שמנסה לייצר כדורגל וליצור מצבים, ואין ספק שמקומה גבוה יותר בטבלה.
מנגד, לכפר שלם יש קבוצה צעירה מאד והיתרון המוקדם אולי הפריע לשחקנים שניסו לשמור עליו ולא לכבוש את השני. אין ספק שבהמשך הליגה כפר שלם תעשה נקודות כי הם בהחלט קבוצה טובה.

 

סולי צמח בהחלט יכול לחייך בסיום המשחק!

 

תגובתו של סולי צמח, קפטן מחנה יהודה והאיש שכבש את השוויון: "אנחנו נמצאים בתקופה טובה! אי אפשר להתעלם ממה שדורון עשה פה בזמן הקצר שהוא נמצא. 5 נקודות בשלושה משחקים זה לא דבר מובן מאליו לפתיחת עונה כמו שהייתה לנו. מההתחלה ידעתי שיש פה חומר טוב, ואני שמח שאנחנו רואים את זה היום גם בתוצאות. נצא לפגרה עם טיפה אויר שהיה חסר לנו, אבל יודעים היטב שמחכה לנו קרב ארוך ומייגע. ואני מאמין שעם הדרך הזו אנחנו נצא מזה".


על שער השוויון אותו כבש, אומר סולי: "אמנם זה קלישאתי, אבל זה באמת בונוס, ואם בשלושת המשחקים האחרונים ספגנו רק שער אחד, אז אני מבסוט וקונה את זה עד סוף העונה, כל שלושה משחקים לקבל גול אחד. הראינו המון אופי היום וזה מה שחשוב להמשך".

כפר שלם ומחנה יהודה נפרדו בשוויון 1-1

הוסף תגובה
תגובות
  1. קדימה מחנה...3 משחקים ללא הפסד (ברק 17-11-2018, 11:17)
  2. ממןןןן מצוין (מחנה 17-11-2018, 14:46)
    מאז שממן הגיע הקבוצה נראית טוב מאמן הכי טוב בליגה בדוק
  3. הפוך גוטה, הפוך (עמנואל כץ 19-11-2018, 19:51)
    עד כמה שאני יודע, מייקל חכים הוא השוער של מחנה יהודה. נסלח לך הפעם, רק אל תבנה על יחסנו הזה שוב.