בית"ר ר"ג מנצחת את בית"ר פ"ת 1:0

בדרבי של הבית"ריות הייתה ידה של הקבוצה מרמת גן על העליונה עם שער של המחליף מתן חזיזה במחצית השנייה. דודו חלף מאמנה של בית"ר ר"ג: "עשינו ניצחון ענק מול קבוצה קשה ואיכותית"

  • על ידי: דורון נגר
  • 14-11-2018
  • 10:26

המשחק בין בית"ר פ"ת לבית"ר ר"ג התחיל עם לחץ אדיר של פ"ת על שערה של ר"ג. בית"ר ר"ג שהגיעה למשחק עם סגל חסר וקצר בשל פציעות והרחקות החלה אחרי רבע שעה של משחק להיכנס אט אט למשחק. עד תום המחצית הראשונה המשחק היה יותר שקול כששתי הקבוצות מגיעות להזדמנויות שלא נוצלו.

 

המחצית השנייה הייתה שקולה כשפ"ת עם הקו הקדמי האיכותי שלה מנסה למצוא את השער בעוד שחקניה הצעירים של ר"ג שקיבלו את ההזדמנות מצליחים במשחק פיזי עם הרבה נחישות לשמור על שער נקי ולצאת להתקפות מתפרצות מסוכנות.

 

טעות בהגנה של פ"ת בהחזרת כדור בין המגן לבלם אפשרו למתן חזיזה, המגן השמאלי של ר"ג שתופקד המשחק בעמדת הכנף לאור פציעתן של בר אהרוני, לנצל את ההזדמנות להשתלט על הכדור ולכבוש את השער שהעניק לבית"ר ר"ג עוד שלוש נקודות יקרות.

 

דודו חלף המאמן המנצח סיכם בסיום: "עשינו היום ניצחון ענק. ניצחון שנותן לנו הרבה שקט לקראת הפגרה, ניצחון שנותן לנו קצת אוויר מהתחתית הבוערת. שיחקנו נגד קבוצה קשה ואיכותית ואני שמח שהשחקנים הצעירים עשו את העבודה. אני מקווה שנמשיך ככה גם בהמשך"

 

יחיאל זכריה - חיזוק במקום הנכון (מני בן ארי)

 

קיבלת את הקבוצה אחרי המחזור השני שהקבוצה הייתה ללא נקודות. היום אחרי המחזור ה-9 הקבוצה עם ארבעה ניצחונות ו-13 נקודות ליגה. איך אתה מסביר את השינוי בקבוצה?
"השינוי בא מהאמונה שהחדרתי לשחקנים והשינוי בקו המחשבה שגם מול יריבות איכותיות ועדיפות הקבוצה מאמינה בעצמה ומשחקת כדורגל חיובי. בנוסף חיזקתי את הקבוצה בנקודות הנכונות. בר אהרוני, יחיאל זכריה ונמרוד מחני הם שחקנים טובים ומנוסים שעוזרים מאוד לשחקנים הצעירים בקבוצה עם הניסון שלהם".

 

 אתם מארחים את בני טייבה בשישי, משחק קשה ביותר
"כמובן, בני טייבה שינו את הפנים שלהם כשהתחזקו עם מספר שחקנים מאוד טובים, אבל כבר פגשנו קבוצות לא פחות טובות כמו שמשון ת"א שעשינו מולם תיקו ויכולנו לנצח, ואור יהודה שאם לא פציעות והרחקות יכולנו להוציא יותר מהמשחק וגם מול הוד השרון עמדנו יפה. אני מאמין שבבית השחקנים שלי ידעו לעשות את העבודה".

דודו חלף - עושה בבית"ר ר"ג את הבלתי יאומן

הוסף תגובה
תגובות
  1. מאמן ענק ליגה א ומעלה (שחקן 14-11-2018, 19:55)
    בהצלחה מגיע לו