הפועל קריית אונו הביסה את שועאע כפר קאסם

במסגרת המחזור ה-9 של ליגה ב' דרום א', הביסה הפועל קריית אונו את שועאע כפר קאסם 3-0. לאחר שלושה הפסדים רצופים, מצליחה קבוצתו של אודי כבודי להשיג ניצחון בייתי במשחק חשוב מאוד! אודי כבודי, מאמנה של קריית אונו אמר: "באנו מוכנים. השחקנים באו כדי לנצח ואנחנו כבר מתכוננים למשחק מול בית דגן"

  • על ידי: אוהד רון
  • 14-11-2018
  • 11:57

המחצית הראשונה הייתה חלשה מצד שתי הקבוצות, ולמרות שליטה מלאה של קרית אונו בכל חלקי, למצבים ממשיים מול שערה של כפר קאסם היא לא הגיעה. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה, כפר קאסם נותרה ב-10 שחקנים, לאחר ש... ראה כרטיס אדום בטענה שדיבר אל השופט בצורה לא יפה.

 

עם פתיחת המחצית השנייה ביצע אודי כבודי שני חילופים התקפיים, ומיד עם כניסתם של אורן שירי וחנן אסור, החלו בקריית אונו לראות את התוצאות על המגרש. חמש דקות בתוך המחצית השנייה, מאיר דרעי עם הגב לשער היריב במחצית המגרש, הסתובב על הבלם, טל חבה הגיע מאחור בצורה יפה, קיבל כדור ממאיר שהשאיר אותו ממחצית המגרש לבד מול השוער של כפר קאסם ,חבה הגיע מולו בצורה אלגנטית וגלגל פס לפינה, 0-1 לקרית אונו!
 

שלוש דקות עוברות, וטל חבה היה זה שהחזיר למאיר דרעי בישול, חבה קיבל כדור אלכסוני משער היריב, עבר שחקן ומצא את דרעי בין שני הבלמים של כפר קאסם, החלוץ עצר בצורה טובה את הכדור ומול השוער בעט כדור לפינה הרחוקה וקבע 0-2 לקרית אונו.

 

משחק טוב של מאיר דרעי (איתן ידגר)

 

לאחר מכן קרית אונו הגיעו לאינספור מצבים, ורק בגלל חוסר ריכוז של שחקניה התוצאה לא הייתה גבוהה יותר. חמש דקות לסיום המשחק, סער מוצא את אורן שירי עם כדור מצוין ומשאיר אותו מול השוער, האחרון אורן מגלגל את הכדור בין רגליו של השוער, וקובע את תוצאת המשחק, 0-3 לקריית אונו שכבר מסתכלת לעבר המשחק הבא מול בית דגן.

 

תגובתו של אודי כבודי בסיום המשחק: "השחקנים באו למשחק מוכנים מנטלית. קשה מאוד לבוא אחריי שלושה הפסדים, וגם ראו שהביטחון של השחקנים נפגע קצת. אבל ראיתי שחקנים שמבינים שבמשחק הזה אין משהו אחר חוץ מניצחון. אנחנו כבר חושבים על המשחק מול בית דגן ביום שישי, אנחנו צריכים לבוא מוכנים וחזקים, ולהמשיך להיות מרוכזים ומחויבים כל הזמן".

אודי כבודי מרוצה לאחר הניצחון המרשים מול כפר קאסם (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. 3 הפסדים שמתוכם אחד בבית לנחלת היה פדיחה השאר סבירים (שי 14-11-2018, 17:04)