ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור השביעי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

בעקבות השינוי שהחל בשנה שעברה בתקנון ההתאחדות בנושא העולות מליגה ג' לליגה ב' בחרנו לסכם את מחוז תל אביב בליגה ג', מחוז תל אביב הינו אחד המחוזות המעניינים בליגה ג' השנה עם מספר קבוצות איכותיות, השינוי המהותי בתקנון הוא שהשנה בנוסף לעולה האוטומטית מהמקום הראשון, ישנם משחקי הצלבה בין מקומות 2 ו-3 בין המחוזות והמנצחת תתמודד נגד מקום 14 מליגה ב' דרום א' על כרטיס העליה הנוסף לליגה ב'.

  • על ידי: גיא צמח
  • 11-11-2018
  • 08:26

שיכון ותיקים – עוצמה חולון : 2-3

המחשק הראשון של המחזור הנוכחי הוקדם ליום חמישי ושוחק לאור הזרקורים במגרשה של בית"ר ר"ג. חגיגת שערים היתה ברמת ובסיומה שיכון ותיקים מנחילה לעוצמה חולון הפסד שני ברציפות. שיכון ותיקים פתחה חזק מאד וכבר במחצית הראשונה הובילה 3-0 מרגליהם של צח זוהר, איציק לוי ודודו ביטון. במחצית השניה הסיפור היה שונה עוצמה השתלטה על המשחק והצליחה לצמק עד לתוצאה 3-2 בדקה ה-87 מצמד שערים של עמי נחאיסי. בסיום ניצחון גדול של שיכון ותיקים שנדבקת לצמרת.

 

א.ס חולון אירחה את צפרירים חולון לדרבי (גיא עקיבא)

 

א.ס חולון – צפרירים חולון : 4-2

א.ס חולון אירחה לדרבי לוהט את צפרירים חולון באיצטדיון העירוני בחולון . א.ס חולון הגיעה במצב רוח מרומם לאחר שהשיגה ניצחון יוקרתי בשבוע שעבר בדרבי נגד עוצמה החזקה, מנגד צפרירים הגיעה לאחר ניצחון שהושג בקושי רב נגד ספרטק ר"ג. צפרירים חולון פתחה את המשחק בדגש על הגנה חזקה ויציאה למתפרצות שבאחת מהן עלתה ליתרון 1-0 מרגליו של גדי סולומוביץ'. במחצית השניה צפרירים לחצה וכבשה עוד 3 שערים מרגליהם של זיו סולומוביץ', רועי ועקנין ועוד שער של גדי סולומוביץ' שהשלים צמד. א.ס חולון הצליחה לכבוש שני שערים בדקות הסיום מרגליהם של חיים ברמי ומתן בן חיים והצליחה להלחיץ מעט את צפרירים אבל בסיום צפרירים חולון משיגה ניצחון בדרבי וניצחון שני ברציפות תחת המאמן החדש מוטי יעיש.

 

שני הקפטנים לפני המשחק גדי סולומוביץ מימין עם צמד וחיים ברבי עם שער במשחק (גייא עקיבא)

 

מכבי אור יהודה – השיקמה חן : 3-0

השיקמה חן החזקה ועם סגל השחקנים מהטובים בליגה התארחה אצל מכבי אור יהודה המפתיעה. אור יהודה היוותה יריב עיקש כמו שרק היא יודעת והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו 0-0. בתחילת המחצית השניה אבייתר נדלר המצוין הבקיע את הראשון לזכות השיקמה בדקה ה-49, מרגע הבקעת השער השיקמה השתחררה והתחילה לשחק את המשחק הרגיל שלה ועד לסיום הוסיפה עוד שני שערים מרגליהם של חזי טורס וניב חנוכה.

 

 

עמית מגול משמאל עם שער ראשון העונה עם אחיו אלירן שכבש צמד ועדי שמאי (ליעוז צמח)

 

בני יהוד – בית"ר יפו : 0-8

בני יהוד החזקה ומוליכת הטבלה אירחה במגרשה את בית"ר יפו. פערי האיכות נראו מהפתיחה ובני יהוד לא התקשתה במיוחד להתגבר על יריבתה מיפו. בחגיגת השערים השתתפו עמית מגול,עומר לוי, אלירן מגול צמד ויניב אבדר רביעייה. בעקבות הניצחון והתוצאות האחרות בני יהוד נותרה בודדה בצמרת ובצדק.

 

רגע מרגש בבני יהוד, נתן צבארי עם סרט הקפטן (ליעוז צמח)

 

שאר התוצאות :

הפועל נוה גולן – הפועל רמת ישראל : 1-2

בית"ר עזרא – אליצור יפו : 3-2

מכבי פרדס כץ – אינטר עליה ת"א : 6-0

מכבי ספרטק רמת גן – אליצור יהוד : 1-2

 

בהצלחה לכל הקבוצות , ניפגש בשבוע הבא !

 

ליגה ג' תל אביב - סיכום המחזור השביעי בחסות מסעדת ה"SANSA" בטיילת ראשון לציון

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא משה סיני כבש לזכות צפרירים חולון? (אבי 11-11-2018, 20:31)