מספיק בקושי: אדומים אשדוד מנצחת את ירמיהו חולון 1-0

ירמיהו חולון אירחה במגרשה את אדומים אשדוד במסגרת המחזור התשיעי בליגה א' דרום. משחק חלש של שתי הקבוצות עם מעט מאד הזדמנויות ליד שני השערים הוכרע בבעיטה חופשית של יוני רביבו במחצית השנhיה של המשחק. בעקבות הניצחון האדומים מאשדוד עולים זמנית למקום השני בטבלה.

  • על ידי: גיא צמח
  • 10-11-2018
  • 16:32

שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק (גיא צמח)

 

ירמיהו חולון אירחה במגרשה את אדומים אשדוד במסגרת המחזור התשיעי בליגה א' דרום. ירמיהו חולון הגיעה מעודדת לאחר ניצחון חוץ יקר נגד קרית גת בחוץ ומנגד אדומים אשדוד הגיעו לאחר רצף של 2 ניצחונות ורצו להמשיך להידבק לצמרת העליונה.

 

ניל אברבנל עם משחק טוב (גיא צמח)

 

המשחק נפתח בצורה שקולה ושוחק בעיקר במרכז המגרש, הזדמנות ראשונה לירמיהו חולון בדקה החמישית כאשר גד עובדיה חוטף כדור להגנת אשדוד, מתקדם לעבר השער ומ-25 מטרים בועט לידיים של דין גל שוערה של אדומים אשדוד.

 

משחק שקט ובטוח של דין גל בשערה של אדומים אשדוד (גיא צמח)

 

בדקה ה-12 עוד הזדמנות לגד עובדיה מחולון הפעם בכדור עונשין מ-20 מטרים, גד בועט היטב לפינה הרחוקה אבל דין גל קורא היטב את הבעיטה וקולט את הכדור.

 

גד עובדיה בועט לפינה הרחוקה אבל דין גל קולט את הכדוש (גיא צמח)

 

בדקה ה-20 ראינו חצי מצב ראשון לאדומים מאשדוד, כדור ארוך של אשדוד שמגיע לאריאל טרבלסי שמסיט אותו עם הראש לעידן שריקי, ושריקי בועט מהאויר מעל השער. 2 דקות חולפות ורחמים צ'קול עם הרמה נהדרת משמאל אבל אין מי שיסיים. רבע שעה לסיום המחצית כדור קרן של חולון גד עובדיה מרים היישר לראשו של רונן פרץ שעולה מעל כולם, נוגח מצוין סנטימטרים מהמסגרת.

 

דין גל שומר על רשת נקיה (גיא צמח)

 

בדקה ה-42 התקפה מצוינת של חולון חן לויאן הרים מימין וגד עובדיה נגח לחיבור אבל דין גל עירני והודף לקרן. על סף השריקה למחצית יוני רביבו עם בעיטת עונשין מ-25 מטרים מחוץ למסגרת, אבל בדיעבד הבעיטה התבררה כחידוד כוונות לשער המדהים במחצית השניה. שתי הקבוצות יורדות למחצית ללא שעריה בתוצאה 0-0.

 

המחצית השניה היתה המשך ישיר למחצית הראשונה עם משחק שקול ודי חלש של שתי הקבוצות. שתי הקבוצות התבססו על התקפות מתפרצות ובעיקר שיחקו על מנת לא לספוג.

 

מאמני 2 הקבוצות גילי לנדאו ושלומי שלמה שיחקו בעיקר על מנת לא לספוג (גיא צמח)

 

בדקה ה-65 עבירה על עידן שריקי 20 מטרים מהשער, את הכדור החופשי לוקח אומן הבעיטות החופשיות יוני רביבו ומדביק את הכדור למשקוף ופנימה, 1-0 אדיר לאדומים מאשדוד.

 

רביבו מתכונן לבעיטת עונשין ורץ לחגוג לאחר השער המדהים שכבש (גיא צמח, אבישי אפטקר)

 

לאחר הגול חולון יצאה קדימה וניסתה לסכן את שערה של אשדוד אבל דין גל היה מרוכז ושמר על רשת נקיה, גם תוספת זמן של 5 דקות לא הספיקה לחולון על מנת למצוא את השיוויון ודווקא אשדוד היתה יותר קרובה להגדיל את יתרונה בתוספת הזמן אבל פיספסה הזדמנות מצוינת, בסיום 1-0 קטן לאדומים מאשדוד שסופרים ניצחון שלישי ברציפות.

 

שחקני אשדוד חוגגים את הניצחון עם הקהל המדהים שלהם בסיום המשחק (אבישי אפטקר)

 

בנימה אישית, מי שאחראי יותר מכל על 3 הנקודות של אדומים אשדוד היה הקהל הצבעוני והמדהים שלה שיצר אוירה מדהימה ביציע ועודד ללא הפסקה – שאפו !!

 

הקהל של אשדוד יצר אוירה מדהימה ביציע (אבישי אפטקר)

יוני רביבו כובש שער נהדר בכדור עונשין מ-20 מטרים ורץ לחגוג (אבישי אפטקר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אתם לא הפועל אתם א.ס (הפועל אשדוד 10-11-2018, 22:02)
    הפועל האמיתית היא שלנו והיא נמצאת בליגה ג אתם סתם עוד קבוצה בלי עבר ובלי סמל בדיוק כמו סיטי אשדוד
  2. עכשיו הצחקת אותי (הפועל בליגה ג 11-11-2018, 09:36)
    הפועל של האוהדים זה הפועל האמיתי הפועל בליגה ג זה קבוצת בת של השטן בהתגלמותו.
  3. יש להם 4 אוהדים (הפועל בליגה ג 11-11-2018, 09:37)
    אפילו ההורים של השחקנים לא הולכים לראות אותם