למרות החולשה: 0-1 למכבי הרצליה על הפועל אזור

מכבי הרצליה אירחה את הפועל אזור, כשעל הקווים עומד לראשונה עידן בראון שהחליף את צחי טיאר שהתפטר בשבוע שעבר. מנגד אזור הגיעה לאחר הפסד לכפר קאסם, ונראה שהתקופה הטובה מאחוריה. נור ביסאן כבש שער בודד, ונתן להרצליה 3 נקודות במשחק חלש של שתי הקבוצות

  • על ידי: אוהד רון
  • 10-11-2018
  • 08:23

מכבי הרצליה עברה שינוי גדול השבוע כשמאמנה צחי טיאר עזב את הקבוצה דווקא לאחר ניצחון גדול על שמשון כפר קאסם. במקומו מונה עידן בראון שנחשב למאמן בכיר בליגה א'. מנגד, הפועל אזור הגיעה לאחר שספגה תבוסה בבית מול מ.ס. כפר קאסם, ודווקא ההפסד ההוא הגיע לאחר שבועיים טובים מבחינתה.

 

משחקו הראשון של עידן בראון על הקווים של מכבי הרצליה. יכול להיות מרוצה מהשלוש נקודות.(איתן ידגר)

 

ההגרלה של הקפטנים לפני המשחק. 

 

המשחק נפתח בלחץ של הרצליה, אך מהר מאוד המשחק התאזן במעט ולמעשה לא ראינו ולו מצב מסוכן אחד עד הדקה ה-43, בה אזור יצאה התקפה יפה, הכדור מגיע לרחבת הרצליה וגל בן דיין הצעיר ניסה לבעוט, הכדור מגיע במקרה לעומרי מנשה שממרחק של 11 מטר בועט הישר לידיים שוער הרצליה, בר מנקר. הזדמנות גדולה לאזור.

 

בר מנקר מונע מאזור לעלות ליתרון (איתן ידגר)

 

הזדמנות טובה לגל בן דיין ועמרי מנשה (איתן ידגר)

 

בדקה ה-45, הרצליה מגיעה להזדמנות טובה, בר איבגי הצעיר במבצע יפה עובר שני שחקני אזור ובועט בסיום החוצה. מחצית חלשה מאד של שתי הקבוצות מסתיימת, כשגם תיקו זה יותר מדי עבורן.

 

מחצית ראשונה חלשה של שתי הקבוצות. נור ביסאן מהרצליה עם הכדור.  (איתן ידגר)

 

כניסתו של יוסי שבחון שינתה את משחקה של הרצליה (איתן ידגר)

 

עם פתיחת המחצית השנייה יוסי שבחון נכנס בשורות הרצליה, ועם כניסתו רואים שהקבוצה השתפרה מעט, כשהוא עורר את חבריו וניסה לייצר מצבים, אבל גם לאחר כניסתו של שבחון המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. עשר דקות בתוך המחצית השנייה, מגן ימין של הרצליה טל לברן עם פריצה יפה על קו ימין של הרצליה, מוצא את יוסי שבחון שמוריד עם העקב לנור ביסאן שכובש מקרוב, 0-1 להרצליה! נור ביסאן רושם שער שלישי בשני המשחקים האחרונים, ונראה כרכש מצוין של מכבי הרצליה.

 

נור ביסאן כובש את שער הניצחון של מכבי הרצליה (איתן ידגר)

 

אזור ניסו להשוות וניסו לאיים על שער הרצליה, אך בעטו החוצה ממצבים נייחים טובים שהגיעו, חבל שאין לאזור בועט עונשין ברמה גבוהה, כי הקבוצה הגיע למספר כדורים חופשים טובים לכיבוש.

 

עשר דקות לסיום המשחק, חטיפה ענקית של מאי מזל שעוקף שני שחקנים של הרצליה ומגיע מול בר מנקר שהודף לקרן, ומונע מאזור הזדמנות אדירה לשוויון. בדקה ה-85 הרצליה בני טרידובסקי המחליף, יצא להתקפה יפה, הוציא רוחב ליוסי שבחון שמקרוב בועט החוצה, ומפספס הזדמנות גדולה להכפיל את התוצאה עבור הרצליה.

 

יצחק מלסה מנסה להוביל את אזור לשוויון (איתן ידגר)

 

לסיום: ראינו משחק חלש מאד! הרצליה יכולה להיות מרוצה מהתוצאה ומעוד משחק שלא ספגו בו. יש להם קו הגנה חזק מאד בדמות דור הלוי וברק לביא, החלק ההתקפי שלהם חלש מאד והקבוצה יכולה להתעודד מכניסתו של יוסי שבחון שללא ספק יכול לעזור, אבל הם חייבים להתחזק בחלק ההתקפי בצורה משמעותית.

 

יוסי חכים מנסה להבין מה לא עבד אצל קבוצתו (איתן ידגר)

 

אזור מנגד יכולים להצטער שלא יצאו עם נקודה כי הם היו שווים בחולשתם להרצליה. באזור החלק ההגנתי לא חזק מספיק, וחצי שחקן של הרצליה כבש שער. החלק ההתקפי של אזור צעיר וכישרוני, אבל חייב מישהו חזק עם רוע שיראה לילדים הטובים של אזור מה זה לסיים התקפות. אזור חייבים להביא בועט כדורי עונשין ברמה גבוהה, כי מאי מזל מהיר וטוב במגרש אבל לבעוט בעיטות עונשין זה לא בשבילו וחבל, כי הם הגיעו למספר מצבי כיבוש של בעיטות חופשיות שהבעיטות לא היו למסגרת, וכמו שכבר אמרנו – חבל!

 

עידן בראון יכול לחייך לאחר ניצחונו הראשון עם הרצליה (איתן ידגר)

 

עידן בראון מאמנה החדש של מכבי הרצליה אמר בסיום המשחק: "היה משחק קשה מאד. אזור באו לפה ונתנו משחק מלחמה. החצי הראשון היה חלש מאד, בחצי השני השתפרנו מאד בעיקר בזכות כניסתו של יוסי שבחון, שהוסיף אנרגיות והרבה כדורגל ונראינו הרבה יותר טוב. עכשיו צריך המשכיות ולהסתכל קדימה".

שחקני מכבי הרצליה חוגגים שער יקר ששווה 3 נקודות (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אזור (אוהד 10-11-2018, 09:01)
    אזור לא יעזור לכם כלום חכים צריך להתפטר ושוב לחזור תרגיל ידוע כל הזמן והשמן המושחת שיעזוב את הניהול
  2. מבחן התוצאה (הרצליאני בנשמה 10-11-2018, 11:28)
    בסופו של. דבר זה כדורגל! עוד 3 נקודות יקרות!!!? מקווה שהחלק .ההתקפי ימשיך להיות יציב יביא לנו עוד גולים. נור. ביסאן,. מהלך גאוני להביא אותו! 3 גולים וסחיטת פנדל בשני משחקים, יוסי שבחון מוסיף אש למדורה ונראה לי שיחד הם יקחו אותנו גבוהה!. היידה הרצליה!!!
  3. חכים נו מה יהיה? תניח את המפתחוח (פיני 10-11-2018, 12:35)
    ויהיה לנו טוב לכולנו. זה פשוט לא עובד. לא עובד.
  4. אזור (אזורי 10-11-2018, 15:43)
    הקבוצה מעל הכל יוסי תיפתר
  5. מה אתה רוצה מחכים (תגובה ל-3 10-11-2018, 15:46)
    הוא לא אשם
  6. חכים לא אשם? (מי בנה את הקבוצה 10-11-2018, 17:28)
    מי הביא שחקנים וחיזוק שפיגל המפגר או חכים? חכים הרסת אותנו לך הביתה
  7. אזור (אוהד 11-11-2018, 13:47)
    אני פונה ליוסי תפסיק להסתובב סביב עצמך אף אחד מסביבחה לא יודע יותר טוב ממך כדורגל תלך לפי.תחושת הבט